אמאזון מגבירה חדירה לישראל - מחפשת משרד פרסום מקומי
ענקית הטכנולוגיה, סחר, תוכן וכעת גם הקמעונאות אמאזון, שהעומד בראשה ג'ף בזוס הוכתר לאחרונה לאיש העשיר בעולם, בוחנת התקשרות עם משרד פרסום בישראל והחלה לאחרונה בסבב פגישות - כך נודע לאייס. אחד המשרדים שעימו כבר נערכה פגישה ראשונית הוא מקאן תל אביב.
שמה של אמאזון נקשר בישראל בשנה החולפת ב-2 מישורים: האחד הוא גיוס כוח אדם בישראל למרכז הפיתוח של החברה עבור החנות החדשנית שלה בה ניתן לרכוש מוצרים ללא תשלום פיזי בחנות, והשני, הרלוונטי יותר כנראה לגיוס משרד הפרסום הוא אמאזון פריים וידאו המהווה תחרות לנטפליקס - שירות סטרימינג של תוכן שהושק בישראל בדצמבר 2016.
שוק הטלוויזיה בישראל חווה מהפכה משמעותית בשנים האחרונות, כזו שהפכה אותו לצפוף מאוד. התוצאה מהתגברות התחרות הובילה לאיבוד משמעותי של מנויים ל-2 חברות הטלוויזיה הרב-ערוצית הוותיקות HOT ו-yes לטובת האלטרנטיבות החדשות: בתחילה היה זה שירות עידן פלוס, בהמשך חברת סלקום TV, ובחצי השנה האחרונה טריפל סי (smart) וכעת פרטנר TV.
במקביל לאלו, יותר ויותר ישראלים מתנקים מהחברות הישראליות, ומתחרים לשירות טלוויזיה באינטרנט כגון נטפליקס, שרק השבוע הודיעה על התבססותה בשוק המקומי עם תרגום ממשק המשתמש שלה לעברית, ותרגום או דיבוב של תכנים רבים שלה לטובת הקהל הישראלי, שישלם לחברה בשקלים ולא במטבע זר.
ב-HOT השיקו לפני כ-4 חודשים את המותג NEXT TV שאמור להיאבק במחיר שמציעות המתחרות החדשות, באמצעות אפליקציית טלוויזיה הפונה לאלה שאינם לקוחותיה ויוכלו לצפות בתכני מקור ורכש תמורת 50-70 שקלים. במקביל היא גם השיקה את אפליקציית HOT PLAY שתאפשר ללקוחותיה לצפות בתכניה במכשירים חכמים, בדומה לאפליקציה של סלקום TV. במקביל השיקה yes אתר לפלטפורמת השידורים החדשה שלה – STINGTV כדי להעניק שירות זול יותר ללקוחות פוטנציאליים בזכות חבילת תוכן צרה יותר.
משרד הפרסום מקאן תל אביב מטפל בתקציב הפרסום של חברת yes מזה שנים רבות. אך למרות זאת, בהשקת השירות הטלוויזיוני החדש שלה נעזרה yes במשרד הפרסום LEAD. על פניו למרות שפגשה את מקאן נראה שלשני הצדדים יהיה קושי בלהוציא התקשרות מסוג זה לדרך שכן שירות אמאזון פריים וידאו יהווה מתחרה ישיר גם ל-yes STINGTV.
ממשרד היח"צ המלווה את אמאזון פריים וידאו בישראל PR360 לא התקבלה תגובה.
- 1.ארז 31/07/2017 12:00הגב לתגובה זולזה קוראים נאמנות

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.25% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.25% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
