My Social של מעיין יחבס תטפל בתקציב 'ארומה תל אביב'
My Social, משרד הפרסום בבעלותו של מעיין יחבס קיבל לידיו את תקציב הפרסום של רשת ארומה תל-אביב. בשנתיים האחרונות עבדה ארומה תל אביב עם משרד הפרסום m&c saatchi ולפניו טופל תקציב הפרסום של הרשת על ידי סוכנות הסושיאל DIBOOR בבעלותה של דנה קול.
"אין דבר מרגש יותר מלפתוח שנה עם לקוח כמו ארומה תל-אביב", אמר יחבס לאייס. "מרגש אותנו שמותג בסדר הגודל של ארומה תל-אביב רואה בנו שותף משמעותי לדרך ובוחר בנו ללוות אותו שיווקית באופן רוחבי. עוד יותר מרגש לראות כיצד עולם הסושיאל משנה את כללי המשחק בענף ומותגים רבים הולכים ומבינים זאת".
מאז הקמת My Social נמצא המשרד בתנופת גידול, הן ברמת הלקוחות והן בהיקף כח האדם. בין לקוחות המשרד נמנים כיום מותג האופנה קסטרו, מותגי המשקאות של חברת יפאורה-תבורי, קניון רמת-אביב, Jack Kuba ועוד. "יש לנו עוד לא מעט פרויקטים גדולים על הפרק" אומר יחבס. "לקראת 2020 נמשיך את מגמת ההתרחבות של MY Social עם לקוחות ומותגים מובילים נוספים".
- 2.gri 08/10/2019 01:13הגב לתגובה זושאחרי כל לקוח חדש שהוא מקבל הוא מעלה תמונות שלו בלי חולצה. יאללה, הבנו, היית שמנמן, הורדת קצת, יש לך חזה, איזה יופי. יוז'ורלית.
- דן 08/10/2019 14:49הגב לתגובה זוכואב לך אה? ????
- 1.שלמה 07/10/2019 15:15הגב לתגובה זובמקום יחבס לא הייתי בונה על ארומה כלקוח. שנה גג והופ, הם עוברים הלאה
- יניב 07/10/2019 15:35הגב לתגובה זואם העבודה טובה אין סיבה לרשת לחפש הרפתקאות עם משרד חדש. בוא נמתין ונראה מה יוליד יום

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.