הפרסומאי של הליכוד: שרוליק איינהורן ינהל את הקריאייטיב
שרוליק איינהורן, שותף ואחד ממייסדי משרד הפרסום אלנבי הוא הפרסומאי ואיש הקריאייטיב שילווה את מפלגת הליכוד במירוץ לבחירות - כך נודע לאייס.
במסגרת הרזומה הפוליטי שלו, איינהורן שימש כיועץ אסטרטגיה ותקשורת של שר הבטחון אביגדור ליברמן ממפלגת ישראל ביתנו, וכן שימש כיועץ של השרה לשוויון חברתי גילה גמליאל ממפלגת הליכוד.
העבודה שלו במסגרת קמפיין הליכוד לבחירות תיעשה בהפרדה ממשרד הפרסום אלנבי שבו הוא שותף ואינו נמצא בצד הימני של המפה הפוליטית. בבחירות 2015 משרד הפרסום (השותפים יחד, כולל איינהורן) ליווה את מפלגת מרצ, אולם לאחר פחות מחודש נפרדו הצדדים לאחר מחלוקת על האסטרטגיה התקשורתית.
איינהורן ישולב בצוות הקמפיין הבכיר של הליכוד שכולל את עופר גולן, דובר ראש הממשלה ומנהלי הקמפיין והאסטרטגיה יונתן אוריך וטופז לוק. איינהורן יספק את שירותיו למפלגה באמצעות חברה בבעלותו, נפרדת ממשרד הפרסום, בשם PERCEPTION. עוד בצוות כפי שפורסם באייס, גילי אג'נטרו ופליקס גוטקוביץ' בגזרת הדיגיטל.
- השם של אביגדור ליברמן נפגע - כמה הוא שווה?
- ליברמן קורא למוסדיים להשקיע בהייטק הישראלי: האם זה מהלך נכון?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
קמפיין הליכוד יצא לדרכו בימים האחרונים ונפתח בסערה תקשורתית, תרתי משמע, עם מודעת חוצות שעליה הופיעו תמונות של העיתונאים אמנון אברמוביץ' וגיא פלג מחדשות 12, רביב דרוקר מחדשות 13 ובן כספית ממעריב, ממבקריו של ראש הממשלה לצד הכיתוב "הם לא יחליטו. אתם תחליטו". בתחילה עלו המודעות כטיזר ללא אזכור לליכוד ויממה לאחר מכן הופיע בתחתית השלטים הכיתוב: "דווקא נתניהו! הליכוד".
מהליכוד נמסר בתגובה: "אנחנו לא מתייחסים לצוות הקמפיין".
- 4.טליה 09/01/2020 12:48הגב לתגובה זושרוליק איינהורן עוד יישב בכלא אם לא על מה ש(לכאורה) עשה בהטרדת עד המדינה אז על כל הפשעים האחרים שלו מאחלת לו להירקב שם
- 3.ירו 18/09/2019 21:48הגב לתגובה זוכסף זה לא הכל שרוליק, אתה עוד תגלה את זה
- 2.שני 22/01/2019 00:10הגב לתגובה זו.
- 1.ברכוזאור 21/01/2019 22:13הגב לתגובה זויש מצב שיעשה יותר נזק מתועלת
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
