הצילו אני לא יודע לבשל
צילום: יח"צ
רייטינג

שבוע אחרי הפיגוע בבית הכנסת: 'קשת' מתחזקת קלות, ליגת האלופות זוהרת

בשבוע שעבר קיבלו 'הצילו, אני לא יודע לבשל' ו'9 חודשים' רייטינג נמוך בסיומו של יום מרובה באקטואליה. 'פנים אמיתיות' נחלשה, וכמה קיבלה ברצלונה?
אלכסנדר כץ |

קשת יכולה להיות מרוצה מדבר אחד: התחזקות קלה מהשפל של השבוע שעבר. מאידך, הזכיינית שהתפארה פעם ברייטינג מטורף, זוכה כעת לתחרות מצד הערוצים המתחרים וגם ערוצי הנישה, וזוכה לנתונים מתונים יותר.

על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי ספיישל הסושי של הצילו אני לא יודע לבשל (קשת, ערוץ 2) הניב 21.7%, עלייה מ-20.5% שהתכנית רשמה בשבוע שעבר, ביום בו התרחש הפיגוע בבית הכנסת בירושלים.גם 9 חודשים (קשת, ערוץ 2) התחזקה מ-12.8% ל-14.7%.

מנגד, פנים אמיתיות (ערוץ 10) של אמנון לוי רשמה ירידה מ-15.4% בשבוע שעבר ל-13.2% אמש. שידור חוזר של 'חברות' (ערוץ 10) קיבל 8.6%. משחק ליגת האלופות בין ברצלונה לאפואל ניקוסיה (ספורט 5) עם 7%, אולם יש לציין כי מדובר בנתון לא רשמי.

בערוץ 1 הקדישו את הערב לציון שנה למותו של אריק איינשטיין. המשדר המיוחד 'יש בי אהבה' בהגשתו של אורי לוי, קיבל 2.9%, ואילו התכנית 'אני ואתה' בהגשתו של עמוס בן דוד, עלתה ל-3.8%.

'חי בלילה' (קשת, ערוץ 2) הניבה 10%, מול 'פינס בלילה' (ערוץ 10) שקיבלה 7.1%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) עם 7.1%, ו'לילה כלכלי' (ערוץ 10) עם 6.8%.

לוהט בלילה: 'החדשות הלילה' (חדשות 2) רשמה 6.6%, מול 'צינור לילה' (ערוץ 10) עם 4.3%.

ראש בראש בפרה-פריים: 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) קיבלה 13%, לפני 'תכנית חיסכון' (חדשות 2) עם 14.2%. מנגד, 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) עם נתון נאה של 10.4%.

בגזרת החדשות: 'חדשות 2' רשמה 23.4% מול 'חדשות 10' עם 11.8% - כאשר 2 המהדורות משכו את שידוריהן מעבר לשעה 21:00. 'מבט' (ערוץ 1) קיבלה 4.3%.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.