כ-11% לאולפנים הפתוחים עם תחילת ההסלמה לפני הצהריים
יום של לחימה בדרום, שינה את לוחות השידורים של הערוצים השונים, שעברו לאולפנים פתוחים ושידורים מיוחדים. על פי נתוני צפייה ראשוניים עולה כי מהדורת 'חדשות סוף השבוע' (קשת 12 - 20:00-22:10) רשמה 18.5% בקרב היהודים ו-534 אלף צופים באוכלוסייה הכללית, מול 'המגזין' (רשת 13 - 20:00-22:22) עם נתון גבוה של 10.8% (317K). 'חדשות השבת' (כאן 11 – 19:57-22:03) ניפקה 6.6% (185K).
האירועים החלו סביב השעה 10:00 בוקר, ואז החלו הערוצים השונים לעבור לשידורים ישירים, חלקם באיחור אופנתי. לדוגמה: כאן 11, שעבר לשידור באיחור של כשעה.
קשת 12: 10:13-12:00 - 6.1%.
רשת 13: 10:30-12:00 - 3.5%.
כאן 11: 11:05-12:00 - 1.9%.
המשדר המיוחד של 'חדשות 13'
מהדורות החדשות המיוחדות לאורך היום:
קשת 12: 12-14 - 7%, 14-16 - 5.9%, 16-17 - 8.7%.
רשת 13: 12-14 - 4.4%, 14-16 - 3.8%, 16-17 - 3.8%.
כאן 11: 12-14 - 1.8%, 14-16 - 1.7%, 16-18 - 2.8%.
ראש בראש בפרה פריים:
קשת 12: פגוש את העיתונות – משדר מיוחד (17-19) עם 9.5%, 19:10-20:00 - פגוש את העיתונות עם 10.3%.
רשת 13: המטה המרכזי - מיוחד (17-19) קיבלה 4.9%, 19:10-20:00 - המטה המרכזי ניפקה 6.4%.
כאן 11: משדר חדשות מיוחד (18-20) עם 3.4%.
השידורים המיוחדים בשעות הלילה:
קשת 12: 22:10-23:00 - 17%, 23:00-00:21 - 14%.
רשת 13: 22:30-00:30 - 7.7%.
כאן 11: 22:00 - 4.3%.
יום ו':
הסדרה סברי מרנן (קשת 12) קיבלה 11.5% (354K), ואחריה שידור חוזר של 'סברי' (קשת 12) עם 10.2% (313K). מנגד לקט של שי בשידור (רשת 13) הסתפק ב-4.9% (162K). סדרת הטבע חיות פרא בעיר (כאן 11) עם 2.2% (61K).
שידור חוזר של 'חתונה ממבט ראשון' (קשת 12) - 6.1%, שידור חוזר של 'לעוף על המיליון' (רשת 13) - 3.8%, שידור חוזר של 'חדר 101' (כאן 11) - 1.3%.
בגזרת הבוקר:
העולם הבוקר (רשת 13) הניבה 4%,
מול שישי בבוקר עם גלית ויואב (קשת 12) עם 3.6%.
ראש בראש בפרה-פריים:
'אנשים' (קשת 12) קיבלה 6.2%,
מול 'שרון ורני בע"מ' (רשת 13) עם 4.8%.
בין השמשות (כאן 11) קיבלה 1.75, בדיוק כמו התכנית אחריה 'סוכן תרבות' (כאן 11).
בגזרת החדשות:
אולפן שישי (קשת 12) קיבלה את הנתון הנמוך ביותר שלה מאז המיזוג – עם 10.8% (320K),
בפער של קצת יותר מ-4 נקודות משישי עם אילה חסון (רשת 13) עם 6.4% (200K).
חדשות השבוע (כאן 11) קיבלה 2.9% (75K).
יום ה':
התכנית עובדה (קשת 12) הניבה 17.5% (436K), בפער גדול מתיק בחקירה (רשת 13) עם 7% (177K). סליחה על השאלה (כאן 11) הסתפקה ב-2.2% (58K), ואילו האולפן הפתוח (ערוץ 20) עם 1.2%.
- ממשיכה בעליות - ניוזמקס זינקה כבר ב-1280%
- המניה שמזנקת ב-530% ביום אחד - האם זה מוצדק?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
'רפי רשף אינטימי' (קשת 12) - 11.4%, לקט של 'הצינור' (רשת 13) - 6.6%, 'היום שהיה' (רשת 13) - 5.1%, 'טיול שורשים' (כאן 11) - 2.6%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) - 3%, 'חדשות סיכום היום' (ערוץ 20) - 0.2%.
מצעד החיים ששודר בשעות אחר הצהריים בכאן 11, הניב 3.4%.
בגזרת הבוקר:
חדשות הבוקר (קשת 12) הניבה 4.7%,
מול העולם הבוקר (רשת 13) עם 3.8%.
רצועת 17-19:
רשת 13: החדשות עם יעקב אילון – 4%, שש עם אמנון לוי - 4.5%.
קשת 12: חמש עם רפי רשף - 7.1%, שש עם עודד בן עמי – 9%.
כאן 11: ערב ערב - 3%, יומנו של נאצי - 1.6%.
ראש בראש בפרה-פריים:
תכנית חיסכון (קשת 12) שהחלה ב-19:15, ניפקה 11.8%,
מול לפני החדשות (רשת 13) עם 6.2%.
העולם היום (כאן 11) רשמה 2.1%,
ריקלין ומגל (ערוץ 20) עם 1.4%.
בגזרת החדשות:
חדשות 12 קיבלה 16.4% (413K),
מול חדשות 13 עם 8.9% (236K).
חדשות הערב (כאן 11) הניבה 4.7% (129K),
וחדשות ערוץ 20 עם 2%.
- 1.אפשר לפרסם גם את שידורי הרדיו המצולם בכאן11 בבוקר? (ל"ת)יוני 05/05/2019 20:40הגב לתגובה זו

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0.12% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0.12% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
