מי מפוצץ - זה קימקו: נת"ע דורשת מ'עופר אבניר' להסיר את "קמפיין הפיצוץ" מגשר מעריב
במכתב התראה לפני תביעה שנשלח לעופר אבניר וברעם מדיה, נטען כי המשפט "הפיצוץ בחסות Kymco" הוא "תיאור כוזב וגניבת עין לפי חוק עוולות מסחריות"
רגע לפני הפיצוץ הדרמטי של גשר מעריב המיתולוגי - נכונו לנו עוד רעשי משנה בדרך שנובעים מקרבות אגו בין חברת נת"ע הממשלתית, שאחראית לפרויקט הרכבת הקלה וחברת עופר אבניר שהקמפיין הנוכחי שלה הוא האחרון אי פעם על הגשר.
הקמפיין של עופר אבניר, חלק ממהלך חוצות גדול יותר שעלה בכל רחבי תל אביב, מתנוסס על גשר מעריב ומתהדר בתואר הקמפיין האחרון אי פעם על הגשר. הכיתוב על שלט החוצות בגשר, שזוכה לאחרונה לחשיפה תקשורתית נרחבת הוא: "פיצוץ גשר מעריב בחסות Kymco הדרך הקלה לנסיעה בעיר".
בחברת נת"ע לא אהבו לראות כיצד מותג האופנועים מבית עופר אבניר, בקמפיין של משרד הפרסום אדלר חומסקי מנסה לגנוב מהם את הפוקוס לקראת הפיצוץ המתוקשר. לידי אייס הגיע מכתב התראה לפני תביעה ששלחה היום (יום א') נת"ע לעופר אבניר וחברת שילוט החוצות ברעם שגשר מעריב נמצא בזיכיון בלעדי שלה.
במכתב דורשת נת"ע את הסרתו המיידית של השלט עד היום בחצות, וטוענת כי "הפרסום הכוזב" על הגשר שממנו משתמע כאילו יבואנית האופנועים אחראית לפירוק הגשר או הריסתו ללא שנתנה באמת חסות לכך. עורך דינה של נת"ע, אבי סלונים, טוען לעוולות של "תיאור כוזב וגניבת עין לפי חוק עוולות מסחריות". במכתב שהגיע לפני שעה קלה לידי עופר אבניר מזהירה נת"ע כי הפיצוי בלא הוכחת נזק צפוי לעמוד על 100 אלף שקלים.
מחברת עופר אבניר לא נמסרה תגובה עד למועד פרסום הידיעה.
- 1.אדיר! (ל"ת)אמיר 10/08/2015 12:24הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
