רענן בר טל
צילום: יח"צ
פרסום ראשון

לאחר יותר מ-20 שנה בקבוצת ידיעות: רענן בר טל עוזב

בר טל, שימש בשנים האחרונות כמנכ"ל ידיעות תקשורת ואתר mynet. הודיע היום לנוני מוזס על החלטתו בשל רצונו לפנות לאתגרים חדשים

אלכסנדר כץ | (4)
נושאים בכתבה ידיעות תקשורת

רענן בר טל, מנכ"ל ידיעות תקשורת, מסיים את עבודתו בקבוצה - כך נודע לאייס. בר טל הודיע היום (יום ב׳) למו"ל ידיעות אחרונות נוני מוזס על רצונו לסיים את תפקידו. 

בר טל עוזב את העיתון לאחר 22 שנה בסך הכל, כאשר ב-12 השנים האחרונות היה מנכ"ל זרוע המקומונים של הקבוצה. בעברו כיהן גם כסמנכ"ל הסחר של עיתון ידיעות אחרונות, במקביל לתפקידו כמנכ"ל המקומונים. 

הערכה היא שבר טל עוזב את הקבוצה בשל רצונו לפנות לאתגרים חדשים, בעיקר לאחר תקופה כל כך ארוכה בידיעות. 

בר טל חתום על הפיכת ידיעות תקשורת לרשת המקומונים המובילה בישראל, עם נוכחות דיגיטלית באמצעות mynet, השלוחה המקוונת של המקומונים, בעידן בו סובלים המקומונים ממשבר.

בשנים האחרונות, כחלק מתפקידו  היה אחראי בין היתר על שיתופי פעולה, פיתוח מודלים ויוזמות עסקיות חדשות באמצעות יצירת כנסים לעסקים קטנים; פיתוח מוצרי לייף סטייל; הרחבת מערך ההפצה ויצירת מערך תוכן מקומי בערי פריפריה. זאת לצד השקת אתרי mynet בדסקטופ ובמובייל.

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    אל תשכח לעדכן באתגר החדש (ל"ת)
    נעמי 28/08/2017 10:07
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    אלוף , איש יקר ומוערך ונכס שהקבוצה איבדה (ל"ת)
    ירון 22/08/2017 15:51
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    רונית 21/08/2017 19:06
    הגב לתגובה זו
    עשית עבודה מצוינת הגיע הזמן להמשיך הלאה.
  • בהצלחה בדרכך החדשה, איש יקר. (ל"ת)
    אילן ספיר 22/08/2017 15:59
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.