קרלסברג "לא מתפשרים", עד הבית
צילום: יח"צ
TV

ב-4 בבוקר: קרלסברג מפתיעה את צופי 'משחקי הכס' בישראל

"המהלך הבלתי מתפשר" של מותג הבירה עם הקונספט "איכות ללא פשרות", התרחש במקביל לשידור הפרק האחרון של הסדרה ששודר במקביל גם בישראל. הצופים שקמו לשידור, זכו להפתעה עד הבית
משה בנימין | (3)

מסתבר שהריכוז הגדול ביותר של עובדי ענף הפרסום שאוהבים את משחקי הכס נמצא בבאומן בר ריבנאי, זו כנראה גם הסיבה לכך שהמשרד יצא עם 2 קמפיינים ל-2 לקוחות מרכזיים שמבוססים על הפרק האחרון לעונה של הסדרה המדוברת. לאחר המהלך עליו כתבנו מוקדם יותר למאזדה, הנה מהלך נוסף שהתרחש בשעות הקטנות של הלילה עבור מותג הבירה קרלסברג.  

 

הפרק האחרון של העונה של משחקי הכס שודר הלילה בין ראשון לשני בצפייה ישירה מסביב לעולם וגם בישראל על ידי הגופים המשדרים. הקו הפרסומי של הבירה בישראל "איכות ללא פשרות" הפך למכנה המשותף עם צופי הסדרה האדוקים שקמו וצפו בפרק הסיום "ללא פשרות" למרות שהשעה היא 4:00 לפנות בוקר. 

כעת, כל מה שנשאר למשרד הפרסום זה לתפור את "המהלך הבלתי מתפשר" כהגדרתם (ונראה כאילו הקייס סטאדי לתחרויות הפרסום כותב את עצמו לבד). בשעה 3:30, כחצי שעה לפני שידור הפרק האחרון, העלה המותג פוסט בפייסבוק (אשר טורגט למכורים לסדרה) בו הם שאלו את הגולשים "קמת ב-4 בבוקר? אהבנו. לא התפשרת על צפייה בפרק הסיום? אהבנו ממש. רצינו לפרגן לך בפרס אדיר".

אחד מהזוכים בחבילת ההפתעה

במשרד מסבירים, כי "הפעילות הדיגיטלית התבססה על ההנחה כי הדבר הראשון שרוב האנשים עושים כשהם מתעוררים, זה לגלול בפייסבוק ולהתעדכן ב"מה קורה" ובכך לדוג את אותם האנשים הבלתי מתפשרים שקמו במיוחד לצפות בטלוויזיה". מבין כל אלו שנחשפו לפוסט וענו נכונה על השאלה בנושא משחקי הכס, מספר גולשים זכו לקבל עד פתח ביתם את שליח קרלסברג, לבוש ברוח אחת הדמויות ממשחקי הכס - עם ערכת צפייה מהודרת. בחברה מציינים כי "תוך חצי שעה נרשמו כ-5000 חשיפות, מאות הקלקות, עשרות פניות ו-5 זוכים". 

 

קרדיטים:

צוות קריאייטיב: רעות רז, נופר בירנבוים

מנהל קריאייטיב: קובי כהן

מנהל קריאייטיב דיגיטל: עידן קליגרמן

מנהל קריאייטיב ראשי: עידן רגב

סמנכ"ל לקוחות: בן מוסקל

סופרוויזרית: מורן דרזי

תקציבאית: דנה מי טל

מפיקה: מאיה פלמון

עורך: ליהו פורת

חברת הפקה: אודיני

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    אחלה דבר לבלוגים. פייק ג'וב פור קליינט (ל"ת)
    יורם 29/08/2017 22:15
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    עידו 29/08/2017 10:57
    הגב לתגובה זו
    אבל למה השליח התחפש לטומן? לא ראיתם את עונה 6? חובבנים!!!!!1
  • 1.
    כיף (ל"ת)
    שי 29/08/2017 10:21
    הגב לתגובה זו
דני קושמרו חדשות 12
צילום: צילום מסך חדשות 12
רייטינג

