שברו את הרשת: הפרסומות שפשוט אסור לכם לפספס

מושקעות, מעניינות ובעיקר נצפות - אספנו סרטוני פרסומות ויראליים  במיוחד מהעולם שהופקו בשנה החולפת. צפו איך עושים זאת נכון
אייס |

בעוד כמה ימים ניפרד לשלום מ-2019 שבה נולדו לא מעט סרטוני פרסומות מעניינים ומיוחדים. בין כל אלו, אספנו פרסומות ויראליות מרגשות, מצחיקות ועם מסר מנצח - שהצליחו לגעת בהמונים.

 

נייקי - Dream Crazier

פרסומת שכולה פמיניזם, המעודדת נשים להילחם באפליה מגדרית. בפרסומת ארסנל נשים פורצות דרך בספורט, שרובן ככולן כונו "משוגעות" אבל למעשה הגיעו להישגים מטורפים. בגזרת הניימדרופינג מופיעה סרינה וויליאמס, המתעמלת סימון ביילס והכדורגלנית הכי מדוברת השנה, זאת שהכי פחות דפקה חשבון – מייגן רופינו.

 

שורה תחתונה: יותר מ-11.2 מיליון צפיות. 

 

פורטנייט - פרק 2

epic games יצרו באוקטובר תעלול יחצני שבו העולם של פורטנייט התכווץ כולו לחור שחור. התעלול השתלם וההשטאג FortniteBlackHole הפך לטרנד שנמשך 3 ימים בכל רחבי הרשתות החברתיות, ובהמשך, הטריילר לפרק השני גרף מיליוני צפיות.

שורה תחתונה: יותר מ-41.2 מיליון צפיות.

 

בוש – Live Like a Bosch

שיר מעולה, פרסומת מצחיקה וקופי גאוני למוצרי החברה הגרמנית Bosch המחוברים ביניהם באמצעות "האינטרנט של הדברים" – IoT.

שורה תחתונה: יותר מ-23.3 מיליון צפיות.

 

הנסי X.O - שבעת העולמות של רידלי סקוט

רידלי סקוט, הבמאי של "הנוסע השמיני", "בלייד ראנר" ועוד שורת סרטים איקוניים, ביים למותג הקוניאק היוקרתי הנסי, פרסומת באורך 4 דקות, שלמען האמת טובה יותר ומעניינת יותר מלא מעט סרטים שיצאו בעשור האחרון.

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

שורה תחתונה: יותר מ-9.8 מיליון צפיות.

 

סטלה ארטואה - Change the Usual

שרה ג'סיקה פרקר חוזרת פעם נוספת לכובעה כקארי ברדשואו מ"סקס והעיר הגדולה", נכנסת למסעדה ובמקום הקוסמופוליטן. שהפך מזוהה איתה, היא מזמינה דווקא סטלה. בהמשך מצטרף ג'ף ברידג'ס, לבוש כדמות האייקונית שגילם "הדוד" מביג לבובסקי, אך במקום להזמין קוקטייל "רוסי לבן" כמו בן דמותו, גם הוא בוחר ללכת על הבירה. כמה צפיות שווים הטאלנטים?

שורה תחתונה: 14 מיליון צפיות.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים. 

מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.