לקראת החזרה ללימודים: 3 לקוחות חדשים מצטרפים למשרד הפרסום teenk
החזרה ללימודים היא כמו תמיד שעתם היפה של המותגים שמגדירים את קהל היעד העיקרי שלהם כנוער וילדים, לצד משרדי הפרסום שזו ההתמחות שלהם. אחד מהם הוא teenk בבעלותו וניהולו של יניב ויצמן המתמחה בבני הנוער. על רקע זה המשרד מצרף לשורותיו 3 לקוחות חדשים.
בין הלקוחות החדשים שיעברו לטיפול המשרד ניתן למנות את חברת הפצת הסרטים 'גלובוס מקס', מותג טיפוח השיער Style AROMATHERAPY , המשיק סדרה חדשה לנערות "happiness for Girls" של חברת 'גורי' ומותג ההלבשה התחתונה aerie מבית ענקית האופנה האמריקאית American eagle outfitters.
מודל העבודה של teenk כולל קידום תכנים ומסרים באמצעות מערך של 5000 שגרירים מובילי דעה, פלטפורמות פרי פיתוחו של המשרד, קבוצות מיקוד של קהל המטרה ומערך המחקר של המשרד.
לדברי יניב ויצמן, המנכ"ל והבעלים של teenk: "אנחנו נמצאים ערב תחילתה של אחת מתקופות השיא בלוח השנה בקרב בני הנוער. החזרה ללימודים ולאחר מכן היציאה לחגים, מהווה הזדמנות נהדרת לקמפיינים ולפעילויות. האתגר שלנו הוא לייצר עבור הלקוחות החדשים והישנים שלנו כאחד, פעילויות משולבות בכל הפלטפורמות שאנחנו יודעים לפעול בהם, תוך כדי בולטות אל מול הרעש הכללי שמפעיל ענף הפרסום בתקופה הזו.
- 2.רוכשת לייקים (ל"ת)חברה שרלטנית 21/08/2014 21:55הגב לתגובה זו
- 1.פינטו 21/08/2014 16:05הגב לתגובה זושאפו לא נח לרגע .
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
