פורש האיש ששרד הכל: סמנכ"ל השיווק והתקשורת של ערוץ 10 דודו ועקנין עוזב
דוד ועקנין, סמנכ"ל השיווק והתקשורת של ערוץ 10, ביקש מהמנכ"ל יוסי ורשבסקי לסיים את תפקידו, בשל תחושת מיצוי בתפקידאותו הוא ממלא יותר מ-5 שנים. הוא ימשיך בתפקיד בחודשים הקרובים ויוביל את השקת לוח שידורי החורף, עד לאיתור ומינויו של מחליף, לבקשת הנהלת הערוץ.
הערכה בערוץ היא כי ימונה מחליף, והתפקיד לא יאוחד עם זה של דוברות RGE, קבוצת התקשורת שנכנסה לאחרונה לשותפות בערוץ.
ועקנין הצטרף לערוץ 10 בתחילת 2010, בתקופת הקדנציה הקודמת של ורשסבקי, והיה אחראי על הפעילות לקידום התכניות והמותגים של ערוץ 10 וחברת החדשות של הערוץ. לאורך השנים, ועם עזיבת בכירים בשל מצבו של הערוץ, קיבל ועקנין עוד ועוד סמכויות, ובמסגרת תפקידו היה אחראי על מחלקת הפרומו של ערוץ 10, על מחלקת יחסי הציבור של ערוץ 10 וחדשות 10, שימש כסמנכ"ל השיווק של נענע10, על פעילות השיווק ופרסום באפיקי המדיה השונים, ומשמש כדובר הערוץ.
כאמור, ועקנין מילא את התפקידים בתקופה בה הערוץ חווה משברים קיומיים והתמודד בהצלחה עם אתגרים רגולטוריים, שיווקיים, תדמיתיים וציבוריים. הוא היה שותף למאבקים הרגולטוריים של הערוץ בשנים האחרונות והיה שותף לגיבוש סדר היום החדש של ערוץ 10 ולקידום חברת החדשות ותכניותיה. בין היתר גם ניהל את המאבקים התקשורתיים של הערוץ, אל מול המערכות המסקרות.
לפני שהצטרף לערוץ 10, מילא ועקנין תפקידים בכירים בחברת הייעוץ האסטרטגי TASC במסגרתם ניהל את פעילות החברה בטורקיה והוביל צוותים בפרויקטים של ייעוץ אסטרטגי ועסקי עבור חברות מהגדולות במשק הישראלי. קודם לכן שימש כסמנכ"ל אסטרטגיה במשרד הפרסום גיתם BBDO.
- 4.ערוץ החוץ 06/08/2015 10:09הגב לתגובה זומוזר... בדיוק החודש הולך התואר לערוץ 10,אבל מי שמקבל את הכבוד והקרדיט הוא לא זה שממונה דווקא על השיווק באופן ישיר,אלא למנכ"ל. למה? לא יפה. אולי זו הסיבה שדודו "מיצה את עצמו"... ליוסי פתרונים
- 3.פרטנרית מבחוץ 05/08/2015 18:35הגב לתגובה זואדם ומקצוען. המון בהצלחה
- 2.איש יקר ומוכשר (ל"ת)אלי דוידוביץ 05/08/2015 13:51הגב לתגובה זו
- 1.עבדתי איתו 05/08/2015 11:00הגב לתגובה זובהצלחה

השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 עם נוכחות רצינית של 204 אלף צופים, שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, שבה צפו 302 אלף איש; חדשות 13 עם 145 אלף צופים ואילו המהדורה המרכזית של כאן 11 נמצאת באופן עקבי על 50 עד 60 צופים וסוגרת את הרשימה עם נתונים חלשים
כמו תמיד, רייטינג מהדורות החדשות כמעט ואינו משתנה במהלך השבוע. חדשות 12 של קשת תמיד במקום הראשון ואמש עמדה על 12.9% רייטינג עם 302 אלף צופים, אבל לאחרונה, המגמה היא שבמקום שסך כל המהדורות המתחרות יעמוד על חצי מכמות הצופים של חדשות 12, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עולה לבדה לכ-66% מכמות הצופים, עם 204 אלף צופים ו-6.7% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 6.6% אבל 145 אלף צופים. מעניין מה היו התוצאות לו היו משנים את שיטת הרייטינג.
עם זאת, סיפור מרכזי לא פחות הוא הסיפור של מהדורת החדשות המרכזית של כאן 11, ולמרות מגישים איכותיים, טלי מורנו וטל ברמן, היא מדשדשת ומציגה תוצאות חלשות מאד, כשאמש כמות הצופים היתה 58 אלף איש בלבד, עם 2.4% רייטינג.
בפריים טיים, איך לא, הלהיט של רשת, "האח הגדול" מנצח את כולם, עם רייטינג של 16.2% ו-408 אלף צופים, ואחריו "מאסטר שף" היציבה, עם 13.4% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים חוזרת ומזנקת, לאחר תקופה של ירידה, ועומדת על 7.4% רייטינג ו-223 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", זכתה ל-1.3% רייטינג בלבד, עם 26 אלף צופים בסך הכל. השידור הציבורי בבעיית רייטינג קשה.
בוקר, אמצע היום ולייט נייט
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.6% ו-91 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 1.9% רייטינג ו-36 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-37 אלף צופים.
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- תכנית הפרשנות של "האח הגדול" מתקרבת למספר הצופים של חדשות 12
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 3.7% ו-77 אלף צופים, אחריו במקום השני המשדר של ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.9% בלבד ו-43 אלף צופים ואחריהן מאחור נמצא "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.