סקר TGI לעיתונות
צילום: Getty images Israel
סקר TGI

שלדון אדלסון נוקם ביריב המר נוני מוזס: 'ישראל היום' בורח ל'ידיעות אחרונות'

הפער בין "הביביתון" ו"אמפריית הרשע של נוני", זינק להפרש של 5.3 נקודות ● 'מעריב' בשפל עם 3.2% חשיפה, בתחילת עידן אלי עזור ● 'הארץ' היומי יורד, סופה"ש ו-TheMarker עולה ● ומה קורה בגזרת המגזינים? ● סקירה מיוחדת
אלכסנדר כץ | (27)
נושאים בכתבה TGI

2 מוקדים מרכזיים ניתן לאבחן בסקר TGI לחצי הראשון של שנת 2014, שמפורסם היום (יום ב'). הראשון - מצבו הבעייתי של מעריב. והשני - קרב האיתנים בין הצ'ילבות הגדולות של התקשורת הישראלית - ישראל היום לידיעות אחרונות.

סקר TGI מצביע על המשך ירידה בשיעור החשיפה לעיתונים יומיים לעומת חצי השנה שלפני כן. שיעור החשיפה לעיתונות יום חול עומד על 58.7% בחודשים ינואר עד יוני 2014, מול 61.3%, ואילו בעיתונות סוף השבוע הירידה חדה אף יותר, מ-62.3% בחצי השני של 2013 ל-58.8% בחצי הראשון של השנה. רק להזכירכם - בחצי השני של 2012 החשיפה בעיתונות היומית עמדה על 63.8% ובסוף השבוע - 65.1%.

איתן כסיף, מנכ"ל חברת קנטאר מדיה מחקריTGI ציין כי "אנו עדים בתקופה האחרונה בישראל למגמה המוכרת בעולם של ירידה בשיעור קריאת עיתונים, מגמה שנבלמה ואף חווינו בעבר, בניגוד למגמה העולמית, גידול לתקופת מה עקב הופעתם והתחזקותם של העיתונים ללא תשלום בישראל".

לדבריו, "הקצנה במגמה זו מגיעה לידי ביטוי בממצאי פרסום גל זה שבו לראשונה שיעור הקריאה בסוף שבוע זהה לשיעור הקריאה ביום חול כאשר בעבר שיעור הקריאה בסוף שבוע תמיד היה גבוה מיום חול. חיזוק לשינוי המגמה בקרב הציבור ניתן לראות בהסכמה להיגד המופיע בסקר, 'כעת כשאני משתמש באינטרנט אני קורא פחות עיתונות מודפסת' משיעור של 41.6% בתקופה יולי-דצמבר 2013 ל-43.4% בתקופה ינואר-יוני 2014".

יש לציין כמובן שסקר TGI בודק את שיעור החשיפה בקרב בוגרים בני 18 ויותר, של עיתונים ותחנות הרדיו, על סביב שנתי וחצי שנתי. את הסקר עורכת קנטאר מדיה מחקרי TGI מקבוצת קנטאר מדיה (לשעבר TNS טלגאל), תחת פיקוח ובקרה מקצועית של ועדת המחקר של איגוד חברות הפרסום. מאגר TGI מבוסס על מדגם מייצג של מרואיינים במגזר היהודי בגילאי 18+, המשקפים אוכלוסייה בשיעור של כ-4 מיליון נפש.

יש הרבה עבודה לאלי עזור

גם בחצי השנה האחרונה 'מעריב' מאבד צופים, ולמעשה מדובר בחציון האדום החמישי של העיתון, כאשר הוא ירד מ-3.5% בחודשים יולי עד דצמבר 2013, ל-3.2% ב-6 החודשים האחרונים. ואולם - בסוף חודש אפריל החליף העיתון בעלות, כשעבר משלמה בן צבי לאלי עזור, וכבר באותה עת בוטל 'מעריב' החינמי שחולק בשעות אחר הצהריים. מאידך, עזור גם הגדיל את התפוצה שבסוף תקופתו של בן-צבי עמדה על נתון נמוך במיוחד של 18 אלף גיליונות.

כזכור, בחצי הראשון של 2012 החשיפה לעיתון עמדה על 11.9%, בחצי השני של אותה שנה ירדה החשיפה ל-9.7%, בחצי הראשון של 2013 היא כבר הייתה 5.8%, ובחצי האחרון של אותה שנה - 3.5%, כמו חשיפה של עיתון נישתי.

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

לפחות גזרת הישראל פוסטמביאה נחת לעזור, לאחר שהעיתון בלם את הירידה שרשם בשנה האחרונה, והתחזק מ-7.8% בחודשים יולי עד דצמבר 2013, ל-8.7% בחלק הראשון של 2014.

