אלדד קובלנץ
צילום: איה אפרים
radio

אייס בתכנית הבוקר של רדיו ת"א: יודעים גם לפרגן לבכירי התעשייה - כשצריך

עורך אייס אלכסנדר כץ משוחח עם אסי עזר ודפנה לוסטיג על רשימת 50 המנהלים המצליחים של פורבס, שכוללת את יוסי ורשבסקי, יוסי לובטון ואלדד קובלנץ. האזינו
כתבי אייס |

השבוע פורסמה רשימת 50 המנהלים הישראלים המצליחים של מגזין פורבס, ובתוכם שלושה מתעשיית התקשורת. הפינה של אייס בתכנית הבוקר של אסי עזר ודפנה לוסטיג ברדיו תל אביב, הצליחה אפילו לפרגן לשלושה: יוסי ורשבסקי - מנכ"ל ערוץ 10 שהציל את הערוץ מקריסה והוביל אותו לרישיון ל-15 שנה; יוסי לובטון - מנכ"ל באומן בר ריבנאי, אחד מ-3 משרדי הפרסום הגדולים בישראל שחתום על הקמפיינים של היונים של 9 מיליון וברנפלקס עם דנית; ואלדד קובלנץ - מנכ"ל החינוכית שעשה מהפכה בערוץ הלימודי, וקיבל לאחרונה את ניהול הקמת תאגיד השידור הציבורי החדש. ואגב, למה אסי עזר הוא איש רב ניגודים? התשובה בפינה. 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.

שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.