מיכה אמסלם
צילום: יח"צ

מיכה אמסלם מונה לסמנכ"ל השיווק של קבוצת קולמקס

קולמקס מתמחה במסחר במגוון סוגי מכשירים פיננסיים בבורסות. אמסלם: "באמצעות יצירתיות ומאמץ קבוצתי אנו נמשיך בהתרחבות אל קהלי המטרה בשוק הישראלי והבינלאומי"
אלכסנדר כץ |
נושאים בכתבה בורסה מיכה אמסלם

קבוצת קולמקס (Colmex) מינתה את מיכה אמסלם לסמנכ"ל השיווק של הקבוצה - VP Marketing. קולמקס שנוסדה ב-2008, מתמחה במסחר במגוון סוגי מכשירים פיננסיים בבורסות ומספקת ללקוחותיה מגוון פלטפורמות וערוצי מסחר וגישה לנכסים בשוק ההון בארץ ובעולם. הקבוצה מחזיקה ברישיון מטעם רשות ניירות ערך להפעלת זירת סוחר וכן ברישיון ברוקר מ.CySec

אמסלם (43) צבר במרוצת השנים ניסיון רב והוא בעל מומחיות באסטרטגיה שיווקית, ניהול מערכי שיווק ופיתוח עסקי. בעברו שימש בין היתר כמנכ"ל חברת גרינוויר טכנולוגיות, ניהל את מערך השיווק בחברת YIT מקבוצת ידיעות אחרונות והיה מנהל שיווק ורטיקלים בקבוצת זאפ. הוא בעל תואר ראשון בכלכלה ותואר שני במנהל עסקים מהמכללה האקדמית תל אביב יפו, כמו גם תואר מחקרי במדעי הניהול (.M.Sc) מאוניברסיטת תל אביב. 

רו"ח אבגד מור, מנכ"ל קבוצת קולמקס, מסר: "מיכה מביא עימו ניסיון יוצא דופן ויכולות מגוונות וייחודיות בעולם השיווק. אנו מאמינים כי צירופו לשורות החברה הוא צעד בעל חשיבות להמשך התרחבותה אל קהלי מטרה מקומיים וגלובליים".

מיכה אמסלם מסר: "שמח על הצטרפותי אל קבוצת קולמקס. באמצעות יצירתיות ומאמץ קבוצתי אנו נמשיך בהתרחבות אל קהלי המטרה בשוק הישראלי והבינלאומי - זאת דרך שורת מוצרים ושירותים המעניקים ללקוחות החברה מגוון אפשרויות השקעה בשוק ההון בדרך פשוטה וידידותית למשתמש".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה