מצלמות וידאו לאירועים

תוכן בחסות |

מצלמות וידאו לאירועים – מה צריך לדעת?

עונת החתונות בשיאה, וזה בדיוק הזמן שבו גם הצלמים המקצועיים רואים את היומן שלהם מתמלא. אלא שלצד לוח הזמנים הצפוף שצפוי להם הם גם נתקלים לא פעם בזוגות שעומדים להינשא ומגדירים מה בדיוק הם מחפשים בכל הקשור לצילום הווידאו של האירוע. הבעיה היא שבמקרים רבים קיימת אי בהירות בנושאים שונים, והבקשות הללו נשענות על ידע שאיננו מקצועי. אם בחתונה אחרת שבה נכחתם נעשה שימוש במצלמת רחף, למשל, זה לא אומר שגם באירוע שלכם נדרשת מצלמה כזו. כל אירוע הוא שונה, לכל אחד צורך ייחודי, וחשוב להבין את תחום מצלמות הווידאו לאירועים כדי להבין מה באמת מתאים לכל אירוע.

 

מצלמות DSLR לצילום אירועים

מסיבה לא מאוד ברורה יצא למצלמות DSLR שם לא טוב בכל הקשור לצילום אירועים, אבל בפועל יש לה דווקא יתרונות רבים שכדאי להכיר. אחת הטענות העיקריות שנשמעות היא שמדובר במצלמה קטנה מדי, שמתחממת מהר ולא מאפשרת צילום רצף. המציאות רחוק משם. מצלמות רפלקס דיגיטלית (זו שאנחנו קוראים לה DSLR) דווקא לא מתחממת וגם לא מפסיקה לצלם לרגע. לא רק שהטענות הללו אינן נכונות, בפועל מדובר במצלמה שמתגברת על אחד הקשיים העיקריים הנלווים לצילום וידאו בחתונות: קשיי התאורה. מאחר ומדובר באירוע שבו התאורה משתנה, ובמקרים רבים מעומעמת, מצלמת DSLR מתמודדת עם התנאים הללו בצורה טובה מאוד.

 

מצלמות כתף ורחף

השימוש במצלמת וידאו מסוג רחף נפוץ יותר באירועים גדולים ובאולמות אירועים רחבים שבהם רחבת ריקודים עמוסה לעייפה. אם אתם אכן מתכננים חתונה שאליה צפויים להגיע 500 אורחים, יכול להיות שזה פתרון לא רע. מצד שני, השימוש במצלמות כתף גם הוא מצוין. כך יוכל הצלם להסתובב בין הרוקדים ולהתקרב אליהם הרבה יותר. זאת במקום הצילום הסטטי שמתבצע דרך מצלמה הנעוצה במקום אחד על גבי חצובה.

 

מצלמות גו פרו ורחפנים

בקטגוריית מצלמות הווידאו לאירועים נכללות לא פעם גם מצלמות גו פרו, אבל בפועל משתמשים בהן בעיקר לצורך צילומים מיוחדים. אם ראיתם לאחרונה סרט חתונה של חבר קרוב יכול להיות שהופתעתם לגלות מצלמה שהסתובבה בין האורחים כשהיא נשענת על מגש עמוס בצ'ייסרים. זוהי זווית צילום מדליקה ופופולארית מאוד, והיא מתאפשרת בזכות מצלמות גו פרו. צלמים מקצועיים רבים משלבים את המצלמה הזו גם ברחפן שחג מעל לראשי הרוקדים, ויש לכך יתרונות בכל הקשור לזוויות הצילום, אבל חשוב לזכור שהבטיחות קודמת לכל, ולא בטוח שזה הפתרון האידאלי. מצד שני, עכשיו אתם מכירים את החלופות קצת יותר טוב ויכולים לבחור את הדרך הנכונה באמת.

 

 

 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
צילום: יח"צצילום: יח"צ

מה משקיעים בשוק ההון יכולים ללמוד מהמפרסמים בגוגל אדס ואיך עקרונות השקעות הערך חזרו לעולם השיווק הדיגיטלי

בעולם שבו כל קליק שווה כסף, מומלץ להסתכל על עולם השיווק כהשקעה, לא כהוצאה

נושאים בכתבה שיווק דיגיטלי

בעולם שבו כל קליק שווה כסף וכל שנייה של תשומת לב מתומחרת, יש טשטוש גבולות בין פרסום להשקעה. גיא אברמוב, מומחה לשיווק דיגיטלי עם ניסיון של למעלה מ-17 שנה בניהול קמפיינים בגוגל אדס, מציע דרך אחרת להסתכל על עולם השיווק - לא כהוצאה, אלא כהשקעה. בעידן של חוסר יציבות כלכלית, עליות ריבית ואי ודאות בשווקים, ייתכן שדווקא מפרסמים בפלטפורמה של גוגל אדס יכולים ללמד את המשקיעים שיעור חשוב על ניהול הון, משמעת וסבלנות.

שיווק דיגיטלי כהשקעה, לא כהוצאה

הגישה של אברמוב נולדה מתוך חיבור אינטואיטיבי בין שני עולמות שנראים במבט ראשון זרים זה לזה. מצד אחד  ניהול תקציבי פרסום בגוגל, עולם של ניסוי וטעייה, מדדים משתנים בזמן אמת ותחרות אינסופית על תשומת לב. מצד שני עולם ההשקעות הקלאסי, שבו ערך נבנה לאורך שנים דרך החלטות שקולות ומבוססות נתונים.

לדבריו, “הטעות הנפוצה ביותר של בעלי עסקים היא שהם מתייחסים לפרסום כהוצאה מיידית, במקום לראות בו השקעה לטווח ארוך. כל שקל שמושקע נכון בקמפיין אפקטיבי פועל בדיוק כמו הון שמושקע במניה טובה והוא מייצר תשואה לאורך זמן”.

גיא אברמוב מסביר, כי ממש כפי שמשקיע בוחן את ביצועי התיק שלו בפרספקטיבה של שנים ולא של ימים, כך גם משווק חכם צריך לבחון את יעילות הקמפיינים שלו בפרקי זמן רחבים יותר. “מי שמסתכל על נתוני קליקים יומיים ומקבל החלטות רגשיות יגלה מהר מאוד שהכסף בורח לו בין האצבעות” הוא אומר. “אבל מי שמתייחס לגוגל אדס כמו משקיע שמתכנן קדימה יוצר מערכת יציבה וצומחת”.

המכירה הפומבית של גוגל הינה מראה לשוק ההון

במרכז מערכת גוגל אדס עומדת מכירה פומבית בזמן אמת. מפרסמים מתחרים על מילות מפתח כאשר מחירי הקליקים והבידינג עצמו משתנים מדי רגע, והאלגוריתם מחליט מי יופיע ואיפה. זהו מנגנון שמזכיר באופן מפתיע את שוק המניות שהיא תחרות על נכסים בעלי ערך נתפס, מבוססת ביקוש, היצע וציפיות.