רדיו א-שאמס רדיו א-שמס
צילום: אלכסנדר כץ

גם רדיו א שמס מצטרף ל-ADIO: ישולב לצד תחנות וערוצי מוזיקה בינ"ל בערבית

ADIO, רשת ברדיו אונליין שמאפשרת למפרסמים לטרגט את הפרסום שלהם, תרחיב גם את העבודה עם Triton Digital ועם סרגל הרדיו TuneIn
אלכסנדר כץ | (1)

רשת הפרסום ברדיו אונליין ADIO מרחיבה את פעילותה עם שורה של הסכמי מדיה אסטרטגיים. בין היתר חתמה עם רדיו א שמס במגזר הערבי, מרחיבה את העבודה עם Triton Digital ועם סרגל הרדיו המוביל בעולם TuneIn.

 

רשת ADIO כוללת יותר מ-250 אלף האזנות ביום ומציעה למפרסמים בארץ קמפיין אודיו דיגיטלי מדיד ומטורגט במגוון רחב של תחנות וסרגלי רדיו, ערוצי רדיו אונליין ומגוון ערוצי מוזיקה ופודקאסט בכל הסגנונות למאזינים בישראל במחשב ובמובייל. בין המפרסמים ב-ADIO ניתן למנות סופרפארם, הדואר, מפעל הפיס, קופת חולים כללית, HIT, משביר לצרכן, יד2, משרדי ממשלה ועוד.

 

רדיו א שמס פועלת במסגרת הרשות השנייה, והיא היחידה שמשדרת כרגע בערבית. היא תהנה משירותי הפצה ומדידה דיגיטליים ושירותי מסחור למאזינים בדיגיטל. התחנה תשולב ברשת הפרסום של ADIO לצד תחנות וערוצי מוזיקה בינ"ל נוספים בשפה הערבית, הזוכים לעשרות אלפי האזנות ביום בישראל. ב- ADIOאומרים שמדובר בפתרון מדיד ומדויק למפרסמים כדי להגיע למגזר הערבי בישראל.

 

TuneIn הוא אינדקס הרדיו המוביל בעולם ומאפשר לעקוב אחרי יותר מ-100 אלף תחנות רדיו, 4 מיליון פודקסטים, למעלה מ-60 מיליון משתמשים ופעילות ב230 מדינות וטריטוריות. גם בישראל יש ל-TuneIn מאות אלפי האזנות בחודש בעיקר באמצעות אפליקציית TuneIn בסמארטפון.

 

לצד זאת מעבה ADIO את פעילותה בהסכם עם Triton Digital האמריקאית הכולל יכולות שימוש במערכות RTB לטירגוט מאזינים. הסכם זה מצטרף לשיתוף הפעולה הקיים של החברה הישראלית עם חברת AdsWizz העולמית ומרחיב את יכולות המדיה, קהל המאזינים ומסחור לכל סוגי ההאזנות לרדיו במרחב הדיגיטלי בדסקטופ, במובייל, סמארט TV, ובכלי הרכב המחוברים.

 

לדברי דרור גנות, מייסד ומנכל ADIO, "שורת הסכמים אלו מרחיבה מהותית את סל השירותים והמוצרים שלנו למפרסמים. על פי נתוני TGI האחרונים, כמעט 20% מהאוכלוסייה בישראל מאזינה לרדיו באמצעות האינטרנט וזו רק תחילת הדרך. כיום רוב המפרסמים והמותגים המובילים בארץ מעלים איתנו קמפיינים כחלק בלתי נפרד מתמהיל הרדיו שלהם - קמפיין רדיו מדיד בתחילת ההאזנה ובמהלכה במקבצי 'זהב' קצרצרים תוך פילוח עד רמת המאזין הבודד בכל נקודה בארץ".

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    כמה מילים על תחנת כלום. איש לא מאזין לה! הכל פה יחס"צ (ל"ת)
    זוהיר מבחוח 15/04/2016 13:37
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.