העסקה ממשיכה להעלות את הרייטינג בכל מהדורות החדשות

עלייה של כ-10% בצופי מהדורות החדשות המרכזיות של כל הערוצים; חדשות 12 עדיין בראש כל המהדורות וכמו בכל מוצ"ש, רשת מטפסת למקום השני בעקבות כך שערוץ 14 אינו משדר בשבת
רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

ככל שמתקרב מועד העסקה (וכן ככל שהזמן המצטבר של השבתות והחגים הולך ומצטבר), כך אנחנו רואים עלייה בצפייה במהדורות החדשות והנתונים גבוהים מאשר בתקופתו הקודמות,   כשסך כל הצופים עדיין עומד על כ-850 אלף, עלייה של כ-10% לעומת מהדורות מוצאי שבת "רגילות", שהממוצע שלהן הוא כ-770 אלף צופים. 

חדשות 12 עדיין מובילה את הרייטינג במובהק, כל פעם במרווחים גדולים יותר, במהדורת החדשות המרכזית ובשאר מהדורות החדשות. המהדורה המרכזית של חדשות 12 של קשת עמדה אמש על 18.1% רייטינג עם 463 אלף צופים. וכמו בכל מוצאי שבת, חדשות 13 מנצלת את היעדרותו של ערוץ 14 מלוח השידורים עד צאת השבת ונמצאת במקום השני עם 5.6% רייטינג ו-152 אלף צופים. חדשות 14 היו עם 4.8% רייטינג עם 129 אלף צופים ואילו חדשות כאן11 עדיין תפסו את המקום האחרון, עם 4.6% רייטינג ו-108 אלף צופים בלבד.


פריים טיים ושאר מהדורות החדשות 

בפריים טיים, המשך המהדורות הראה את קשת ממשיכה עם 16.9% רייטינג ו-434 אלף צופים ואילו רשת עם 6.3% ו-169 אלף צופים. לאחר מכן, בפריים טיים, "אור ראשון" לא שיחזרה את הרייטינג של הפרק הראשון, אך עדיין הובילה עם 15.4% ו-387 אלף צופים, ואילו הפטריוטים היציבה והמוצלחת הצליחה לגבור על שעשועון של רשת, כשעמדה על 9.2% רייטינג ו-264 אלף צופים, בעוד "כלוב הזהב" עמד על 8.8% רייטינג ו-234 אלף צופים. "שיר אחד" של כאן11 זכה ל-3.5% רייטינג בלבד ופחות ממאה אלף צופים, עם 79 אלף צופים בלבד. 


גם במהלך השבת רוב לוח השידורים היה בסימן החדשות, והמשדר המוקדם של חדשות 12 עם אלמז עמד על 6% ו-134 אלף צופים בעוד החדשות של רשת בהגשת לוסי עמדו על 3% רייטינג ו-68 אלף צופים בלבד. לאחר מכן, ב-17:00, "שבת בחמש" עם גדעון של חדשות 12 היה על 7.9% ו-189 אלף צופים בעוד משדר החדשות של לוסי עלה ל-4.6% רייטינג ו-108 אלף צופים. 

פגוש את העיתונות היתה מול מוריה וברקו, ובשתי הרצועוה, המוקדמת והרגילה, היתה במקום הראשון עם 9.4% רייטינג ו-252 אלף צופים במוקדמת ו-10.7% רייטינג ו-292 אלף צופים במהדירה הרגילה, בעוד מוריה וברקו היו על 4.7% ו-107 אלף צופים במוקדמת ו-4.2% רייטינג ו-103 אלף צופים במהדורה הרגילה. 

ברצועה המאוחרת "אברי ושרקי" של קשת היו על 8% רייטינג ו-189 אלף צופים, בעוד לקט של "הצינור" הניב 4.8% רייטינג בלבד עם 120 אלף צופים. 

