פחות קל מול ערוץ 10: 'הצילו, אני לא יודע לבשל' רשמה 23.2% מול אמנון לוי
הפריים-טיים של קשת לא מצליח להתקרב לנתונים שהזכיינית הכירה רק לפני כמה חודשים, גם בגלל התחרות שהציב נגדה ערוץ 10. על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי הצילו, אני לא יודע לבשל (קשת, ערוץ 2) קיבלה 23.2%, בדומה לפרק האחרון, ולמעשה מדובר על נתונים דומים ב-6 התכניות האחרונות, למעט 2 הפרקים הפותחים שהיו חזקים משמעותית.
מאידך, פנים אמיתיות (ערוץ 10) של אמנון לוי שמרה על יציבות עם 11.3% לאחר 11.8% שקיבלה בפרק ההשקה בשבוע שעבר.
התכנית 9 חודשים (קשת, ערוץ 2) קיבלה 16.6%, שידור חוזר של 'חברות' (ערוץ 10) רשם 10%, 'ראש בראש' (קשת, ערוץ 2) זכתה ב-9.4%, 'פינס בלילה' (ערוץ 10) קיבלה 8.8%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) זכתה ב-6.9%, ו'לילה כלכלי' (ערוץ 10) עם 5.6%. התכנית 'פוליטיקה' (ערוץ 1) קיבלה 5.1%.
לוהט בלילה: 'החדשות הלילה' (חדשות 2) רשמה 6.8% מול 4.5% ל'צינור לילה' (ערוץ 10).
ראש בראש בפרה-פריים: 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) רשמה 11.2%, לפני 'תכנית חיסכון' (חדשות 2) עם 16%. מנגד, 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) קיבלה 8.1%, ואילו 'המוסף' (ערוץ 1) בהגשתה של ליאת רגב, הניבה 2.2%.
בגזרת החדשות: 'חדשות 2' רשמה נתון גבוה של 25.8% מול 'חדשות 10' עם 10.2% ו'מבט' (ערוץ 1) עם נתון נאה של 6.4%.
- 7.jo 12/11/2014 16:18הגב לתגובה זולא אח, לא דה וויס ולא בישולים, כל התוכניות הם הכי 2005.
- 6.raeli 12/11/2014 11:42הגב לתגובה זומי קובע את הרטינג.
- 5.ICE תעשו משהו עם מונה הלייקים שלכם (ל"ת)pix37 12/11/2014 11:28הגב לתגובה זו
- 4.pix37 12/11/2014 11:26הגב לתגובה זוקשת החליטה לחסוך וללכת על הקונספציה של רשת - בוא נשים ידוענים והרייטינג כבר יגיע לבד והתרסקה. להצילו לא היתה זכות קיום מעולם ומפתיע שהיא מצליחה להגיע לרייטינג הנוכחי
- 3.הצילו אני לא יודע לבשל זה תוכנית לא מעניינת (ל"ת)אדי 12/11/2014 11:25הגב לתגובה זו
- 2."הצילו" תוכנית דפוקה, אך הליהוק ענק! (ל"ת)בר 12/11/2014 11:01הגב לתגובה זו
- 1.שי 12/11/2014 10:24הגב לתגובה זולמרות הקידום המסיבי בפרומואים ובתכניות קידום בהסוואה של תכניות בוקר וצהריים ככל הנראה . ועדיין רייטינג נמוך
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
