ועדת הכלכלה קיימה דיון שני בתוך שבועיים על ביטוח לעסקים תחת איומי סחיטה. התאחדות הקבלנים מזהירה מקריסת מאות חברות, ענף ההסעות מדווח על עשרות עסקים שנסגרו, ובאוצר מבטיחים להציג פתרון בימים הקרובים
במשרד פרסו בפירוט את המתרחש בתחום הנכסים הדיגיטליים (בעיקר מטבעות קריפטו) והסבירו מדוע ישראל דווקא מפסידה מהפער הרגולטורי שלה לעומת שאר העולם - גם מבחינת מיסים וגם מבחינה הגנה על המשקיעים
רק צריך לזכור: מישהו צריך לממן את זה. הכסף לא גדל על העצים. מי מרוויח - הנהגים. מי משלם - כולם. כלומר - נוסעי התחבורה הציבורית מסבסדים את נהגי המכוניות. רוצים להוריד את הפקקים? צריך פחות מכוניות על הכביש, לא עידוד של תחבורה פרטית
שכר מורה מתחיל יעמוד על כ-9,000 שקלים ומנהל מתחיל על כ-19,000 שקלים; יבוטלו מהשנה הבאה יבוטלו חופשות אסרו חג, ל"ג בעומר ותענית אסתר - אבל המורים יקבלו ימי חופש אחרים במקום, כך שאין שיפור מבחינת התאמה בין החופשות של התלמידים וההורים. וכמובן - יש לזה עלות תקציבית של 4 מיליארד שקלים; הממשלה לא עמדה בלחץ ושוב נכנעה להסתדרות המורים
אנחנו בתקופת בחירות וכל הפוליטיקאים מנפנפים ב'עודף תקציבי' כמקור אינסופי לכל התחייבות כספית שהם רוצים לתת. אבל זה שיש כסף לא אומר שצריך לבזבז אותו - מותר גם לחסוך. יוצא הדופן זה שיש עודף תקציבי. בדרך כלל - משרדי הממשלה מבזבזים, ובעיקר בחודש דצמבר