תקציב היח"צ של הדואר במכרז: מקסימום ריטיינר - 18 אלף ש'
חברת דואר ישראל יוצאת למכרז את תקציב הייעוץ התקשורתי - כך נודע לאייס. מדובר על ייעוץ למחלקת הדוברות וליחסי ציבור. בין תנאי הסף הנדרשים להתמודדות על המכרז אפשר למנות ותק וניסיון של 5 שנים לפחות ב-5 השנים האחרונות במתן שירותי ייעוץ בתחום יחסי ציבור וייעוץ אסטרטגי תקשורתי.
בהיבט הכספי תנאי הסף דורשים מחזור כספי שנתי בהיקף של לפחות מיליון שקל ב-2014 ו-2015. התנאי שעשוי להשאיר משרדים רבים מחוץ לתמונה ולהותיר כ-15 משרדים גדולים בתמונת התקציב, הוא דרישה כי במהלך 3 השנים האחרונות שקדמו למכרז העניק המתמודד שירותי ייעוץ בתחום יחסי הציבור ל-3 גופים לפחות בהיקף של 200 אלף שקל לפחות, לכל אחד מן הגופים. דהיינו, מדובר בריטיינר חודשי של כ-16.5 אלף שקל - השמור ללקוחות גדולים במיוחד.
עוד עולה מפרטי המכרז, כי תינתן עדיפות למשרדי יחסי ציבור בעלי ניסיון ביוזמות תקשורתיות ובניהול משברים תקשורתיים בתחום הקמעונאות, הצרכנות, הפיננסיים והאינטרנט, וכי המשרדים מוזמנים להציע 2 אופציות: האחת בריטיינר חודשי, שאינו עולה על 18 אלף שקל בחודש, והשנייה לעובד מטעם המשרד שיעבוד באופן קבוע בתוך דואר ישראל בריטיינר שלא יעלה על 24 אלף שקל בחודש. המכרז הוא ל-3 שנים עם אופציה להארכה לשנתיים נוספות.
- התייקרות בדואר ישראל: האם יש חלופות
- דואר ישראל - רווח נקי של 4 מיליון שקל למרות התחזיות להפסד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
המכרז יוצא לדרכו חצי שנה לאחר בחירתו של הדואר של נוי קדם-מדמון לתפקיד דוברת החברה. קדם, לשעבר דוברת פלאפון, החליפה את מיה אבישי בתפקיד לאחר כהונה של 3 שנים. ב-5 השנים האחרונות משרד היח"צ של הדואר היה קמיר-בכר, המתמחה בייעוץ תקשורתי לחברות ומשרדים ממשלתיים. בחלק מהזמן אף שימש כדובר החברה, עד שנכנסה קדם-מדמון לתפקידה.
בשנה האחרונה הדואר מראה סימני רענון שעשויים לשפר את תדמיתו הארכאית. בין השירותים שנוספו לו נמנים הזמנת תור באפליקציה, משלוח מסרונים על קבלת חבילות, פתיחת 320 מרכזי מסירת חבילות עם שותפים כגון שופרסל, קבוצת עזריאלי, ביג, המשביר לצרכן ועוד, שיתוף פעולה עם Gett למסירת חבילות תוך חצי שעה, וקודם לכן שיתופי פעולה עם ענקיות הסחר המקוון ebay ו-next.
- 2.מיכאל 23/01/2017 13:45הגב לתגובה זומחיר המקסימום צריך לעלות לפחות ל-25 אלף כדי שיפגוש את המציאות בלא פחות מ-15
- 1.שי 23/01/2017 13:01הגב לתגובה זולקוח שדורש עבודת יח״צ אינסופית נותן תנאי סף לא הגיוניים. מחיר מקסימום של 18,000₪ אומר שמשרדים גם יורידו את המכנסיים וישימו מחיר של 10,000₪
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
