רדיו א-שאמס רדיו א-שמס
צילום: אלכסנדר כץ

גם רדיו א שמס מצטרף ל-ADIO: ישולב לצד תחנות וערוצי מוזיקה בינ"ל בערבית

ADIO, רשת ברדיו אונליין שמאפשרת למפרסמים לטרגט את הפרסום שלהם, תרחיב גם את העבודה עם Triton Digital ועם סרגל הרדיו TuneIn
אלכסנדר כץ | (1)

רשת הפרסום ברדיו אונליין ADIO מרחיבה את פעילותה עם שורה של הסכמי מדיה אסטרטגיים. בין היתר חתמה עם רדיו א שמס במגזר הערבי, מרחיבה את העבודה עם Triton Digital ועם סרגל הרדיו המוביל בעולם TuneIn.

 

רשת ADIO כוללת יותר מ-250 אלף האזנות ביום ומציעה למפרסמים בארץ קמפיין אודיו דיגיטלי מדיד ומטורגט במגוון רחב של תחנות וסרגלי רדיו, ערוצי רדיו אונליין ומגוון ערוצי מוזיקה ופודקאסט בכל הסגנונות למאזינים בישראל במחשב ובמובייל. בין המפרסמים ב-ADIO ניתן למנות סופרפארם, הדואר, מפעל הפיס, קופת חולים כללית, HIT, משביר לצרכן, יד2, משרדי ממשלה ועוד.

 

רדיו א שמס פועלת במסגרת הרשות השנייה, והיא היחידה שמשדרת כרגע בערבית. היא תהנה משירותי הפצה ומדידה דיגיטליים ושירותי מסחור למאזינים בדיגיטל. התחנה תשולב ברשת הפרסום של ADIO לצד תחנות וערוצי מוזיקה בינ"ל נוספים בשפה הערבית, הזוכים לעשרות אלפי האזנות ביום בישראל. ב- ADIOאומרים שמדובר בפתרון מדיד ומדויק למפרסמים כדי להגיע למגזר הערבי בישראל.

 

TuneIn הוא אינדקס הרדיו המוביל בעולם ומאפשר לעקוב אחרי יותר מ-100 אלף תחנות רדיו, 4 מיליון פודקסטים, למעלה מ-60 מיליון משתמשים ופעילות ב230 מדינות וטריטוריות. גם בישראל יש ל-TuneIn מאות אלפי האזנות בחודש בעיקר באמצעות אפליקציית TuneIn בסמארטפון.

 

לצד זאת מעבה ADIO את פעילותה בהסכם עם Triton Digital האמריקאית הכולל יכולות שימוש במערכות RTB לטירגוט מאזינים. הסכם זה מצטרף לשיתוף הפעולה הקיים של החברה הישראלית עם חברת AdsWizz העולמית ומרחיב את יכולות המדיה, קהל המאזינים ומסחור לכל סוגי ההאזנות לרדיו במרחב הדיגיטלי בדסקטופ, במובייל, סמארט TV, ובכלי הרכב המחוברים.

 

לדברי דרור גנות, מייסד ומנכל ADIO, "שורת הסכמים אלו מרחיבה מהותית את סל השירותים והמוצרים שלנו למפרסמים. על פי נתוני TGI האחרונים, כמעט 20% מהאוכלוסייה בישראל מאזינה לרדיו באמצעות האינטרנט וזו רק תחילת הדרך. כיום רוב המפרסמים והמותגים המובילים בארץ מעלים איתנו קמפיינים כחלק בלתי נפרד מתמהיל הרדיו שלהם - קמפיין רדיו מדיד בתחילת ההאזנה ובמהלכה במקבצי 'זהב' קצרצרים תוך פילוח עד רמת המאזין הבודד בכל נקודה בארץ".

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    כמה מילים על תחנת כלום. איש לא מאזין לה! הכל פה יחס"צ (ל"ת)
    זוהיר מבחוח 15/04/2016 13:37
    הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים. 

מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.