דרור גלוברמן טל נברו DLD
צילום: צילום: אייסTV
TV

טל נברו עם מצלמה ב-DLD: "מחפשים את מה שיהרוג את הסמארטפונים!"

כך אומר עורך NEXTER דרור גלוברמן, בשיחה עם נברו, שיצאה לסבב התרשמות בכנס החדשנות במתחם התחנה.צפו בווידאו
כתבי אייס | (7)

ועידת החדשות DLD שקיימה בשבוע שעבר עיריית תל אביב, משכה אל מתחם התחנה לא פחות מ-1,000 אורחים מ-25 מדינות. במהלכו השבוע נערכו אירועים וסיורים, כנסים בינ"ל, מפגשים עם יזמים, משקיעים, מעצבי דעת קהל ומנהלים מעולם ההיי-טק, משרדים פתוחים של 150 חברות סטרטאפ, הפנינג אורבני בכיכר התרבות, לאורך שדרות רוטשילד וברחבת רוטשילד, סיורי חדשנות ויזמות בעיר, מרתון סטארט-אפ, ועוד.

אתר אייס שלח את אושיית הרשת ויועצת השיווק הדיגיטלי טל נברו, להתרשמות מהכנס, ולשיחה עם משתתפיו. לדברי קרן ליטני, מייסדת Socialize, "אנשים מכל העולם מגיעים רק בגלל שליוסי ורדי היה חזון וחלום להראות לכל העולם כמה חדשנות יש בישראל, ולפתח את התעשייה והכלכלה הישראלית".

מגיש הטלוויזיה דרור גלוברמן, שמשמש גם כעורך אתר הטכנולוגיה והאינטרנט NEXTER, מספר כי בפאנל שהוא הנחה, הכותרת החזקה ביותר הייתה - "גם האפליקציות כבר מתו, נמאס מזה, זה לא באמת עושה כסף בדרך כלל, חבל על ההשקעה".

לדבריו, "סיפור חיינו זה לחכות להפרעה: תפתיע אותי כבר, תביא משהו מרגש, תביא לי משהו שלא האמנתי שיכול לבוא. נהיינו כהים כבר, לא מרגש אותנו כלום".

טל נברו היא מרצה, יועצת שיווק דיגיטלי וממייסדי 'אסכולי', בית ספר אונליין למקצועות המחשב, התוכנה ומיומנויות עסקיות

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    יובל המבולבל 22/09/2014 18:28
    הגב לתגובה זו
    חוץ מלהיות 'הפנים היפות' בפייסבוק וליחצ"ן את עצמה? היא היתה שותפה למהלכים פורצי דרך? שינתה משהו? היא בכלל מבינה בפרסום ברשת?
  • לא שוב 18/11/2014 12:36
    הגב לתגובה זו
    אחרי הכישלון של סומו וכל החובות שהיא השאירה לכל המדריכים ולשותפים איך נתנו לה לנהל שוב משהו .. אוי ואבוי ...
  • ליעד ב. 23/09/2014 01:17
    הגב לתגובה זו
    פשוט חבל שהקינאה אוכלת אותך מבפנים, בנתה את הקריירה שלה בשתי ידיים ועבודה לא פשוטה, הקימה עסקים בחו"ל שעדיין קיימים אגב, הקימה מכללה, כולם עדיין פועלים, עבדתי איתה תקופה ופשוט תענוג לראות את ההתפתחות ואת אופן העבודה שלה. להוריד את הכובע.
  • 3.
    גלוברמן ונברו - שילוב חמוד של שכל ועשייה (ל"ת)
    מישהי שמכירה 22/09/2014 15:34
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    היה חסר לי שורה בסוף שתסביר מי היא טל נברו (ל"ת)
    22/09/2014 14:47
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    (ל"ת)
    טל נברו חשה 22/09/2014 14:15
    הגב לתגובה זו
  • כנס מרתק ואחלה של סיקור (ל"ת)
    ליטל נחמיאס 22/09/2014 14:37
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.