
"לקחנו סיכון, התפטרנו מעבודה - זו הייתה משימת התאבדות שהצליחה לנו"
לפני 4 שנים עמדו טל וולקוביץ ויעל מונרוב – כל אחת בנפרד - בצומת דרכים אישית ומקצועית. שידוך של חבר משותף מהענף, הביא אותן לדייט ראשון, ואחרי 2.5 בקבוקי יין, "היה לנו ברור שאנחנו יוצאות לדרך משותפת עם 'מה וזה'". וולקוביץ, בת 30 וקצת, התחתנה רק לאחרונה. לפני כן עבדה במשך 3 שנים כמנהלת דיגיטל במשרד יחסי הציבור המשפחתי טריואקס, ואנחנו באייס אפילו עשינו ראיון משותף של 3 הדורות במשרד. מונרוב, בת 31, עומדת עוד שניה וחצי להתחתן, אז סורי חברים. בעבר הייתה מנהלת פרויקטים ומהלכים שיווקיים בדיגיטל עבור משרד הפרסום אדלר חומסקי ועבור משרד הפרסום לבני הנוער TEENK. השתיים נראות כמו טינייג'יריות, גג בנות 20 וקצת, אבל הן הספיקו כבר להקים את אחד מאתרי הבלוגים הגדולים והמדוברים בישראלים, בו כותבים 350 איש, ושזוכה ל-400 אלף יוניקים ו-1.2 מיליון מבקרים בחודש. אז אם בא לכם לכתוב להן בפייסבוק, הנה טל וולקוביץ והנה יעל מונרוב, אחריה אפשר גם לעקוב באינסטגרם. והנה השיר שעושה להן את זה, שהסרטון הוא גם סרטון ההשקה של האתר. טוב, נו, עוד קצת PR.
1. עבודה: אז מה זה 'מה וזה' היום? סוכנות שיווק ופלטפורמת תוכן לדור ה-Y. הקמנו אתר שמונה קהילה של 350 בלוגרים בגילאי 20-35 שכותבים על כל מה שמעסיק את הדור שלנו. על האתר מנצח השותף הנוסף שלנו, איל דרור (31), מנהל התוכן והעורך הראשי. התובנה שמנחה אותנו היא שחיבור בין האוף-ליין לאון-ליין הוא הכרחי ליצירת מערכת יחסים בין הקהל שלנו למותגים. המודל העסקי של האתר הוא תוכן שיווקי ואנחנו מאמינות שפיצחנו את האופן שבו צריך לעשות את זה עם הקהל שלנו. אנחנו מייצרים בכל חודש אירוע עם קונספט ותוכן אחר שמפגיש ביניהם. בנוסף, אנחנו מעניקים שירותי ניהול דיגיטל למגוון לקוחות מעולמות שונים כגון: יקב רמת הגולן, תכשיטי TOPSHOP, Pandora, מסעדות וברים, ויודעים לתת להם קשת רחבה של כלים ומענה של 360 מבחינת התוכן והנוכחות בזירות השונות. פיתחנו לאחרונה פרויקט חדש בתחום המסעדות בשם EATVEZE שמשנה לגמרי את התפיסה בה אנחנו בוחרים מקום לצאת לאכול ולבלות בו. הפרויקט מציע בורד של תמונות מהמסעדות המובילות בארץ מתוך ההבנה שדור ה-Y אוכל עם העיניים. הפרויקט מבוסס על ויזואליות ותמונות. המשתמש למעשה יכול לבחור מסעדה על פי צפייה בתמונות של מנות ולסנן את החיפוש על פי קטגוריות ומיקום. הקלקה על מנה מובילה את הגולש לפוסט ביקורת חוויתי שכתב בלוגר של 'מה וזה' על המסעדה. כל המסעדות השוות כבר בפנים.


- 7.והצלחנו..חח.האתר נסגר (ל"ת)גוגו 11/10/2019 20:14הגב לתגובה זו
- 6.שי 28/10/2015 12:40הגב לתגובה זונו באמת ...
- 5.המקושר 28/10/2015 11:15הגב לתגובה זומדהים אותי איך כמה אנשים שבלחץ עובדים כשכירים באיזה משרה באים ונותנים ביקורת מזלזלת כמו שיש פה. שתי בחורות צעירות,באו לקחו יוזמה והרימו משהו מאפס. את מי זה מעניין שהן עבדו אצל האבא או הסבא ?! תנו פרגון על הדרך וזה שיש מוצר שעובד, יותר גולשים פחות גולשים זה לא מעניין. כל הכבוד בנות - העולם מלא בסקפטים וכמה כאלה שמאמינים. תמשיכו עם האמונה שלכן!
- 4.ליאור 23/10/2015 16:05הגב לתגובה זואני מפרגן
- 3.גוגליסט 23/10/2015 10:40הגב לתגובה זורצה בסך הכל לצאת למסיבות עם בנות מגניבות מסביבו אז הוא בנה להם אתר,אפליקציה זה כבר כבד מדיי לאתר המצליח,לכו תעשו משהו רציני למה להתבזות
- 2.גוגליסט 23/10/2015 10:25הגב לתגובה זוכמה נקודות מאחד שקצת קשה לעבוד עליו: 1.זה אתר ממש לא מצליח.לא מעניין אף אחד מלבד מי שכותב בו וכמה מחבריהם הקרובים שלא נעים להם לא לקרוא. 2.באתר יש בערך מפרסם אחד וחצי,החברת יינות הזאת שזורקת להם כמה כוסות יין חינם והם קוראים לה "לקוח". 3.מטרת העסק הוא כמובן לגרום ל"מייסדות" להרגיש הייטקיסיות מצליחות,בעולם שבעצם אין להם מושג בו. אבל משכרות הן לא צריכות אז זה מסתדר להן טוב,הכתבות האלה זה בדיוק מה שהן חיפשו.עוד יומיים ייסגר האתר והן גם יגידו שעשו exit. בכל מקרה,אתר לחיזוק האגו של עצמן.מה לעשות,לא תופס
- עדי 24/10/2015 15:31הגב לתגובה זונכון. אמא וסבא
- הגוגליסט 26/10/2015 06:45כל העסק זה ברמה של משחקי עסקים שעושים הסטודנטים בתואר בכל מכללת שקרכלשהו. מה שכן לצרכי האגו שלהם העסק עונה בדיוק על מה שהן רצו.זה לא ביסנס זה יותר משחק חברתי עבורן.וואלה מקנא בהן שיש להן תחביב כיפי.אבל עסק זה בטח לא
- דווקא לא... (ל"ת)שירה 25/10/2015 16:32
- 1.מיכאל 22/10/2015 15:00הגב לתגובה זועבדת אצל אמא וסבא!!
- אייל 22/10/2015 15:11הגב לתגובה זוופתאום להפסיק את המשכורת המסודרת ולפתוח עסק. זה משהו שאתהה עשית גם?
- עצרו הכל ובואו נזיל דמעה על ילדת השמנת (ל"ת)שהתפטרה מעבודתה פחחח 22/10/2015 16:54