פנים אמיתיות קורסת בכ-50%; המתחרות בקשת ורשת עולות
הכוכב הבא (קשת 12) זינקה אמש (יום א') ביותר מ-20%. על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי התכנית עלתה מ-16.2% בראשון שעבר ל-19.6%. מנגד התחזקה גם מהפכה במטבח לנתון השיא שלה מאז תחילת העונה, ולבטח מאז הפיצול, כשקיבלה 14.6%, מול -12.6% בלבד בראשון שעבר.
התכנית פנים אמיתיות (ערוץ עשר) נחתכה ב-45% בשבוע מ-8.3% ל-4.5%, והפעם עם פער קטן מהשידור החוזר של המרדף (כאן 11) שהניב 3.7%, בדיוק כמו בראשון שעבר.
ההפסד של מכבי תל אביב בליגה בכדורסל להפועל חולון (ספורט 5) רשם 2.7%, נמוך מהקלסיקו שהניב לפני שבוע המפגש בין מכבי להפועל ירושלים - 4.2%. מאידך, ערוץ ONE הניב 3.1% בזכות המשחק בין ויאריאל לברצלונה במסגרת הליגה הספרדית, במשחק שהחל ב-21:45.
הסדרה 'נבסו' (רשת 13) קיבלה 11.3%, 'היום בלילה עם גורי אלפי' (קשת 12) זכתה ב-9.8%, 'הצנרת' (רשת 13) הניבה 7%, 'לילה טוב ישראל' (רשת 13) רשמה 6.3%, 'חי בלילה' (קשת 12) קיבלה 5.6%, הסדרה 'שאטו עין כרם' (ערוץ עשר) הסתפקה ב-2.5%, 'הצינור עם טל ברמן' (ערוץ עשר) הניבה 2.2%, 'היום שהיה' (ערוץ עשר) קיבלה 2.7%, ו'עד כאן' (כאן 11) עם 1.6% בלבד.
בגזרת הבוקר: 'העולם רשת' (רשת 13) קיבלה 4%, 'אורלי וגיא' (ערוץ עשר) ניפקה 3.3%, ו'חדשות הבוקר' (קשת 12) עם 2.3%.
ראש בראש בפרה-פריים: 'ערב טוב עם גיא פינס' (קשת 12) קיבלה 9.8%, ואחריה 'התכנית הכלכלית' (חדשות 2 בקשת) עם 11.5%. מנגד רשמה 'לפני החדשות עם לוסי ואודי' (רשת 13) נתון נאה של 7.6%, ועקפה את 'הכול כלול בשבע' (ערוץ עשר) עם 6.6%. 'שבע אקטואלי' (כאן 11) עם 2%.
בגזרת החדשות: 'חדשות 2' בקשת עם 14.5%, בפער גדול מאותה מהדורה ברשת 12 – עם 10.1%, שהצליחה לנצח בפער קטנטן את 'חדשות עשר' עם נתון נאה של 10%. 'חדשות הערב' (כאן 11) עם 3.9%.
- 2.רונן 19/01/2018 04:20הגב לתגובה זואמנון לוי מתעב חרדים.זה ניכר ובולט וחלק בתוכניות שלו.שוב ושוב הוא מציג את החרדים בזווית שלילית וכדי לטשטש את השנאה הוא הציג פרומו לפיו "יש לקבל אותם והם לא שונים מאיתנו".הוא לא יעיז לשדר תוכניות דומות על הערבים או על ההומוסקסואלים למשל.ואם כן רק יהיה בביקורית פרווה כדי לסמן וי בלי תוכנית על חרדים.החרדים מבחינתו זה טרף קל וזה לא קהל מאיים לביטחונו האישי.לצופים נמאס ממנו והמרמור שלו
- 1.זו בדיוק אותה קריסה שהיה לאמנון בימי טלעד העליזים (ל"ת)דנה 11/12/2017 10:37הגב לתגובה זו
- רק שמערוץ עשר אין לאן לרדת (ל"ת)שטיק ישן 11/12/2017 16:01הגב לתגובה זו

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.