טקס מעמד הסליחות מהכותל המערבי
צילום: מסך: כאן 11
רייטינג

משדר הסליחות מהכותל בקשת ובכאן 11 - הניב כ-7.5% בחצות

סביב חצות הליל שבין שני לשלישי שודר לראשונה מעמד הסליחות בטלוויזיה - ורשם 7% בקשת 12 ועוד 0.6% בכאן. אמש: פער ענק בין קשת לרשת בפריים-טיים
אלכסנדר כץ | (2)

עם צאת יום כיפור, חזרו הערוצים לשדר במהדורות חג עם כתבות מגזין, ובפריים טיים קליל במיוחד. על פי נתוני צפייה ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי מונית הכסף (קשת 12) הניבה 18.7% (531K) ואחריה הסטנדאפיסטים עם 15% (402K).

 

מנגד 2 פרקים בשידור חוזר של בלתי הפיך (רשת 13) הסתפקו ב-4.4% (119K) ו-4.7% (124K). מנגד סליחה על השאלה (כאן 11) קיבלה 2.5% (61K), ושידור חוזר של אנחנו על המפית עם 1.9% (57K).

 

ועידת המשפיעים שלמה ארצי ויונתן ריגר (קשת 12) - 8.9%, ועידת המשפיעים חנוך דאום ויאיר שרקי (קשת 12) - 8.3%, שידור חוזר של לקט של 'ערב טוב עם גיא פינס' (קשת 12) - 7%, שידור חוזר של 'יום בחיי ארז קומורובסקי' (רשת 13) - 3.9%, לקט של 'הצינור' (רשת 13) - 4.9%, שידור חוזר של 'ליד המפית' (כאן 11) - 2.4%, שידור חוזר של 'הפסיכולוגית' (כאן 11) - 1.5%.

 

בגזרת החדשות:

חדשות צאת החג של קשת 12 הניבה 16.7% (502K),

מול המהדורה ברשת 13 עם 6.8% (220K).

חדשות הערב של כאן 11 עם 3.2% (87K).

 

 

יום ג':

 

 

מדובר ביום שידורים מקוצר בשל ערב יום הכיפורים. בגזרת הבוקר, חדשות הבוקר (קשת 12) קיבלה 5.1%, מול העולם הבוקר (רשת 13) עם 2.9%.

 

 

יום ב':

 

 

ערב לפני יום הכיפורים, שודר בקשת 12 פרק נוסף בסדרת הדוקו החדשה הליכודניקים שהניבה 16% (446K). מנגד חמש טבעות זהב (רשת 13) ניפקה 6.3% (185K), ואילו בכאן 11 – מהצד השני עם גיא זהר ניפקה 3% (70K), ומיד אחריה מתנה לחג – יום כיפור עם 1.7% (46K).

 

שידור חוזר של 'חטיפה בזמן אמת' (קשת 12) - 9.3%, 'הצינור' (רשת 13) - 5.2%, 'היום שהיה' (רשת 3) - 3.4%, 'נקודת מפנה – אנשי תשובה' - 1.9%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) - 2.7%.

 

שניים מהערוצים הארציים, החליטו השנה לשדר את מעמד הסליחות מהכותל, שמתקיים בשעות הלילה המאוחרות ביום שלפני ערב יום כיפור. בקשת 12 המשדר בין 23:25 ל-00:10 הניב 7%, וחלקו השני בין 00:15 ל-2:00 ניפק 4%. המשדר בכאן 11 רשם 0.6%.

 

בגזרת הבוקר:

חדשות הבוקר (קשת 12) קיבלה 5%,

מול העולם הבוקר (רשת 13) עם 2.9%.

 

רצועת 17-19:

קשת 12: חמש עם עמליה דואק - 7.4%, שש עם עודד בן עמי - 8.1%.

רשת 13: החדשות עם אלי ראכלין - 3.5%, שש עם אמנון לוי - 4.3%.

כאן 11: ערב ערב - 1.1%, קלמן סג"ל - 1.9%.

 

ראש בראש בפרה-פריים:

תכנית חיסכון (קשת 12) הניבה 11.3%.

לפני החדשות (רשת 13) הניבה 5.2%, ובהמשך ברקוד (רשת 13) עם 6%.

העולם היום (כאן 11) הניבה 2%, ואחריה גאולה ולונדון (כאן 11) עם 2.2%.

 

בגזרת החדשות:

חדשות 12 הניבה 18.1% (428K),

פי שלושה מהמהדורה ברשת 13 עם 6% (210K).

חדשות הערב (כאן 11) עם 4.6% (118K), בפער לא גדול מרשת 13.

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    כל הכבוד ליטל! (ל"ת)
    יוני 11/10/2019 16:05
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    אם משהו משודר כל שנה, אין צורך להגיד "לראשונה" (ל"ת)
    אחד שיודע 10/10/2019 15:19
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.