גבי זלצמן ודודי חברון
צילום: אילן בשור

יש חיים אחרי שביט: חברון זלצמן זכה בתקציב הפרסום של MSC CRUISES

גבי זלצמן ודודי חברון יטפלו בתקציב הפרסום של החברה שמחזיקה ב-12 אוניות. במכרז התמודדו 6 משרדי פרסום - התקציב צפוי לעמוד על כמיליון ד'
משה בנימין | (9)

כחודשיים לאחר פרישתו של השותף אסי שביט, דודי חברון וגבי זלצמן מסמנים את השביל לחזרה לשגרה. משרד הפרסום בבעלותם חברון-זלצמן זכה בתקציב הפרסום של חברת הספנות הבינלאומית MSC CRUISES המחזיקה בצי של 12 אוניות פאר - כך נודע לאייס.

על תקציב הפרסום שצפוי לעמוד על למעלמה ממיליון דולר התמודדו 6 משרדי פרסום, כך על פי החברה. MSC CRUISES שנמצאת תחת בעלות אירופאית החליטה להעלות את הווליום בתקשורת מול הקהל הישראלי ולאחרונה בנוסף למשרד הפרסום גייסה לשורותיה את משרד יחסי הציבור והדוברות, ספוט תקשורת ואסטרטגיה, בבעלות ליאור רוטברט וגלעד היימן.

יוסי דדוש, מנהל מסחר ושיווק MSC CRUISES: "מתוך כ-6 משרדים שהגישו לנו הצעות, בחרנו במשרד "חברון זלצמן", משרד אשר הצליח לשלב באסטרטגיה שלו בין חיזוק המותג לבין היוקרתיות שלו. אנו רואים בחיבור בינינו חיבור לטווח רחוק ואני מאמין שמסע הפרסום הקרוב יחשוף בפני הקהל הישראלי את חווית הקרוז של החברה, ממנה נהנים מיליוני אנשים ברחבי העולם וכך גם ישראלים רבים".

דודי חברון: בראש ובראשונה אנחנו בחברון זלצמן מודים להנהלת msc ישראל על הבחירה. כמו כן, אנחנו שמחים ונרגשים לקבל תקציב של חברה בינלאומית, בעלת סטנדרטים גבוהים, כמו msc. חובת ההוכחה עתה היא עלינו ואני סמוך ובטוח שנייצר ערך אמיתי עבור המותג ונעמוד בכל האתגרים שהוצבו בפנינו".

תגובות לכתבה(9):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 8.
    אלון 09/02/2015 17:49
    הגב לתגובה זו
    לא פלא שלוקחים מכרז אחרי מכרז
  • 7.
    עוד הפקות 09/02/2015 13:25
    הגב לתגובה זו
    בהצלחה. נפגש בעריכות
  • 6.
    כל פעם שהם יוצאים לפגישה יוצא יחצ? (ל"ת)
    לורן 09/02/2015 00:09
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    ה. 08/02/2015 13:05
    הגב לתגובה זו
    התקשרו מ"ברנר תעשיות ברזל", שאלו למה הפסקת להגיע לישיבות הנהלה. הרי אמרת שאתה המנכ"ל. ד"ש.
  • יורי תפנית הפקות 08/02/2015 15:23
    הגב לתגובה זו
    כמה לא מפתיע ...... איחולי שיהיה בהצלחה
  • 4.
    איזה מעולים! מגיע להם (ל"ת)
    מירב 08/02/2015 12:44
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    אסי שביט 08/02/2015 12:42
    הגב לתגובה זו
    רגע, בעצם אני כבר לא עובד שם...
  • 2.
    דודי סדר לי נופש :-) (ל"ת)
    אהוד 08/02/2015 12:13
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    משרד מהמם!!! אנשים מקסימים! (ל"ת)
    בילי 08/02/2015 11:27
    הגב לתגובה זו
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית. 

שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.