חברת בת של קסניה חוברת לסמסונג: תטמיע טכנולוגיה במסכים חכמים

תומר קורנפלד | (1)
נושאים בכתבה קסניה

חברת קסניה מעדכנת היום על התקדמות משמעותית של חברת הבת פלייקאסט המוחזקת על ידה בשיעור של כ-12%. פלייקאסט הינה ספקית של פלטפורמת ענן למשחקים מתקדמים. השירות של פלייקאסט מאפשר שימוש במשחקים עתירי הגרפיקה האיכותיים והמובילים בעולם - ישירות ממסך הטלוויזיה ללא צורך בקונסולה, ב-75 מדינות ברחבי העולם.

במסגרת הדיווח, שירות המשחקים של פלייקאסט יוטמע במסכי הטלוויזיה החכמים של ענקית האלקטרוניקה סמסונג - החברה המובילה בעולם בהיקף של מכירת טלוויזיות חכמות. שירות המשחקים המגוון של פלייקאסט יהיה זמין לשימוש כבר החל מהרבעון השני של 2015 במסכי הטלוויזיה החכמים של סמסונג. המסכים צפויים להימכר לעשרות מיליוני צרכנים בארה"ב, בריטניה, ברזיל, מקסיקו, קנדה, צרפת, איטליה וספרד.

ענת סגל, מנכ"לית קסניה: "הטמעת שירות המשחקים המגוון של פלייקאסט במסכי הטלוויזיה החכמים של חברת סמסונג הוא הצעד הראשון בהרחבת הנגישות לשירות למיליוני צרכנים וגיימרים ברחבי העולם. המהלך של פלייקאסט הוא חסר תקדים. לראשונה מוטמע שירות של חברה ישראלית ישירות בתוך מוצר אלקטרוני צרכני המוני שהוא גם הפופולרי והנפוץ מסוגו. אנו משוכנעים כי הטמעת השירות במסכי סמסונג תרחיב באופן משמעותי את השימוש בו, והיא מניחה את התשתית להטמעת השירות בטלוויזיות חכמות של יצרנים נוספים".

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    מושון 09/02/2015 11:35
    הגב לתגובה זו
    כי אין מה לסקר בתחום הביו
פרסום ראשון

מתנה מהמזרח: הניסוי הענק שמבשלת ממשלת סין לאיתמר - מיליון נבדקים

לפני כחודש דיווחה איתמר על הסכם הפצה אסטרטגי בסין. אתמול, במסגרת כנס נחשפו חלק מהתוכניות של המפיץ. הנה הפרטים
תומר קורנפלד |
נושאים בכתבה איתמר מדיקל
לפני כחודש דיווחה חברת איתמר מדיקל על הסכם הפצה משמעותי בשוק הסיני. לא מעט חברות ניסו בשנים האחרונות לחדור את המחסום של אחד השווקים העצומים בעולם, עד כה ללא הצלחה יתרה. אתמול, (ד') בכנס שערכה החברה - נחשפה במעט האסטרטגיה של החברה בכניסה לשוק הסיני. נכון להיום, הסכם ההפצה שנחתם על ידי איתמר מתייחס למוצר ה-EndoPAT. מדובר במוצר דיאגנוסטיקה לאבחון הפרעות בתחום הקרדיולוגיה. המוצר מאושר היום על ידי מינהל המזון והתרופות האמריקני (FDA) והוא תורם לאיתמר כמחצית מסך המכירות שלה. פרט לנציגי איתמר שכללו את מנכ"ל החברה גלעד גליק , המשנה למנכ"ל שאול שרוני ובכירי ם נוספים, בכנס לקח חלק משמעותי גם הנציג הסיני אשר תיווך בחתימת הסכם ההפצה בין איתמר לבין חברת BVMI הסינית - החברה המפיצה את מוצריה של איתמר בסין החל משנת 2015 לתקופה של 76 חודשים (שש שנים וארבע חודשים). בכנס סיפר הנציג הסיני אשר משמש כיועץ לממשל כי הממשלה הסינית רוצה להשתמש במוצר של איתמר בכדי לבצע ניסוי רב שנתי במוצר ה-EndoPAT. בעוד שניסויים קליניים כיום כוללים כמה מאות או כמה אלפי חולים, הדובר ציין כי הניסוי צפוי לכלול מיליון נבדקים ולהימשך מספר שנים. עבור איתמר מדיקל מדובר בחדשות מצוינות. מעבר לעובדה כי מי שיממן את הניסוי הקליני היא הממשלה הסינית - איתמר תרוויח מהסיפור בשלוש צורות. אם אכן יתקיים הניסוי בסדר גודל של מיליון נבדקים, הרי שאיתמר תמכור מאות מערכות של מוצר ה-EndoPAT לסינים במסגרת הניסוי ותקבל כסף בתמורתן. כמו כן, ניסוי שכולל מיליון נבדקים יגרום לכך שאיתמר תמכור גם הרבה מאוד ציוד מתכלה. בטווח הבינוני והארוך - איתמר עשויה להרוויח גם בגזרת הקליניקה. בטווח הבינוני, ניסוי ומידע קליני על מיליון נבדקים שישתמשו במוצר הוא נכס משמעותי ביותר שלא היה כדוגמתו בכל ההיסטוריה של החברה. בטווח הארוך, הניסוי שייערך עשוי לפתוח עבור איתמר טריטוריה נוספת. שוק סיני עצום שבו ממשלת סין פועלת על מנת לשווק את מוצריה של איתמר בכל רחבי המדינה. הכרה ממשלתית בטכנולוגיה של החברה עשויה לתרום דרמטית לחברה ולהפוך את הטריטוריה הסינית למשמעותית עבור החברה. אך עוד חזון למועד. ובכדי לצנן את ההתלהבות והחלומות צריך לזכור שעד כה לא נחתם כל הסכם בין איתמר לבין הממשלה הסינית לגבי הניסוי. כמו כן, הניסוי צפוי להיארך לפחות שלוש שנים כך שאת תוצאותיו והמידע שייאסף בו ניתן יהיה לנתח רק בשנת 2018. סביר להניח שאם הניסוי והמידע שיצטבר יניב תוצאות ביניים חיוביות - ממשלת סין והמפיץ לא ימתינו עד לשנת 2018 וינסו לחתום על הסכם מול איתמר עוד מוקדם יותר. מאיתמר מדיקל נמסר בתגובה כי "איתמר ערה לעמדתו של היועץ לממשל הסיני בדבר האפשרות לקידום ניסוי שיעשה שימוש במכשיר ה-EndoPAT. ככל שידוע לחברה, טרם התקבלה כל החלטה בנושא מצד הממשלה הסינית ולאיתמר מדיקל לא תהיה כל השפעה על ההחלטה. משכך מחובתנו שהדברים יוצגו כהווייתם".