טל נברו עם מצלמה ב-DLD: "מחפשים את מה שיהרוג את הסמארטפונים!"
ועידת החדשות DLD שקיימה בשבוע שעבר עיריית תל אביב, משכה אל מתחם התחנה לא פחות מ-1,000 אורחים מ-25 מדינות. במהלכו השבוע נערכו אירועים וסיורים, כנסים בינ"ל, מפגשים עם יזמים, משקיעים, מעצבי דעת קהל ומנהלים מעולם ההיי-טק, משרדים פתוחים של 150 חברות סטרטאפ, הפנינג אורבני בכיכר התרבות, לאורך שדרות רוטשילד וברחבת רוטשילד, סיורי חדשנות ויזמות בעיר, מרתון סטארט-אפ, ועוד.
אתר אייס שלח את אושיית הרשת ויועצת השיווק הדיגיטלי טל נברו, להתרשמות מהכנס, ולשיחה עם משתתפיו. לדברי קרן ליטני, מייסדת Socialize, "אנשים מכל העולם מגיעים רק בגלל שליוסי ורדי היה חזון וחלום להראות לכל העולם כמה חדשנות יש בישראל, ולפתח את התעשייה והכלכלה הישראלית".
מגיש הטלוויזיה דרור גלוברמן, שמשמש גם כעורך אתר הטכנולוגיה והאינטרנט NEXTER, מספר כי בפאנל שהוא הנחה, הכותרת החזקה ביותר הייתה - "גם האפליקציות כבר מתו, נמאס מזה, זה לא באמת עושה כסף בדרך כלל, חבל על ההשקעה".
לדבריו, "סיפור חיינו זה לחכות להפרעה: תפתיע אותי כבר, תביא משהו מרגש, תביא לי משהו שלא האמנתי שיכול לבוא. נהיינו כהים כבר, לא מרגש אותנו כלום".
- 4.יובל המבולבל 22/09/2014 18:28הגב לתגובה זוחוץ מלהיות 'הפנים היפות' בפייסבוק וליחצ"ן את עצמה? היא היתה שותפה למהלכים פורצי דרך? שינתה משהו? היא בכלל מבינה בפרסום ברשת?
- לא שוב 18/11/2014 12:36הגב לתגובה זואחרי הכישלון של סומו וכל החובות שהיא השאירה לכל המדריכים ולשותפים איך נתנו לה לנהל שוב משהו .. אוי ואבוי ...
- ליעד ב. 23/09/2014 01:17הגב לתגובה זופשוט חבל שהקינאה אוכלת אותך מבפנים, בנתה את הקריירה שלה בשתי ידיים ועבודה לא פשוטה, הקימה עסקים בחו"ל שעדיין קיימים אגב, הקימה מכללה, כולם עדיין פועלים, עבדתי איתה תקופה ופשוט תענוג לראות את ההתפתחות ואת אופן העבודה שלה. להוריד את הכובע.
- 3.גלוברמן ונברו - שילוב חמוד של שכל ועשייה (ל"ת)מישהי שמכירה 22/09/2014 15:34הגב לתגובה זו
- 2.היה חסר לי שורה בסוף שתסביר מי היא טל נברו (ל"ת)22/09/2014 14:47הגב לתגובה זו
- 1.(ל"ת)טל נברו חשה 22/09/2014 14:15הגב לתגובה זו
- כנס מרתק ואחלה של סיקור (ל"ת)ליטל נחמיאס 22/09/2014 14:37הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
