פרסום ראשון

זכה בלוטו: רני רהב ניצח במכרז היח"צ של מפעל הפיס

רהב יחליף את 3 המשרדים שטיפלו עד כה בתקציב - גילאב בתחום המשברים, גילעד תדמית בתחום התרבות והאמנות, ופיליזר תקשורת בתחום התדמית
אלכסנדר כץ | (9)

משרדו של רני רהב זכה בתקציב היח"צ של מפעל הפיס – כך נודע לאייס. רהב התמודד במכרז מול עשרות משרדים אחרים, בריטיינר הנחשב לגבוה יחסית בענף, והבוקר הודיע הפיס לזוכה ולמפסידים על כך.

 

עד כה החזיק מפעל הפיס, שמפעיל בין היתר את הלוטו, כרטיסי הגירוד של חיש גד וצ'אנס, במערך היח"צ שלו 3 משרדים: גילאב שמטפל בתחום ניהול המשברים, גילעד תדמית מקבוצת G שמטפל בתחום התרבות והאמנות, ופיליזר תקשורת שמטפל בתחום התדמית. כעת משרדו של רהב יטפל לבדו בתקציב.

 

תנאי הסף שדרש מפעל הפיס ביחס לתחום ניהול משברים ותחום תדמית, היו שלמשרד שמציג מועמדות במכרז צריך ניסיון בטיפול בגוף שנמנה על 50 המפרסמים הגדולים בישראל לפי דוח יפעת. בהמשך שונה המכרז ל-100 המפרסמים הגדולים לאחר שהתברר ככל הנראה כי אין מספיק משרדים שיכולים להתמודד עם התניה כזו. ביחס לתחום התרבות, הדרישה הייתה לניסיון בטיפול בגופי תרבות, מיזמי תרבות הפועלים בתחומי התרבות והאמנות השונים.

 

תקופת ההתקשרות עם המשרד הזוכה, כאמור רהב תקשורת, תהיה ל-24 חודשים עם אופציית הארכה עד למקסימום של 60 חודשים, 5 שנים. בשלב זה לא ידוע עדיין מתי תתחיל העבודה בפועל.

 

רני רהב אישר את הפרטים לאייס ואמר: "כבוד גדול נפל בחלקנו לשרת את מפעל הפיס ובכך את הציבור הרחב. זהו אתגר גדול ואנו מקווים לעמוד בו". 

תגובות לכתבה(9):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 9.
    שי חייק 22/09/2019 14:43
    הגב לתגובה זו
    ואני ורני צוחקים כל הדרך אל הבנק...
  • 8.
    מתי יאשרו לגליזציה של הימורים ויסגרו את מפעל הפיס? (ל"ת)
    אהוד המכבי 22/09/2019 07:22
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    קומבינה 20/09/2019 14:15
    הגב לתגובה זו
    קומבינה
  • 6.
    צ'ילי 20/09/2019 07:01
    הגב לתגובה זו
    לא יודעת למה, אבל בכל פעם כשאני רואה את הפרצוף הזה, אני מקבלת גועל וחלחלה... אי אפשר אפילו להסתכל על זה... עם כל הכסף שיש לו, הוא חייב לעבור רמונט.. הוא נראה הכלאה של חזיר וגרביל.. לא ראוי למאכל אדם בלעע
  • 5.
    אלי 19/09/2019 19:03
    הגב לתגובה זו
    לא פלא שמערכת מסואבת כמו הקזינו המשמש כ'קופה נסתרת' לשחיתות שלטונית תבחר את הלקקן הלאומי...
  • 4.
    הנסי בן הנסי 19/09/2019 17:05
    הגב לתגובה זו
    הלעג והלהג לזה הרהב רני בעל יכולות מוכחות ויש לכבדו עם השנים אנו רואים שומעים מתרשמים שבגר הבחור נרגע משהו בתגובות בתקשורת לכן אני הביקורתי שלא פעם ממש לא אהבתי את התנהלותו וגם בגרתי שולח אליו שאפו ביי
  • 3.
    אחד שמכיר 19/09/2019 16:45
    הגב לתגובה זו
    מי הדביל או המושחת או שניהם, שלוקח את הרהב בתור יחצ"ן. מי..?
  • 2.
    בורקיטוס 19/09/2019 14:00
    הגב לתגובה זו
    איך עילג כזה הפך ליחצ"ן של המדינה???
  • 1.
    פטריק הקדוש 19/09/2019 13:40
    הגב לתגובה זו
    רני רהב. את פלוץ. מה הקטע עם הלשון. וואללה לא יודע אתי אני מתעב יותר.. אותך...יצור מוזר וממש לא מוגדר(אתה בטח היתה מה זה יחד כאפות) או את איסמעיל הנייה. שדרך אגב גם הוא פלוץ.
אפל TV (אפל)אפל TV (אפל)

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש

העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה

עמית בר |
נושאים בכתבה אפל אפל TV

שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.

בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.


המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.

ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה,  כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.


ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.

אפל TV (אפל)אפל TV (אפל)

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש

העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה

עמית בר |
נושאים בכתבה אפל אפל TV

שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.

בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.


המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.

ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה,  כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.


ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.