זהו יום הבוחר: המלצות לפודקאסטים ופלייליסטים לחופש מחר
אודיו הוא המדיום היחיד איתו ניתן למקבל (מלשון לעשות במקביל מספר פעולות, ד"ג) משימות, להאזין תוך כדי נהיגה, בישול, ניקיונות בבית או... בחירת המועמד המועדף עליכם ביום הבחירות ברשויות המקומיות. ומכיוון שאודיו בדיגיטל זה תוכן שאנשים בוחרים, הנה דרך מושלמת לשרוף את יום הבחירות, האזנה לפודקאסטים מומלצים ולמוזיקה.
יש לי פודקאסט!
מגפת הפודקאסטים לא פסחה על ישראל, פודקאסטים מכל הסוגים צצים כפטריות מכוונים לקהילות נאמנות ומוגדרות, תכנים בשלל גוונים, קצרים או ארוכים והכי חשוב – תכנים שהמאזינים בוחרים.
* לכל הטורים של אודיותר - לחצו כאן
אז למי שעדיין לא התמכר, ניתן להאזין לפודקאסטים בכל מכשיר דיגיטלי: לבעלי אייפון באמצעות אפליקציית Podcast Apple המובנת במכשיר; למי שיש אנדרואיד, אפליקציית Google Podcast תעשה את העבודה (או כל אפליקציה אחרת לבחירת פודקאסטים); ולמי שיש Spotify יכול לבחור להאזין גם למוזיקה וגם לפודקאסטים מובילים.
גם בכלי הרכב הפודקאסטים נכנסים בכלי הרכב החדשים: כלמוביל (יונדאי, מיצובישי), צ'מפיון מוטורס, טויוטה, קיא ואחרים. לבעלי מערכות מולטימדיה בכלי הרכב, כנסו ל-RADIOIN ותוכלו להאזין לרדיו, מוזיקה ולפודקאסטים מובילים בעברית.
להלן רשימה של כמה פודקאסטים מומלצים בעברית:
| עושים היסטוריה | רשת פודקאסטים בשלל סוגים – רן לוי | היסטוריה, רפואה, טכנולוגיה, תוכנה, שיווק, עסקים, תנ"ך, פוליטיקה, טיול ועוד... |
| Shivuk on the go | אבי זיתן ומנהלי שיווק מצייצים | שיווק, פרסום |
| פופקורן – העולם החדש | ליאור פרנקל | ראיונות מסקרנים |
| חצי שעה של השראה | גפן ערן | שיווק, פרסום |
| קטעים בהיסטוריה | יובל מלכי | היסטוריה |
| הארץ השבוע | ליאור קודנר | אקטואליה, תרבות, אירוח כתבי הארץ |
| גיקונומי | ראם שרמן ודורון ניר | ראיונות ואירוח |
| חיות כיס – תאגיר השידור | שאול אמסטרדמסקי | סיפורים על כלכלה של בני אדם במילים של בני אדם |
| סעמק | איתי גולדה ואפי פוקס | ראיונות ואירוח היישר מעמק הסיליקון |
| רדיו תל אביב 102FM | שלל תכנים מגוונים | אמנות, צילום, מחשבים, איראן, שיווק, קולנוע, סטארט אפ ועוד |
| סוגרים פינות | אחי אבנון וחנן כהן | אקטואליה, עניינים אישיים, אבל של כולם, ועניינים כלליים, אבל מזווית אישית. |
אין כמו המוזיקה שלי
שירות המוזיקה בסטרימינגSpotify הגיע לישראל לפני 6 חודשים ושבר את כל הציפיות מבחינת טראפיק והאזנות. על פי הנתונים, ישראלים בכל הגילאים מאזינים בממוצע 155 דקות ביום למגוון עצום של תכני מוזיקה בכל מחשב או סמארטפון, בהתממשקות לווייז או ל-Xbox, ואפילו בשעוני Garmin החדשים, עם למעלה מ-40 מיליון שירים ו-2 מיליארד פלייליסטים להאזנה לפי בחירת המאזינים.
אחד מהיתרונות המופלאים ב-Spotify (לעומת יוטיוב למשל) זה היכולת להאזין ולעבור למסך אחר, למזער את המסך או לעבור לאפליקציה אחרת והמוזיקה של Spotify תמיד מתנגנת. ולא לשכוח, האלגוריתם של Spotify לומד את הבחירות וההעדפות שלכם וימשיך להמליץ על תכנים שאתם בטוח תרצו לשמוע.
- האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
- בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
להלן רשימה של כמה פלייליסטים מומלצים:
| אייס - הבית של הברנז'ה | פלייליסט מבית אייס | לינק לפלייליסט |
| הפסקת עשר עם מיכל ניב | פלייליסט מושלם - אודי ארליך | לינק לפלייליסט |
| DGTL TEL AVIV 2018 | אלקטרוני | לינק לפלייליסט |
| הלהיטים הגדולים של ישראל | Top Hits מיינסטרים | לינק לפלייליסט |
| סוף שבוע רגוע | מוזיקה ישראלית | לינק לפלייליסט |
| שוונג Shvoong Running | פלייליסט לריצה | לינק לפלייליסט |
| Solomun | Solomun | לינק לפלייליסט |
| Lounge Soft House | פלייליסט לאונג' מצוין | לינק לפלייליסט |
| This Is ADIO playlist | פלייליסט של ADIO - מיינסטרים | לינק לפלייליסט |
| מצב הרוק | רוק ישראלי מכל הזמנים | לינק לפלייליסט |
דרור גנות הוא מנכ"ל ADIO המשווקת את הפרסום ב-Spotify, ברדיו הדיגיטלי ובפודקאסטים
- 1.סכסכן 30/10/2018 13:33הגב לתגובה זואיר קצ'ר של מירן פחמן, הפודקאסט שכל הברנז'ה מקשיבה לו ואף התארח פה באייס לא מעט זמן. מגעיל שפוליטיקה נכנסת גם לשיקולים של תוכן עיתונאי.
- "כל הברנז'ה". יותר מזה, כל הברנז'ה בעולם כולו. פח (ל"ת)אייל 31/10/2018 08:34הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