ונחזור למאבק בין ה"ביביתון" ל"אימפריית הרשע של נוני". ביום רגיל, היום בערב היה העורך הראשי של 'ישראל היום' עמוס רגב עומד במרכז המערכת ומרים כוסית לקול תשואות העובדים, ואולם, בעיצומה של הלחימה בעזה, ברחוב השלושה בתל אביב האווירה תהיה סולידית יותר.

אז מה קרה בגזרה הלוהטת של התקשורת הישראלית? 'ישראל היום' פתח פער על פני 'ידיעות אחרונות', לאחר שהתחזק בחצי השנה האחרונה מ-38.6% ל-39.8%, בעוד ש'ידיעות' נחלש כ-10% מ-38.4% ל-34.5%, ולמעשה הפער בין שני העיתונים זינק מ-0.2% ל-5.3%, מעבר לתחום הטעות הסטטיסטית.

ברחוב שוקן מצב הרוח אמור להיות עגום מבחינת נתוני העיתון היומי. אחרי שהצליח להתאושש בחצי השני של 2013 כשזינק ל-6.1% (מ-5.4% בחצי הראשון של 2013), הפעם הארץ נחתך ב-20% ויורד ל-4.8%, וזאת מבלי להתייחס כלל לחרם המנויים שהחל בעקבות טוריו של גדעון לוי.

עיתוני סוף השבוע: עוד חדשות עצובות ל'מעריב'

'ידיעות' ממשיך לשלוט בגזרת סוף השבוע, אולם הפער בינו לבין 'ישראל היום' קטן, ולמעשה ננגס מדי חציון. החשיפה לעיתון של נוני מוזס עמדה בחצי השנה האחרונה על 38% מול 41.4% בחצי השנה השנייה של 2013, 41.5% בחצי השנה שקדמה לכך, ו-41.7% בחודשים יולי עד דצמבר 2012. עיתונו של שלדון אדלסון התחזק קלות ל-34% בחודשים ינואר עד יוני 2014, מול 33.7% בחצי השנה שלפני כן.

כזכור, בסוף אפריל רכש אלי עזור את 'מעריב', וכבר באותו שבוע הטמיע את סופשבוע בתוך עיתון סוף השבוע של 'מעריב'. כזכור, 'סופהשבוע' רשם לפני חצי שנה נתוני חשיפה נהדרים של 8.4%. על פי חברת קנטאר מדיה מחקרי TGI, "בהתייחס לעיתונים 'מעריב' ו'סופהשבוע', בחודש מאי חלו שינויים במיתוג העיתונים מעריב יום חול, מעריב יום שישי ועיתון 'סופהשבוע' אשר התאחדו לעיתון אחד. שאלון הסקר ובהתאם ממצאי הסקר מתייחסים למכלל התקופה ינואר-יוני 2014 , בנסיבות אלו הנתונים במאגר הנוכחי מתייחסים לשמות ההיסטוריים של כל עיתון בנפרד".

במצב הנוכחי, 'סופהשבוע' נחלש קלות ל-8% ב-6 החודשים הראשונים של השנה, ואילו 'מעריב' נחלש קלות מ-4.9% בחודשים יולי עד דצמבר 2013, ל-4.7% בחלקו הראשון של השנה.

אם בגזרה היומית מצבו של 'הארץ' בעייתי, הרי שבסוף השבוע המצב שונה לחלוטין. על פי הנתונים, העיתון ממשיך במגמת ההתחזקות ורשם 6.8% בחצי השנה האחרונה, מול 6.3% ב-2 התקופות שלפני כן, ו-6.2% בחודשים יולי עד דצמבר 2012.

מקור ראשון, שעבר לבעלותו של שלדון אדלסון, נחלש מ-3.6% בחצי השני של 2013 ל-3.1% בחצי השנה החולפת. עיתון בשבע, עיתון נוסף של המגזר הדתי, התחזק קלות מ-5% ל-5.1%. החשיפה לעיתון סוף השבוע של גלובס ממשיכה לרדת, כאשר העיתון קיבל בחצי השנה האחרונה 2.7% מול 2.9% ב-6 החודשים שלפני כן, ו-3.3% לפני כן.

מגמה מעורבת בעיתוני הכלכלה

ובגזרת היומונים הכלכליים, מגמה מעורבת. כלכליסט (שילוב של מוסף ב'ידיעות' ומכירה עצמאית של 'כלכליסט') נחלש ב-10% בחצי שנה מ-10.2% ל-9.3%, ובסך הכל רושם כמה חציונים של חולשה - כאשר בחצי הראשון של 2013 החשיפה אליו עמדה על 11.8%, ובחצי השני של 2012 הייתה 12.4%. כך יוצא שבתקופה הזאת החשיפה ליומון הכלכלי של 'ידיעות' ירדה ב-25% בדיוק.

