לקראת החזרה ללימודים: 3 לקוחות חדשים מצטרפים למשרד הפרסום teenk

teenk בבעלותו וניהולו של יניב ויצמן מצרפת אליה את חברת הפצת הסרטים 'גלובוס מקס', מותג השיער Style AROMATHERAPY ומותג ההלבשה aerie
משה בנימין | (2)

החזרה ללימודים היא כמו תמיד שעתם היפה של המותגים שמגדירים את קהל היעד העיקרי שלהם כנוער וילדים, לצד משרדי הפרסום שזו ההתמחות שלהם. אחד מהם הוא teenk בבעלותו וניהולו של יניב ויצמן המתמחה בבני הנוער. על רקע זה המשרד מצרף לשורותיו 3 לקוחות חדשים.

בין הלקוחות החדשים שיעברו לטיפול המשרד ניתן למנות את חברת הפצת הסרטים 'גלובוס מקס', מותג טיפוח השיער Style AROMATHERAPY , המשיק סדרה חדשה לנערות "happiness for Girls" של חברת 'גורי' ומותג ההלבשה התחתונה aerie מבית ענקית האופנה האמריקאית American eagle outfitters.

מודל העבודה של teenk כולל קידום תכנים ומסרים באמצעות מערך של 5000 שגרירים מובילי דעה, פלטפורמות פרי פיתוחו של המשרד, קבוצות מיקוד של קהל המטרה ומערך המחקר של המשרד.

לדברי יניב ויצמן, המנכ"ל והבעלים של teenk: "אנחנו נמצאים ערב תחילתה של אחת מתקופות השיא בלוח השנה בקרב בני הנוער. החזרה ללימודים ולאחר מכן היציאה לחגים, מהווה הזדמנות נהדרת לקמפיינים ולפעילויות. האתגר שלנו הוא לייצר עבור הלקוחות החדשים והישנים שלנו כאחד, פעילויות משולבות בכל הפלטפורמות שאנחנו יודעים לפעול בהם, תוך כדי בולטות אל מול הרעש הכללי שמפעיל ענף הפרסום בתקופה הזו.

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    רוכשת לייקים (ל"ת)
    חברה שרלטנית 21/08/2014 21:55
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    פינטו 21/08/2014 16:05
    הגב לתגובה זו
    שאפו לא נח לרגע .
אפל TV (אפל)אפל TV (אפל)

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש

העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה

עמית בר |
נושאים בכתבה אפל אפל TV

שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.

בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.


המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.

ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה,  כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.


ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.

אפל TV (אפל)אפל TV (אפל)

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש

העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה

עמית בר |
נושאים בכתבה אפל אפל TV

שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.

בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.


המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.

ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה,  כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.


ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.