אמאזון
צילום: יח"צ/ צילום מסך
פרסום ראשון

אמאזון מגבירה חדירה לישראל - מחפשת משרד פרסום מקומי

אחרי נטפליקס, פרטנר, סלקום TV ו-yes, ענקית הטכנולוגיה מעוניינת להפוך לשחקן משמעותי בשוק המקומי ובוחנת התקשרות עם משרד פרסום לטובת הגברת החדירה של 'אמאזון פריים וידאו'. בין השאר נפגשה עם מקאן תל אביב המטפל ב-yes
משה בנימין | (1)

ענקית הטכנולוגיה, סחר, תוכן וכעת גם הקמעונאות אמאזון, שהעומד בראשה ג'ף בזוס הוכתר לאחרונה לאיש העשיר בעולם, בוחנת התקשרות עם משרד פרסום בישראל והחלה לאחרונה בסבב פגישות - כך נודע לאייס. אחד המשרדים שעימו כבר נערכה פגישה ראשונית הוא מקאן תל אביב.

שמה של אמאזון נקשר בישראל בשנה החולפת ב-2 מישורים: האחד הוא גיוס כוח אדם בישראל למרכז הפיתוח של החברה עבור החנות החדשנית שלה בה ניתן לרכוש מוצרים ללא תשלום פיזי בחנות, והשני, הרלוונטי יותר כנראה לגיוס משרד הפרסום הוא אמאזון פריים וידאו המהווה תחרות לנטפליקס - שירות סטרימינג של תוכן שהושק בישראל בדצמבר 2016.

שוק הטלוויזיה בישראל חווה מהפכה משמעותית בשנים האחרונות, כזו שהפכה אותו לצפוף מאוד. התוצאה מהתגברות התחרות הובילה לאיבוד משמעותי של מנויים ל-2 חברות הטלוויזיה הרב-ערוצית הוותיקות HOT ו-yes לטובת האלטרנטיבות החדשות: בתחילה היה זה שירות עידן פלוס, בהמשך חברת סלקום TV, ובחצי השנה האחרונה טריפל סי (smart) וכעת פרטנר TV.

במקביל לאלו, יותר ויותר ישראלים מתנקים מהחברות הישראליות, ומתחרים לשירות טלוויזיה באינטרנט כגון נטפליקס, שרק השבוע הודיעה על התבססותה בשוק המקומי עם תרגום ממשק המשתמש שלה לעברית, ותרגום או דיבוב של תכנים רבים שלה לטובת הקהל הישראלי, שישלם לחברה בשקלים ולא במטבע זר. 

ב-HOT השיקו לפני כ-4 חודשים את המותג NEXT TV שאמור להיאבק במחיר שמציעות המתחרות החדשות, באמצעות אפליקציית טלוויזיה הפונה לאלה שאינם לקוחותיה ויוכלו לצפות בתכני מקור ורכש תמורת 50-70 שקלים. במקביל היא גם השיקה את אפליקציית HOT PLAY שתאפשר ללקוחותיה לצפות בתכניה במכשירים חכמים, בדומה לאפליקציה של סלקום TV. במקביל השיקה yes אתר לפלטפורמת השידורים החדשה שלה – STINGTV כדי להעניק שירות זול יותר ללקוחות פוטנציאליים בזכות חבילת תוכן צרה יותר.

משרד הפרסום מקאן תל אביב מטפל בתקציב הפרסום של חברת yes מזה שנים רבות. אך למרות זאת, בהשקת השירות הטלוויזיוני החדש שלה נעזרה yes במשרד הפרסום LEAD. על פניו למרות שפגשה את מקאן נראה שלשני הצדדים יהיה קושי בלהוציא התקשרות מסוג זה לדרך שכן שירות אמאזון פריים וידאו יהווה מתחרה ישיר גם ל-yes STINGTV.

ממשרד היח"צ המלווה את אמאזון פריים וידאו בישראל PR360 לא התקבלה תגובה.

 

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    ארז 31/07/2017 12:00
    הגב לתגובה זו
    לזה קוראים נאמנות