לקחו רוורס: עופר אבניר שינתה את השלט על גשר מעריב לאחר האיום של נת"ע בתביעה
3 ימים לאחר האולטימטום להסרת שלט הפרסום על גשר מעריב ו-8 ימים לפני הפיצוץ שיעלים את הגשר מהנוף העירוני - חברת עופר אבניר החליטה לנסח מחדש את הכיתוב על השלט, לאחר האיום בתביעה מצד חברת נת"ע.
כזכור, בשלט הפרסום המקורי של עופר אבניר יבואנית האופנועים והקטנועים נכתב "פיצוץ גשר מעריב בחסות Kymco הדרך הקלה לנסיעה בעיר". קמפיין הפיצוץ של עופר אבניר (עבור המותג KYMCO) באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי תוכנן כחלק ממהלך גדול יותר שיקושר לאקט הפיצוץ עצמו לגשר מעריב. עם זאת, בחברת נת"ע חשבו אחרת והתנגדו ל"גניבת העין" של עופר אבניר שמניסוחה עולה כי היא לוקחת חלק בפרויקט.
במכתב ששלחה נת"ע לעופר אבניר וחברת שילוט החוצות ברעם היא דרשה את הסרתו המיידית של השלט עד לחצות ה-9 באוגוסט. לבסוף, הפשרה שאליה הסכימה עופר אבניר להתגמש היא שינוי הנוסח המופיע על השלט, עם הצגת טקסט חדש שבו נכתב: "נפרדים מגשר מעריב".
בתגובה מסרה עופר אבניר: "הקמפיין המדובר נעשה ברוח הומוריסטית ולרגל המאורע ההיסטורי של פירוק גשר מעריב. קשה לנו להאמין שיש מי שחשב שמותג קטנועים לוקח חסות על פיצוץ הגשר, אך לאור פניית נת"ע, ולמען הסר ספק, החלטנו לשנות את ניסוח השלט ולהחליף את המילה "בחסות" במשפט "נפרדים מגשר מעריב".
- yes תציע למנויים את שירות דיסני פלוס חצי שנה בחינם
- בזכות תחתונים ופיג'מות: הנה איש השיווק של חודש מאי
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
- 1.באומנר 12/08/2015 22:17הגב לתגובה זומעניין אם גם אז נת״ע היו תובעים על גניבת עין ולקיחת קרדיט

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.