הארלי בקניון: אקליפטוס ודורון מטלון בפרסומת משעשעת
קניון הדר הירושלמי יוצא בקמפיין חדש לרגל אירוע ה-Black Friday העולמי בפרסומת משעשעת בהפקה משכנעת, עם הפרזנטורית דורון מטלון. הקמפיין מקדם את ה-Black Weekend, סופ"ש של הנחות ומבצעים בקניון.
מאחורי הפרסומת עומד משרד הפרסום אקליפטוס המטפל בתקציב. הסרטון מציג את מטלון כשהיא רכובה על הארלי דווידסון אימתני מאחורי רוכב הארלי קלאסי ואימתני לא פחות. הסיבוב של מטלון והרוכב כולל נסיעה בתוך הקניון עם מבטים משתהים מסביב, שבראשם עובד הניקיון הצעיר שגונב את ההצגה. הסרטון צפוי לעלות הערב לאוויר בפייסבוק ובבתי הקולנוע.
קרדיטים:
מנכ"ל - ארז ברכץ
מנהלת קריאייטיב - תום חנני
מנהלת לקוחות ראשית - ג'ני פטושינה
תקציבאית - ענבל מלין
מנהלת תוכן - אפרת אביגיל בשרי
הפקה - ZOA Productions
- 6.מוישה מה נהייה? משעשע? קורע. (ל"ת)המשתהה 28/11/2016 14:08הגב לתגובה זו
- 5.דיווידסון 18/11/2016 11:23הגב לתגובה זועל סרט כזה לעשות אייטם????
- 4.למה בלי קסדה? (ל"ת)משה 18/11/2016 11:07הגב לתגובה זו
- 3.חמוד לאללה (ל"ת)THE RECLUSE 17/11/2016 14:36הגב לתגובה זו
- 2.אבשלום קוץ בתחת 17/11/2016 13:31הגב לתגובה זוכאילו שזאת הבעיה של הדבר הזה
- 1.דורון הורסת גם באופי! (ל"ת)אחת שיודעת 17/11/2016 13:30הגב לתגובה זו
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- הראל תשקיע 50 מיליון ד' בקרן תשתיות תקשורת גלובלית
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- הראל תשקיע 50 מיליון ד' בקרן תשתיות תקשורת גלובלית
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
