לקחו רוורס: עופר אבניר שינתה את השלט על גשר מעריב לאחר האיום של נת"ע בתביעה
3 ימים לאחר האולטימטום להסרת שלט הפרסום על גשר מעריב ו-8 ימים לפני הפיצוץ שיעלים את הגשר מהנוף העירוני - חברת עופר אבניר החליטה לנסח מחדש את הכיתוב על השלט, לאחר האיום בתביעה מצד חברת נת"ע.
כזכור, בשלט הפרסום המקורי של עופר אבניר יבואנית האופנועים והקטנועים נכתב "פיצוץ גשר מעריב בחסות Kymco הדרך הקלה לנסיעה בעיר". קמפיין הפיצוץ של עופר אבניר (עבור המותג KYMCO) באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי תוכנן כחלק ממהלך גדול יותר שיקושר לאקט הפיצוץ עצמו לגשר מעריב. עם זאת, בחברת נת"ע חשבו אחרת והתנגדו ל"גניבת העין" של עופר אבניר שמניסוחה עולה כי היא לוקחת חלק בפרויקט.
במכתב ששלחה נת"ע לעופר אבניר וחברת שילוט החוצות ברעם היא דרשה את הסרתו המיידית של השלט עד לחצות ה-9 באוגוסט. לבסוף, הפשרה שאליה הסכימה עופר אבניר להתגמש היא שינוי הנוסח המופיע על השלט, עם הצגת טקסט חדש שבו נכתב: "נפרדים מגשר מעריב".
בתגובה מסרה עופר אבניר: "הקמפיין המדובר נעשה ברוח הומוריסטית ולרגל המאורע ההיסטורי של פירוק גשר מעריב. קשה לנו להאמין שיש מי שחשב שמותג קטנועים לוקח חסות על פיצוץ הגשר, אך לאור פניית נת"ע, ולמען הסר ספק, החלטנו לשנות את ניסוח השלט ולהחליף את המילה "בחסות" במשפט "נפרדים מגשר מעריב".
- yes תציע למנויים את שירות דיסני פלוס חצי שנה בחינם
- בזכות תחתונים ופיג'מות: הנה איש השיווק של חודש מאי
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
- 1.באומנר 12/08/2015 22:17הגב לתגובה זומעניין אם גם אז נת״ע היו תובעים על גניבת עין ולקיחת קרדיט
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
