שוברי קופות אברי גלעד
צילום: טל גבעוני
רייטינג

בחג - רייטינג כזה נסלח: השעשועון 'שוברי קופות' עם אברי גלעד הניב 19.4%

אחרי הנ]ילה בשישי עם כ-15%, השעשעון זינק אל מול ה-8.1% שקיבל השידור החוזר של 'אהרוני וגידי'. ירון לונדון משך 7.6%
אלכסנדר כץ | (1)

השעשועון שוברי קופות (רשת, ערוץ 2) בהנחייתו של אברי גלעד הניב אמש (יום ד') 19.4%, נתון סביר ביותר בהתחשב בנתוני הצפייה בחגים ובחול המועד. בשישי השעשועון היה במחוזות ה-15%, ובפרקים שלפני - כ-20-22%.

על פי נתוני הרייטינג בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי שידור חוזר של המסע המופלא של אהרוני וגידי (ערוץ 10) ניפק 8.1% , ואילו נשים (ערוץ 10) קיבלה 5.5%. החלק הראשון במשדר בלילה על הדשא – שירי הלהקות הצבאיות (ערוץ 1) הסתפק ב-2.9%.

 

הסרט מבצע חמניה (רשת, ערוץ 2) קיבל 6.2%, 'הצינור' (ערוץ 10) הניבה 5.7%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) רשמה 5.4%, ו'לילה כלכלי' (ערוץ 10) עם 4.9%.

 

התכנית השנייה של ירון לונדון כמגיש בודד בתכנית לונדון את קירשנבאום (ערוץ 10), לאחר פטירתו המפתיעה של מוטי קירשנבאום, הניבה 7.6%

 

ראש בראש בפרה-פריים: 'בא לחדש לכם' (רשת, ערוץ 2) הניבה 9.4%, לפני 'תכנית חסכון' (חדשות 2) שקיבלה 13%. לקט של 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) עם 6.2%.

 

בגזרת החדשות: בשל החג, המהדורות עם נתוני צפייה פושרים מאד. 'חדשות 2' קיבלה 18.5%, 'חדשות 10' עם 8.2% ו'מבט' (ערוץ 1) קיבלה 4.5%.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    חדשות 10 עם נתון נמוך מאד . (ל"ת)
    ריצ'י 01/10/2015 10:14
    הגב לתגובה זו
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.25%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״