מנגד, גם בגזרה זאת עמוס שוקן יכול להיות מרוצה, כאשר TheMarker התחזק מ-5.8% מול 5.2% בחצי השני של 2013.

'גלובס' מצליח לבלום את הקריסה שנרשמה לפני חצי שנה, כשירד מ-5.5% ל-4.2%, ורושם נתון זהה הפעם - 4.2%. במהלך התקופה הזאת המוסף הכלכלי של 'מעריב' היה מבוסס על המותג, התוכן והמראה של 'גלובס', יתכן ונתון זה מושפע מתופעה זו.

מגזינים:'לאשה' ו'את' נחלשו, 'פנאי פלוס' במצב בעייתי

בגזרת המגזינים לנשים, המגמה מעורבת: לאשה של קבוצת'ידיעות אחרונות' ממשיך במגמת ההיחלשות, עם 7.3% בחצי השנה הראשונה של 2014, מול 8.3% בחצי השני של ב-6 החודשים שלפני כן, ו-8.5% בחצי הראשון של 2013. הירחון את, שלאחרונה עבר מבעלות 'מעריב' לידיו של יובל סיגלר, מו"ל טיים אאוט, צנח מ-2.8% בחצי השני של 2013, ל-2% בחצי השנה האחרונה.

מגזין נשים של 'מקו ראשון' ממשיך להתחזק מ-2% ל-2.2%. ליידי גלובס התחזק קלות מ-1.5% ל-1.6%, ולמעשה רושם התחזקות של כמה חציונים.

מגזין TheMarker שומר על 2.1% בחציונים האחרונים, ובנתוני החשיפה השנתיים - של 2012 ושל 2013. מגזין הגברים בלייזר התחזק קלות מ-2.9% ל-3%.

ובגזרת המגזינים המוכרים והוותיקים של מקבוצת 'ידיעות אחרונות', עולה כי פנאי פלוס, שהצליח לפני חצי שנה לבלום את מגמת הירידה, מאבד שוב חשיפה. הפעם הוא רשם 4%, מול 4.4% לפני חצי שנה. מנטה נחתך ב-20% מ-3.5% ל-2.8% ב-6 החודשים האחרונים, וגם בלייזר נחתך בכמעט 20%, כשירד מ-3% ל-2.5%.