דני קושמרו חדשות 12
צילום: צילום מסך חדשות 12
רייטינג

העסקה ממשיכה להעלות את הרייטינג בכל מהדורות החדשות

עלייה של כ-10% בצופי מהדורות החדשות המרכזיות של כל הערוצים; חדשות 12 עדיין בראש כל המהדורות וכמו בכל מוצ"ש, רשת מטפסת למקום השני בעקבות כך שערוץ 14 אינו משדר בשבת
רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

ככל שמתקרב מועד העסקה (וכן ככל שהזמן המצטבר של השבתות והחגים הולך ומצטבר), כך אנחנו רואים עלייה בצפייה במהדורות החדשות והנתונים גבוהים מאשר בתקופתו הקודמות,   כשסך כל הצופים עדיין עומד על כ-850 אלף, עלייה של כ-10% לעומת מהדורות מוצאי שבת "רגילות", שהממוצע שלהן הוא כ-770 אלף צופים. 

חדשות 12 עדיין מובילה את הרייטינג במובהק, כל פעם במרווחים גדולים יותר, במהדורת החדשות המרכזית ובשאר מהדורות החדשות. המהדורה המרכזית של חדשות 12 של קשת עמדה אמש על 18.1% רייטינג עם 463 אלף צופים. וכמו בכל מוצאי שבת, חדשות 13 מנצלת את היעדרותו של ערוץ 14 מלוח השידורים עד צאת השבת ונמצאת במקום השני עם 5.6% רייטינג ו-152 אלף צופים. חדשות 14 היו עם 4.8% רייטינג עם 129 אלף צופים ואילו חדשות כאן11 עדיין תפסו את המקום האחרון, עם 4.6% רייטינג ו-108 אלף צופים בלבד.


פריים טיים ושאר מהדורות החדשות 

בפריים טיים, המשך המהדורות הראה את קשת ממשיכה עם 16.9% רייטינג ו-434 אלף צופים ואילו רשת עם 6.3% ו-169 אלף צופים. לאחר מכן, בפריים טיים, "אור ראשון" לא שיחזרה את הרייטינג של הפרק הראשון, אך עדיין הובילה עם 15.4% ו-387 אלף צופים, ואילו הפטריוטים היציבה והמוצלחת הצליחה לגבור על שעשועון של רשת, כשעמדה על 9.2% רייטינג ו-264 אלף צופים, בעוד "כלוב הזהב" עמד על 8.8% רייטינג ו-234 אלף צופים. "שיר אחד" של כאן11 זכה ל-3.5% רייטינג בלבד ופחות ממאה אלף צופים, עם 79 אלף צופים בלבד. 


גם במהלך השבת רוב לוח השידורים היה בסימן החדשות, והמשדר המוקדם של חדשות 12 עם אלמז עמד על 6% ו-134 אלף צופים בעוד החדשות של רשת בהגשת לוסי עמדו על 3% רייטינג ו-68 אלף צופים בלבד. לאחר מכן, ב-17:00, "שבת בחמש" עם גדעון של חדשות 12 היה על 7.9% ו-189 אלף צופים בעוד משדר החדשות של לוסי עלה ל-4.6% רייטינג ו-108 אלף צופים. 

פגוש את העיתונות היתה מול מוריה וברקו, ובשתי הרצועוה, המוקדמת והרגילה, היתה במקום הראשון עם 9.4% רייטינג ו-252 אלף צופים במוקדמת ו-10.7% רייטינג ו-292 אלף צופים במהדירה הרגילה, בעוד מוריה וברקו היו על 4.7% ו-107 אלף צופים במוקדמת ו-4.2% רייטינג ו-103 אלף צופים במהדורה הרגילה. 

ברצועה המאוחרת "אברי ושרקי" של קשת היו על 8% רייטינג ו-189 אלף צופים, בעוד לקט של "הצינור" הניב 4.8% רייטינג בלבד עם 120 אלף צופים.