בחג - רייטינג כזה נסלח: השעשועון 'שוברי קופות' עם אברי גלעד הניב 19.4%
השעשועון שוברי קופות (רשת, ערוץ 2) בהנחייתו של אברי גלעד הניב אמש (יום ד') 19.4%, נתון סביר ביותר בהתחשב בנתוני הצפייה בחגים ובחול המועד. בשישי השעשועון היה במחוזות ה-15%, ובפרקים שלפני - כ-20-22%.
על פי נתוני הרייטינג בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי שידור חוזר של המסע המופלא של אהרוני וגידי (ערוץ 10) ניפק 8.1% , ואילו נשים (ערוץ 10) קיבלה 5.5%. החלק הראשון במשדר בלילה על הדשא – שירי הלהקות הצבאיות (ערוץ 1) הסתפק ב-2.9%.
הסרט מבצע חמניה (רשת, ערוץ 2) קיבל 6.2%, 'הצינור' (ערוץ 10) הניבה 5.7%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) רשמה 5.4%, ו'לילה כלכלי' (ערוץ 10) עם 4.9%.
התכנית השנייה של ירון לונדון כמגיש בודד בתכנית לונדון את קירשנבאום (ערוץ 10), לאחר פטירתו המפתיעה של מוטי קירשנבאום, הניבה 7.6%
- אברי גלעד עוזב רשמית את ערוץ 13 ומסביר מה קרה שגרם לו לעזוב ל-12
- אחרי הדשדוש הארוך: מה קרה אמש לרצועת שבע של רשת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ראש בראש בפרה-פריים: 'בא לחדש לכם' (רשת, ערוץ 2) הניבה 9.4%, לפני 'תכנית חסכון' (חדשות 2) שקיבלה 13%. לקט של 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) עם 6.2%.
בגזרת החדשות: בשל החג, המהדורות עם נתוני צפייה פושרים מאד. 'חדשות 2' קיבלה 18.5%, 'חדשות 10' עם 8.2% ו'מבט' (ערוץ 1) קיבלה 4.5%.
- 1.חדשות 10 עם נתון נמוך מאד . (ל"ת)ריצ'י 01/10/2015 10:14הגב לתגובה זו

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.