עסקת הענק של ברעם: 45 מיליון שקל לשלט דיגיטלי על עזריאלי
חברת שילוט החוצות ברעם פרסום מקורי בבעלותו של גיא ברעם תשיק שלט חוצות דיגיטלי על גבי קניון עזריאלי בתל אביב באחת העסקאות המושקעות ביותר בתחום החוצות. ברעם ישלם 45 מיליון שקל על שימוש ל-10 שנים בשלט שיציג טכנולוגיה מתקדמת בעלת רזולוציה גבוהה.
עסקת הנדל"ן (למעשה) נחתמה מול קניון עזריאלי כאשר עיריית תל אביב נהנית מאגרת השילוט שתשלם ברעם. גודלו של השלט הוא 100 מטר רבוע ולדברי החברה הוא השלט הדיגיטלי הגדול ביותר בתל אביב. הוא יפעל גם בשעות היום ברזולוציה של 4K וייחשף לכחצי מיליון איש בכל יום, כולל הנוסעים בציר דרך בגין ויציאות איילון דרום וצפון, כמו גם תנועת הולכי רגל באזור הקריה, עזריאלי ותחנת רכבת השלום.
בהשקעה של 45 מיליון שקל ל-10 שנים, המשמעות היא שהחברה תדרש להרוויח על השלט יותר מ-4.5 מיליון שקל (כולל מיסי עירייה והוצאות נוספות) בכל שנה כדי להיות רווחיים. מנגד, בשונה משלטי החוצות הסטטיים המסורתיים, שלט החוצות הדיגיטלי מאפשר הצגה של יותר מקמפיין אחד ובנוסף לזאת מוריד את עלויות ההפקה ל-0 מכיוון שהצגת הקמפיינים מסתכמת בהעלאת קובץ בלבד ללא צורך במתקינים כפי שנהוג בשלטי נייר/בד.
בחברה מסבירים לאייס כי ההגבלה תהיה ל-6 קמפיינים בו זמנית בלבד כדי להעניק לכל מפרסם את זמן המסך הראוי. הצגת הקמפיינים מסונכרת גם לזמני הרמזורים בצומת, כל שהחשיפה לנהגים בצומת תהיה מיטבית ככל האפשר. השלט יתחיל לפעול בתחילת חודש מרץ ומבדיקת אייס עולה כי אף קמפיין פוליטי לא יעלה עליו עד ליום הבחירות, ולא מטעמים אידאולוגיים של החברה אלא משום שצבר ההזמנות מראש של מפרסמים עתידיים תופס את כל מלאי הפרסום עד לבחירות ויותר.
- בזק מוותרת על רכישת אקסלרה טלקום של קרן אלומה
- חסימות בכביש 2 ובכביש 20 ביום שישי: גשר חדש יונף באודים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
גיא ברעם, מנכ"ל ובעלי החברה: "חטיבת הדיגיטל של ברעם פעילה מזה כשנתיים בפריסת מסכי ענק ברזולוציות גבוהות בתוך קניונים ועל גבי קירות של מבנים חיצוניים. שילוט על גבי מסכים דיגיטליים מציע יתרונות רבים למפרסם הן מבחינת עלויות והן בהעברת מסר, כאשר לקוח הרוכש שלט לשבוע, יכול להעביר מספר מסרים לפי בחירתו ואף להתאים את הקמפיין בהתאם למזג האוויר ביום מבוקש, או להפוך את השלט לאינטראקטיבי עם הקהל".
עוד מוסיף ברעם, כי "פעילות שילוט חוצות באמצעות מסכים דיגיטליים גדולים מוכרת מהערים הגדולות והמרכזיות בעולם, כמו ניו יורק ולונדון. העניין של מפרסמים בישראל בשילוט זה הולך וגובר ואני מאמין שלא ירחק היום עד שנייצר לנו את 'כיכר פיקדילי' או ה'טיימס סקוור' המקומי שלנו, כאן בישראל".
- 4.טרולולו 28/02/2019 12:02הגב לתגובה זומערכת אייס היקרה . אנא בדקו שוב ...אסור לו להעלות שם פרסום פוליטי .... אתם העתונאים של העיתונאים ..... איפה בדקתם ????
- 3.קול ממש 26/02/2019 17:14הגב לתגובה זופשי
- 2.מוישה 25/02/2019 21:12הגב לתגובה זומה נשאר ממנה?
- 1.מושלם!!!! טיימסקוור זה כאן! תתחדשו (ל"ת)מיכל 25/02/2019 12:35הגב לתגובה זו
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
