שני אטיאס, יעל בר זוהר, הצילו אני לא יודע לבשל
צילום: צילום מסך
רייטינג

פחות קל מול ערוץ 10: 'הצילו, אני לא יודע לבשל' רשמה 23.2% מול אמנון לוי

המהלך של 10 להתמודד גם מול הזכיינית החזקה של ערוץ 2, מתחיל להניב תוצאות. יותר מ-11% ל'פנים אמיתיות', 'חדשות 2' עם נתון גבוה של כ-26%
אלכסנדר כץ | (7)

הפריים-טיים של קשת לא מצליח להתקרב לנתונים שהזכיינית הכירה רק לפני כמה חודשים, גם בגלל התחרות שהציב נגדה ערוץ 10. על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי הצילו, אני לא יודע לבשל (קשת, ערוץ 2) קיבלה 23.2%, בדומה לפרק האחרון, ולמעשה מדובר על נתונים דומים ב-6 התכניות האחרונות, למעט 2 הפרקים הפותחים שהיו חזקים משמעותית.

מאידך, פנים אמיתיות (ערוץ 10) של אמנון לוי שמרה על יציבות עם 11.3% לאחר 11.8% שקיבלה בפרק ההשקה בשבוע שעבר.

התכנית 9 חודשים (קשת, ערוץ 2) קיבלה 16.6%, שידור חוזר של 'חברות' (ערוץ 10) רשם 10%, 'ראש בראש' (קשת, ערוץ 2) זכתה ב-9.4%, 'פינס בלילה' (ערוץ 10) קיבלה 8.8%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) זכתה ב-6.9%, ו'לילה כלכלי' (ערוץ 10) עם 5.6%. התכנית 'פוליטיקה' (ערוץ 1) קיבלה 5.1%.

לוהט בלילה: 'החדשות הלילה' (חדשות 2) רשמה 6.8% מול 4.5% ל'צינור לילה' (ערוץ 10).

ראש בראש בפרה-פריים: 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) רשמה 11.2%, לפני 'תכנית חיסכון' (חדשות 2) עם 16%. מנגד, 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) קיבלה 8.1%, ואילו 'המוסף' (ערוץ 1) בהגשתה של ליאת רגב, הניבה 2.2%.

בגזרת החדשות: 'חדשות 2' רשמה נתון גבוה של 25.8% מול 'חדשות 10' עם 10.2% ו'מבט' (ערוץ 1) עם נתון נאה של 6.4%.

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 7.
    jo 12/11/2014 16:18
    הגב לתגובה זו
    לא אח, לא דה וויס ולא בישולים, כל התוכניות הם הכי 2005.
  • 6.
    raeli 12/11/2014 11:42
    הגב לתגובה זו
    מי קובע את הרטינג.
  • 5.
    ICE תעשו משהו עם מונה הלייקים שלכם (ל"ת)
    pix37 12/11/2014 11:28
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    pix37 12/11/2014 11:26
    הגב לתגובה זו
    קשת החליטה לחסוך וללכת על הקונספציה של רשת - בוא נשים ידוענים והרייטינג כבר יגיע לבד והתרסקה. להצילו לא היתה זכות קיום מעולם ומפתיע שהיא מצליחה להגיע לרייטינג הנוכחי
  • 3.
    הצילו אני לא יודע לבשל זה תוכנית לא מעניינת (ל"ת)
    אדי 12/11/2014 11:25
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    "הצילו" תוכנית דפוקה, אך הליהוק ענק! (ל"ת)
    בר 12/11/2014 11:01
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    שי 12/11/2014 10:24
    הגב לתגובה זו
    למרות הקידום המסיבי בפרומואים ובתכניות קידום בהסוואה של תכניות בוקר וצהריים ככל הנראה . ועדיין רייטינג נמוך
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.