חדר ישיבות יהודה. מקאן תל אביב
צילום: יח"צ

מחווה יפה של מקאן: חדרי ישיבות על שמות עובדי מנהלה

חדרי הישיבות נקראו על שם 5 עובדים שהפכו לחלק בלתי נפרד מהמשרד בשנים האחרונות. הוותיקה שבהם היא עופרה קרטס - מנהלת הארכיון של המשרד, שנחשבת בעיני העובדים כ"מאמא של מקאן" ועובדת בו 23 שנים
משה בנימין | (9)
נושאים בכתבה מקאן תל אביב

בעולם הפרסום הציני שלא מרחם על מי שלא עומד בקצב ושוחק את כל השאר, נדיר לראות מחוות הומניות שמפגינות גדלות רוח שלא למטרות רווח ואפילו לא עבור לקוחות, הון פוליטי או יחסי ציבור. מחווה יפה שכזו התקיימה אתמול (יום ב') במשרד הפרסום מקאן תל אביב שהעניק לעובדי המנהלה שלו - לא אנשי הפרסום על מחלקותיו השונות של המשרד - הכרת תודה ענקית על פועלם בשנים האחרונות. 

הרעיון התחיל במסגרת תחרות פנימית של המשרד לבחירת שמות חדרי הישיבות. כל ההצעות נבחנו על ידי ההנהלה והרעיון שנבחר, שהוצע על ידי נעה קמר העוזרת האישית של המנכ"ל עמית משיח, היה לקרוא לחדרי הישיבות על שם העובדים המיתולוגיים של מקאן. ואכן הוא התקבל ויצא לפועל בטקס חגיגי במשרד. 

חדרי הישיבות נקראו על שם 5 עובדים שהפכו לחלק בלתי נפרד מהמשרד בשנים האחרונות. הוותיקה שבהם היא עופרה קרטס - מנהלת הארכיון של המשרד, שנחשבת בעיני העובדים כ"מאמא של מקאן" ועובדת בו 23 שנים.

צילום: סאם יעקובסון

חדרי ישיבות נוספים נקראו על שמם של יהודה טיני - השומר בכניסה לחניון מקאן שעובד בו מזה כ-11 שנים, לובה אבדורחמנוב - העובדת בקפה מקאן מזה כ-14 שנים. במשרד מציינים כי הקפה נקרא על שמה באופן לא רשמי וכעת חדר ישיבות באופן רשמי. דב ביץ' - אב הבית של מקאן ב-13 השנים האחרונות ואלי סיסו - איש השליחויות של מקאן שעובד בו למעלה מ-10 שנים.

לדברי המנכ"ל עמית משיח: "עפרה, דב, אלי, לובה ויהודה הם קבוצת עובדים מיתולוגיים במקאן. במשך שנים הם נותנים את הנשמה ונוגעים בכל עובד בארגון. המחווה הזו היא חלק מדרכנו להנציח אותם ואת תרומתם  ולהוקיר להם תודה".

תגובות לכתבה(9):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 9.
    יפה. מקאן טוב (ל"ת)
    טוב מקאן 05/07/2016 23:13
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    מכירה מקרוב 05/07/2016 20:05
    הגב לתגובה זו
    יחצני
  • 7.
    מה עם חדר חנה ראדו? (ל"ת)
    משה 05/07/2016 18:30
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    דינה 05/07/2016 16:58
    הגב לתגובה זו
    קצת נשמה בעולם הפרסום הציני והמנוכר
  • 5.
    חגית 05/07/2016 16:50
    הגב לתגובה זו
    שלא נתבלבל לרגע חלילה.
  • 4.
    חדר ישיבות שילוח (ל"ת)
    אפרופו הנצחה 05/07/2016 16:36
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    מחווה יפה. הם באמת חלק מהDNA (ל"ת)
    עובדת לשער 05/07/2016 16:30
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    חחח עד אתמול הוא לא ידע מי הם בכלל (ל"ת)
    אשכנזי מתנשא 05/07/2016 16:26
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    חגית 05/07/2016 16:15
    הגב לתגובה זו
    שלא נתבלבל לרגע חלילה.
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.25%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.25%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״