גם רדיו א שמס מצטרף ל-ADIO: ישולב לצד תחנות וערוצי מוזיקה בינ"ל בערבית
רשת הפרסום ברדיו אונליין ADIO מרחיבה את פעילותה עם שורה של הסכמי מדיה אסטרטגיים. בין היתר חתמה עם רדיו א שמס במגזר הערבי, מרחיבה את העבודה עם Triton Digital ועם סרגל הרדיו המוביל בעולם TuneIn.
רשת ADIO כוללת יותר מ-250 אלף האזנות ביום ומציעה למפרסמים בארץ קמפיין אודיו דיגיטלי מדיד ומטורגט במגוון רחב של תחנות וסרגלי רדיו, ערוצי רדיו אונליין ומגוון ערוצי מוזיקה ופודקאסט בכל הסגנונות למאזינים בישראל במחשב ובמובייל. בין המפרסמים ב-ADIO ניתן למנות סופרפארם, הדואר, מפעל הפיס, קופת חולים כללית, HIT, משביר לצרכן, יד2, משרדי ממשלה ועוד.
רדיו א שמס פועלת במסגרת הרשות השנייה, והיא היחידה שמשדרת כרגע בערבית. היא תהנה משירותי הפצה ומדידה דיגיטליים ושירותי מסחור למאזינים בדיגיטל. התחנה תשולב ברשת הפרסום של ADIO לצד תחנות וערוצי מוזיקה בינ"ל נוספים בשפה הערבית, הזוכים לעשרות אלפי האזנות ביום בישראל. ב- ADIOאומרים שמדובר בפתרון מדיד ומדויק למפרסמים כדי להגיע למגזר הערבי בישראל.
TuneIn הוא אינדקס הרדיו המוביל בעולם ומאפשר לעקוב אחרי יותר מ-100 אלף תחנות רדיו, 4 מיליון פודקסטים, למעלה מ-60 מיליון משתמשים ופעילות ב230 מדינות וטריטוריות. גם בישראל יש ל-TuneIn מאות אלפי האזנות בחודש בעיקר באמצעות אפליקציית TuneIn בסמארטפון.
לצד זאת מעבה ADIO את פעילותה בהסכם עם Triton Digital האמריקאית הכולל יכולות שימוש במערכות RTB לטירגוט מאזינים. הסכם זה מצטרף לשיתוף הפעולה הקיים של החברה הישראלית עם חברת AdsWizz העולמית ומרחיב את יכולות המדיה, קהל המאזינים ומסחור לכל סוגי ההאזנות לרדיו במרחב הדיגיטלי בדסקטופ, במובייל, סמארט TV, ובכלי הרכב המחוברים.
לדברי דרור גנות, מייסד ומנכל ADIO, "שורת הסכמים אלו מרחיבה מהותית את סל השירותים והמוצרים שלנו למפרסמים. על פי נתוני TGI האחרונים, כמעט 20% מהאוכלוסייה בישראל מאזינה לרדיו באמצעות האינטרנט וזו רק תחילת הדרך. כיום רוב המפרסמים והמותגים המובילים בארץ מעלים איתנו קמפיינים כחלק בלתי נפרד מתמהיל הרדיו שלהם - קמפיין רדיו מדיד בתחילת ההאזנה ובמהלכה במקבצי 'זהב' קצרצרים תוך פילוח עד רמת המאזין הבודד בכל נקודה בארץ".
- 1.כמה מילים על תחנת כלום. איש לא מאזין לה! הכל פה יחס"צ (ל"ת)זוהיר מבחוח 15/04/2016 13:37הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- מאסטר שף בראש כל רצועות השידור
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
