בלעדי

הפרסומאי של הליכוד: שרוליק איינהורן ינהל את הקריאייטיב

איינהורן יעץ בעבר לאביגדור ליברמן ולגילה גמליאל. העבודה שלו במסגרת קמפיין הליכוד לבחירות תיעשה בהפרדה מ'אלנבי' שבו הוא שותף באמצעות חברת PERCEPTION שבבעלותו 
משה בנימין | (4)

שרוליק איינהורן, שותף ואחד ממייסדי משרד הפרסום אלנבי הוא הפרסומאי ואיש הקריאייטיב שילווה את מפלגת הליכוד במירוץ לבחירות - כך נודע לאייס. 

במסגרת הרזומה הפוליטי שלו, איינהורן שימש כיועץ אסטרטגיה ותקשורת של שר הבטחון אביגדור ליברמן ממפלגת ישראל ביתנו, וכן שימש כיועץ של השרה לשוויון חברתי גילה גמליאל ממפלגת הליכוד.

העבודה שלו במסגרת קמפיין הליכוד לבחירות תיעשה בהפרדה ממשרד הפרסום אלנבי שבו הוא שותף ואינו נמצא בצד הימני של המפה הפוליטית. בבחירות 2015 משרד הפרסום (השותפים יחד, כולל איינהורן) ליווה את מפלגת מרצ, אולם לאחר פחות מחודש נפרדו הצדדים לאחר מחלוקת על האסטרטגיה התקשורתית. 

איינהורן ישולב בצוות הקמפיין הבכיר של הליכוד שכולל את עופר גולן, דובר ראש הממשלה ומנהלי הקמפיין והאסטרטגיה יונתן אוריך וטופז לוק. איינהורן יספק את שירותיו למפלגה באמצעות חברה בבעלותו, נפרדת ממשרד הפרסום, בשם PERCEPTION. עוד בצוות כפי שפורסם באייס, גילי אג'נטרו ופליקס גוטקוביץ' בגזרת הדיגיטל. 

קמפיין הליכוד יצא לדרכו בימים האחרונים ונפתח בסערה תקשורתית, תרתי משמע, עם מודעת חוצות שעליה הופיעו תמונות של העיתונאים אמנון אברמוביץ' וגיא פלג מחדשות 12, רביב דרוקר מחדשות 13 ובן כספית ממעריב, ממבקריו של ראש הממשלה לצד הכיתוב "הם לא יחליטו. אתם תחליטו". בתחילה עלו המודעות כטיזר ללא אזכור לליכוד ויממה לאחר מכן הופיע בתחתית השלטים הכיתוב: "דווקא נתניהו! הליכוד".

מהליכוד נמסר בתגובה: "אנחנו לא מתייחסים לצוות הקמפיין". 

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    טליה 09/01/2020 12:48
    הגב לתגובה זו
    שרוליק איינהורן עוד יישב בכלא אם לא על מה ש(לכאורה) עשה בהטרדת עד המדינה אז על כל הפשעים האחרים שלו מאחלת לו להירקב שם
  • 3.
    ירו 18/09/2019 21:48
    הגב לתגובה זו
    כסף זה לא הכל שרוליק, אתה עוד תגלה את זה
  • 2.
    שני 22/01/2019 00:10
    הגב לתגובה זו
    .
  • 1.
    ברכוזאור 21/01/2019 22:13
    הגב לתגובה זו
    יש מצב שיעשה יותר נזק מתועלת
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.