אמנון מרנדה משתדרג: מונה למשנה לעורך אתר ynet - במקום אלון גולדשטיין

שנה וחצי לאחר שמונה לסגנו של ערן טיפנברון, מרנדה מתקדם עוד בסולם התפקידים. את תפקידו כראש מערכת חדשות ימלא סגנו במערכת - גידו רן
אלכסנדר כץ | (10)

אמנון מרנדה מונה למשנה לעורך ynet. מרנדה יחליף את אלון גולדשטיין ששב לתפקידו כמשנה לעורך ידיעות אחרונות, כפי שפורסם באייס.

את תפקידו של מרנדה כראש מערכת החדשות יתפוס גידו רן ששימש עד כה כסגנו במערכת החדשות.

מרנדה (32) עובד ב-ynet מאז סוף 2006, לאחר שעבד במשך מספר שנים ככתב ברשת המקומונים ידיעות תקשורת. תפקידו הראשון ב-ynet היה הכתב בכנסת, ולאחר כשנתיים מונה לסגן ראש מערכת החדשות, בהמשך לראש המערכת, ובשנה וחצי האחרונות - לסגן עורך ynet.

עורך ynet ערן טיפנברון ומנכ"ל האתר אבי בן טל פרסמו תגובה משותפת בה הם כותבים כי "אמנון, שהחל את דרכו בגיל 16 ככתב נוער ברשת 'ידיעות תקשורת', הוא דוגמה מובהקת לאפשרויות הבלתי נגמרות שמציבה קבוצת 'ידיעות אחרונות' בפני אנשיה. גידו הוכיח בשנותיו באתר חריצות ומקצועיות יוצאות דופן. אמנון וגידו הם עיתונאים מעולים ואין לנו ספק שכישוריהם, לצד האנרגיות החדשות שיביאו, יתרמו תרומה רבה להמשך שגשוגו והצלחתו של האתר. אנחנו מאחלים להם הצלחה".

תגובות לכתבה(10):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 10.
    אלישע 09/11/2014 12:42
    הגב לתגובה זו
    אלה האנשים שמנגישים לציבור את החדשות ומקבלים כל שעה עשר החלטות חשובות בעבודה. תתפלאו כמה עולמם דל וכך גם היכולת שלהם לקבל החלטה
  • 9.
    משה עם האורנג'דה 08/11/2014 19:51
    הגב לתגובה זו
    כבר כשמונה לסגן התחיל להשתלח בדוברים ואנשי יח"צ איתם עבד באופן צמוד לפני כן. תכלס, המניות של YNET בירידה. נאחל לו הצלחה בשוק העבודה כשייזרק אליו מריר ושנוא בגיל 40.
  • 8.
    איכס (ל"ת)
    יאק 07/11/2014 13:36
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    נחום 06/11/2014 21:27
    הגב לתגובה זו
    מדהים התהליך הזה, שבתוך כמה שנים אתה רואה למעלה אנשים שאתמול לא היו עוברים את הדלת
  • 6.
    אלי 06/11/2014 16:34
    הגב לתגובה זו
    יאיר לפיד מינה אדם לא מקצועי, שלא יודע לחבר שני משפטים רצופים ושנבעט ממעריב בבעיטה שאף גוף תקשורת לא רצה לקבל אותו. בושה וחרפה שמעסיקים אדם כזה ועוד כדובר שר האוצר
  • 5.
    תרבותי 06/11/2014 15:20
    הגב לתגובה זו
    וואי. סטלוש את בצרות
  • 4.
    טיפקס 06/11/2014 14:06
    הגב לתגובה זו
    שדאעש יעלו לשלטון
  • 3.
    עדי 06/11/2014 14:04
    הגב לתגובה זו
    המון מזל טוב! בהצלחה!!!
  • 2.
    סטלי סולומונוב תמשיך ללכלך עליו? (ל"ת)
    יאיר 06/11/2014 13:47
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    מינוי מצוין של אנשים מצוינים (ל"ת)
    טמקאי 06/11/2014 13:15
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.