סלקום TV - מאחורייך: Take תשיק את 'הטלוויזיה החברתית' בשבוע הבא
שוק הטלוויזיה ממשיך לסעור. אחרי השקת סלקום TV, צפויה חברת Take מקבוצת פל לצאת לדרך עם שירות טלוויזיה חדש. על פי הערכות, השקת השירות תיערך בשבוע הבא, כשהמחיר צפוי להיות זול יותר משירותי הטלוויזיה של סלקום. למעשה, מסתמן כי דמי המנוי יעמדו על כמה עשרות שקלים בחודש בלבד.
בדומה לסלקום TV, תציע Take למנוייה ממיר היברידי, המאפשר צפייה בערוצי עידן פלוס, לצד שירות VOD אינטרנטי, אך גם ערוצים לינראים - צעד ממנו נמנעה סלקום מטעמים רגולטורים.
כמו כן ישמש הממיר כסטרימר ביתי וכן יאפשר חיבור לפייסבוק. הכוונה של Take היא לשים דגש על הרשת החברתית, כך למשל לחצן יעודי בשלט יאפשר צפייה בכל הסרטונים מה-wall של המשתמש, וכן יהיה ניתן לזמין חברים לצפייה משותפת בתכניות. בנוסף, כפי הנראה, הממיר החדש יתמוך גם בחיבור WIFI, ולא יחייב כבל רשת פיזי כמו בסלקום TV.
'טלוויזיה חברתית' (צילום מסך מעמוד הפייסבוק של החברה)
ב-Take עושים שימוש בממיר מבוסס אנדרואיד, עליו הולבש פתרון ממשק אותו פיתחה חברת קומיגו של דב מורן, ומבטיחים כי לא מדובר במשהו הדומה למוצרים הנמצאים היום בשוק. בחברה אומרים כי מעצם השימוש באנדרואיד, יהיו בממיר פיצ'רים רבים המוכרים ממערכת ההפעלה, כמו למשל גישה אל חנות האפליקציות Google Play וכן גלישה בדפדפן אינטרנט, זאת באמצעות שלט הממיר, אשר ישמש גם כעכבר אלחוטי. אך Take אינה לבד בעניין הממשק, על פי פרסומים גם חברת אורנג', שלפי שעה ממתינה עם כניסתה לשוק הטלוויזיה, משתמשת בפיתרון אותו פיתחה קומיגו.
נכון לעכשיו מדגישים ב-Take את שירות הטלוויזיה בלבד, אך בחברה מרמזים כי בעתיד תכנס גם אל שוק האינטרנט והטלפון הקווי, זאת מתוך כוונה לשווק ללקוחותיה חבילות טריפל, כפי שצפוי לעשות גם רמי לוי בעתיד. אך בינתיים נראה כי החברות ממתינות ומסתכלות מהצד על השירותים הנוספים, וזאת לעד שיתפזר הערפל סביב השוק הסיטונאי.
גם ב-Take וגם ברמי לוי נמצאים בלחץ רב בניסיון לצאת לשוק מוקדם ככול האפשר, זאת במטרה להקדים את חברת גולן טלקום, הצפויה לצאת בחודש יוני הקרוב עם ה'גולן בוקס', ולספק שירותי טלוויזיה משלה.
לצורך השקת המוצר, שכרה Take את משרד הפרסום שביט וזהו שהוקם לפני מספר חודשים, עם פרישתו של אסי שביט מהשותפות במשרד בחברון זלצמן שביט. הדגש של משרד הבוטיק החדש הוא בגזרת הלקוחות הקטנים-בינוניים, המחזיקים בתקציב הנע בין 200 אלף שקל ל-3 מיליון שקלים.
- 8.מוטי מישעלי 08/05/2015 10:34הגב לתגובה זוהתקינו Xbmc בחינם על המחשב שלכם בבית לא צריך להמציא את הגלגל מחדש בהצלחה
- 7.נ. 19/04/2015 13:16הגב לתגובה זוונהנים מכל רגע :)
- 6.ששון ויקר 13/04/2015 09:19הגב לתגובה זוהם משגעים אותי עם המחירים הגבוהים שלהם. החברה הכי יקרה בארץ ויש להם אותם תכנים כמו אצל המתחרים . בית הקלפים בסלקום וקומדיות סוג ב' כמו בהוט. למה להשאר במחיר גבוה?
- 5.דוד ששון 12/04/2015 15:42הגב לתגובה זומקווה שהמעסיקים בהוט לא קוראים טוקבקים
- 4.ערן 12/04/2015 14:56הגב לתגובה זוזו הטעיה חמורה בפרסום!
- 3.oferdesade 12/04/2015 13:48הגב לתגובה זובסלקום לא. אם כן, אנא צרו קשר.
- 2.ששון 12/04/2015 12:36הגב לתגובה זומחיר גבוה לא מוצדק
- 1.דודי 12/04/2015 12:35הגב לתגובה זוביי ביי יס היקרנים

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.