סלקום TV - מאחורייך: Take תשיק את 'הטלוויזיה החברתית' בשבוע הבא
שוק הטלוויזיה ממשיך לסעור. אחרי השקת סלקום TV, צפויה חברת Take מקבוצת פל לצאת לדרך עם שירות טלוויזיה חדש. על פי הערכות, השקת השירות תיערך בשבוע הבא, כשהמחיר צפוי להיות זול יותר משירותי הטלוויזיה של סלקום. למעשה, מסתמן כי דמי המנוי יעמדו על כמה עשרות שקלים בחודש בלבד.
בדומה לסלקום TV, תציע Take למנוייה ממיר היברידי, המאפשר צפייה בערוצי עידן פלוס, לצד שירות VOD אינטרנטי, אך גם ערוצים לינראים - צעד ממנו נמנעה סלקום מטעמים רגולטורים.
כמו כן ישמש הממיר כסטרימר ביתי וכן יאפשר חיבור לפייסבוק. הכוונה של Take היא לשים דגש על הרשת החברתית, כך למשל לחצן יעודי בשלט יאפשר צפייה בכל הסרטונים מה-wall של המשתמש, וכן יהיה ניתן לזמין חברים לצפייה משותפת בתכניות. בנוסף, כפי הנראה, הממיר החדש יתמוך גם בחיבור WIFI, ולא יחייב כבל רשת פיזי כמו בסלקום TV.
'טלוויזיה חברתית' (צילום מסך מעמוד הפייסבוק של החברה)
ב-Take עושים שימוש בממיר מבוסס אנדרואיד, עליו הולבש פתרון ממשק אותו פיתחה חברת קומיגו של דב מורן, ומבטיחים כי לא מדובר במשהו הדומה למוצרים הנמצאים היום בשוק. בחברה אומרים כי מעצם השימוש באנדרואיד, יהיו בממיר פיצ'רים רבים המוכרים ממערכת ההפעלה, כמו למשל גישה אל חנות האפליקציות Google Play וכן גלישה בדפדפן אינטרנט, זאת באמצעות שלט הממיר, אשר ישמש גם כעכבר אלחוטי. אך Take אינה לבד בעניין הממשק, על פי פרסומים גם חברת אורנג', שלפי שעה ממתינה עם כניסתה לשוק הטלוויזיה, משתמשת בפיתרון אותו פיתחה קומיגו.
נכון לעכשיו מדגישים ב-Take את שירות הטלוויזיה בלבד, אך בחברה מרמזים כי בעתיד תכנס גם אל שוק האינטרנט והטלפון הקווי, זאת מתוך כוונה לשווק ללקוחותיה חבילות טריפל, כפי שצפוי לעשות גם רמי לוי בעתיד. אך בינתיים נראה כי החברות ממתינות ומסתכלות מהצד על השירותים הנוספים, וזאת לעד שיתפזר הערפל סביב השוק הסיטונאי.
גם ב-Take וגם ברמי לוי נמצאים בלחץ רב בניסיון לצאת לשוק מוקדם ככול האפשר, זאת במטרה להקדים את חברת גולן טלקום, הצפויה לצאת בחודש יוני הקרוב עם ה'גולן בוקס', ולספק שירותי טלוויזיה משלה.
לצורך השקת המוצר, שכרה Take את משרד הפרסום שביט וזהו שהוקם לפני מספר חודשים, עם פרישתו של אסי שביט מהשותפות במשרד בחברון זלצמן שביט. הדגש של משרד הבוטיק החדש הוא בגזרת הלקוחות הקטנים-בינוניים, המחזיקים בתקציב הנע בין 200 אלף שקל ל-3 מיליון שקלים.
- 8.מוטי מישעלי 08/05/2015 10:34הגב לתגובה זוהתקינו Xbmc בחינם על המחשב שלכם בבית לא צריך להמציא את הגלגל מחדש בהצלחה
- 7.נ. 19/04/2015 13:16הגב לתגובה זוונהנים מכל רגע :)
- 6.ששון ויקר 13/04/2015 09:19הגב לתגובה זוהם משגעים אותי עם המחירים הגבוהים שלהם. החברה הכי יקרה בארץ ויש להם אותם תכנים כמו אצל המתחרים . בית הקלפים בסלקום וקומדיות סוג ב' כמו בהוט. למה להשאר במחיר גבוה?
- 5.דוד ששון 12/04/2015 15:42הגב לתגובה זומקווה שהמעסיקים בהוט לא קוראים טוקבקים
- 4.ערן 12/04/2015 14:56הגב לתגובה זוזו הטעיה חמורה בפרסום!
- 3.oferdesade 12/04/2015 13:48הגב לתגובה זובסלקום לא. אם כן, אנא צרו קשר.
- 2.ששון 12/04/2015 12:36הגב לתגובה זומחיר גבוה לא מוצדק
- 1.דודי 12/04/2015 12:35הגב לתגובה זוביי ביי יס היקרנים
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- מאסטר שף בראש כל רצועות השידור
- חדשות 13 בשפל חדש: מקום אחרון ופחות מ-70 אלף צופים במהדורה המרכזית
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
