רוי זוארץ
צילום: יח"צ

ביג אין דאטה: רוי זוארץ מנהל קריאייטיב טכנולוגיה בבאומן

זוארץ מגיע מעולם ההייטק ובעבר עסק בתחומי פיתוח תוכנה, ניתוח שפה, NLP ואלגוריתמים למנועי חיפוש. הוא החל את דרכו בבאומן בתפקיד מתכנת
משה בנימין | (13)

רוי זוארץ שהחל את דרכו כמכנת בבאומן בר ריבנאי ממקסם את האופק המקצועי שמשרד הפרסום מאפשר לו, ומקבל לידיו את תפקיד מנהל הקריאייטיב טכנולוגיה - Director of Creative Technology. 

במשרד מציינים, כי בשנתיים האחרונות השתלב זוארץ בעבודת הקריאייטיב והיה שותף למהלכים המשלבים טכנולוגיה ודאטה. זוארץ מגיע מעולם ההייטק ובעבר עסק בתחומי פיתוח תוכנה, ניתוח שפה, NLP ואלגוריתמים למנועי חיפוש. בין השאר הוא עמד מאחורי פיתוח הצ'ט בוט הראשון בישראל, פיתח את  "פושבר" מערכת המאפשרת למותגים שליחת פוש נוטיפיקיישן באמצעות דפדפן כרום ללא שימוש באפליקציה ופיתוחים אחרים.

הפונקציה המקצועית שהמשרד מטפח ושאותה זוארץ יאייש אינה מפתיעה בהתחשב בכך שבאומן כבר הניח את יסודות חטיבת הטכנולוגיה של המשרד, וקבוצת פובליסיס, עם הקמת mint, בראשותה של הדס גרוסמן. במבט על, ניתן לומר שתפקיד הקריאייטיב טכנולוגיה הוא תוצאה של הצורך של משרדי פרסום להכניס לתהליך הקריאייטיב פתרונות המבוססים על דאטה ופתרונות שעושים שימוש בטכנולוגיה מתקדמת.

לדברי יוסי לובטון מנכ"ל באומן בר ריבנאי: "המינוי של רוי הוא צעד נוסף קדימה בהתאמת משרד הפרסום לאתגרים ולהזדמנויות של ימינו. כמי שחרטו על דגלם להוביל את שוק הפרסום הישראלי, בכל הקשור לשילוב טכנולגיה, המינוי של רוי הוא מינוי מתבקש. כשתחומים כמו AI, מאשין לרנינג ו-nlp הופכים לחלק מארגז הכלים הקריאטיבי, נדרש שילוב של אנשי טכנולוגיה בשלב היצירה. רוי מביא איתו שילוב של ידע טכנולוגי נרחב וחשיבה יצירתית פורצת דרך ואין לי ספק שהמינוי שלו יתרום רבות לתוצר הקריאייטיבי של המשרד".

תגובות לכתבה(13):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 13.
    אחד שהיה 29/05/2017 21:42
    הגב לתגובה זו
    אתם יודעים מה קורה לדגל שחורטים עליו? הוא נקרע!!!
  • 12.
    נשמע כמו גימיק (ל"ת)
    קריאטיב 06/01/2017 13:08
    הגב לתגובה זו
  • 11.
    בביקו 05/01/2017 22:00
    הגב לתגובה זו
    אחכ ישלבו בין הדברים
  • 10.
    הבחור מוכשר מאוד, בהצלחה (ל"ת)
    אחד שמכיר 05/01/2017 18:50
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    רוי את הגאון בהצלחה (ל"ת)
    עודד 05/01/2017 18:25
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    מעין 05/01/2017 17:57
    הגב לתגובה זו
    אוהב אותך הרבה. שמח כלכך על ההתפתחות שלך תמות
  • 7.
    רפי 05/01/2017 17:20
    הגב לתגובה זו
    זה הדבר הכי טוב שיצא השנה - הבנת פלואו לקוח, קריאטיב בולט - אילן שילוח בטח מתמוגג מגאווה - שאפו
  • 6.
    מוכשר וחכם פשוט גאון!!! (ל"ת)
    מאיה 05/01/2017 14:49
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    יוסף הטרחן מצא באזוורדז חדשות-כפיים ! (ל"ת)
    בועז 05/01/2017 14:16
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    ככה זה שאין קראיטיב... (ל"ת)
    ביג לוקש לובטון 05/01/2017 13:41
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    מוכשר וחכם (ל"ת)
    יריב 05/01/2017 13:28
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    איזה גדולים - צעד לפני השוק (ל"ת)
    דנה 05/01/2017 13:27
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    אלוף (ל"ת)
    גאים 05/01/2017 13:26
    הגב לתגובה זו
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 1.14%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 1.14%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״