תגובות לכתבה(27):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 26.
    יסמין 25/08/2014 16:28
    הגב לתגובה זו
    שמחתי שמעריב קצת התאושש. קיוויתי שתהיה קצת בחירה בין שופרו של נוני, הלל למנהיג ואנטישמיות היום (ידיעות, ישראל היום והארץ בהתאמה למי שלא הבין). בת'כלס - זה לא עיתון, זה דעתון. חדשות יש שם אולי על פני שלושה עמודים רק מאמצע העיתון וכתבים פח. הכתב הכלכלי שלהם מקבל הודעות לעיתונות, מבין אותן הפוך לגמרי ובלי להתבלבל מפרסם אותן עקום ומטעה את הציבור. איך אפשר לקרוא עיתון כזה?
  • 25.
    האמת 31/07/2014 11:42
    הגב לתגובה זו
    מערכת חדשות קורסת ולא עדכנית, הכול פלואפים על אתרי אינטרנט... ישראל היום ישאר לנצח ידיעות ייסגר
  • 24.
    יואל 30/07/2014 23:51
    הגב לתגובה זו
    פשוט אין מילים אחרות לתאר זאת. ה"עיתון" של אדלסון (איל ההימורים) ועמוס רגב (איל המלחמות) דומה למגזין בצפון קוריאה או טהרן. "איזון", עאלק.
  • 23.
    לעזור ובן כספית 29/07/2014 12:11
    הגב לתגובה זו
    בן כספית כותב בצורה מאוד יפה אבל תוכן הדברים מונע משנאה עמוקה ולא מאיזה חשיבה יצרתית.הוא איבד את הקסם בשנים האחרונות.
  • 22.
    גדי 28/07/2014 19:46
    הגב לתגובה זו
    מה זה הרייטינג המצחיק הזה? הלו? זה ת"א! לא קול דימונה.
  • 21.
    דולב 28/07/2014 19:45
    הגב לתגובה זו
    המוזיקה מלנכולית, דיכאונית לא עושה חשק להאזין לה. עברתי לרדיוס 100 ול-99.
  • 20.
    ליאור 28/07/2014 17:22
    הגב לתגובה זו
    מחלקים אותו בחינם בתחנות רכבת, בתחנות מרכזיות, גורמים לבעלי הדוכנים להפסיד אלפי שקלים ואם לא די בכך המנויים בורחים ומעדיפים את ישראל היום זו המציאות.
  • 19.
    האמת 28/07/2014 17:21
    הגב לתגובה זו
    בתחנות הדלק מתחננים שניקח את העיתון הכושל הזה, אבל כולם מעדיפים ישראל היום. ידיעות הוא חינמון שעובד על ציבור המינויים שלו. מחלק בחינם עיתונים ובמאות אלפים מידי יום כדי להתחרות בישראל היום
  • 18.
    ko 28/07/2014 17:11
    הגב לתגובה זו
    מי ש"קורא" את זה זה אנשים שנוסעים ברכבת ומחלקים להם בבוקר, לרוב גם אלה שכבר הגישו יד לקחת יקבלו 5 עיתונים במקום אחד בכדי שיוכלו אח"כ לנצח בסקרים כמו הכתבה הזאת. שורה תחתונה, כל בנאדם מתחת גיל 60 (וגם הרבה מעל) קוריאם חדשות באינטרנט
  • 17.
    איך מודדים חשיפה לעיתון שמחולק חינם? (ל"ת)
    יגאל 28/07/2014 16:38
    הגב לתגובה זו
  • 16.
    סקרן 28/07/2014 16:30
    הגב לתגובה זו
    מערכת החדשות של ידיעות קורסת, אין סקופים, אין אייטמים בלעדיים כמעט, הכול מיחזור מאתרי אינטרנט. רון ירון תתעורר תתחיל לערוף ראשים ותביא אנשים יותר מוכשרים. פליטי מעריב הורסים את ידיעות
  • 15.
    רוני 28/07/2014 16:24
    הגב לתגובה זו
    מאז שהגיעו לשם פליטי מעריב ידיעות רק קורס, כתבים עצלנים, עורכים מיושנים, הכול פלואפים מהאינטרנט, צריכים להחליף שם את ראש אגף החדשות דחוף, לפני שהעסק יקרוס ועוד כמה עורכים וכתבים
  • 14.
    ארזי 28/07/2014 16:23
    הגב לתגובה זו
    מערכת חדשות כושלת, בלי סקופים, בלי שום אייטמים מעניינים, כולם שם עובדי מעריב לשעבר שלא יודעים לעשות חדשות, כתבים עצלנים, בקרוב הסגירה
  • 13.
    גקי 28/07/2014 16:22
    הגב לתגובה זו
    עזור סגור את הדבר הזה בן כספית לא מביא קוראים הוא מבריח אותם
  • 12.
    האמת 28/07/2014 16:21
    הגב לתגובה זו
    אלי עזור סגור את הבושה חבל לך על הכסף, אתה תגמור בסוף עם חובות כמו שלמה בן צבי. סגור מהר לפני שיהיה מאוחר. אל תקשיב לגחמות של בן כספית שאף אחד לא קורה אותו
  • 11.
    משה ראשל"צ 28/07/2014 15:12
    הגב לתגובה זו
    אתה מבולבל אותי התוכן מעניין אותך מעניין קשקוש שדוחפים לך למוח הנבוב שלך
  • 10.
    ביי ביי לנוני מוזס יגיע מתחת מעריב בעז"ה (ל"ת)
    משה ראשל"צ 28/07/2014 15:09
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    עיתון שכל מטרתו ללקק את התחת של ביבי ולהלל או (ל"ת)
    תום 28/07/2014 14:56
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    איך משוים עיתון שמחולק חינם לעיתון שנקנה בכסף (ל"ת)
    תום 28/07/2014 14:55
    הגב לתגובה זו
  • דודי 28/07/2014 15:31
    הגב לתגובה זו
    ההבדל בין טמבלים שמשלמים על זבל לאלה שלא.
  • 7.
    אלי אביב 28/07/2014 14:36
    הגב לתגובה זו
    מי שהולך לישון עם כלבים (גדעון לוי ) שלא יתפלא אם יקום עם פרעושים.
  • 6.
    YL 28/07/2014 14:34
    הגב לתגובה זו
    עד שלא תפסק הרפיסות של שלדון בהגנת ביבי ושרה אף אדם שפוי לא יתיחס ברצינות לחינמון
  • 5.
    גם אני שמח שנוני בירידה (ל"ת)
    אחד העם 28/07/2014 13:50
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    בן כספית "כוכב" מעריב לא ממש עוזר לעיתון (ל"ת)
    רצועת עזה 28/07/2014 13:14
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    מי שנסה למנוע מהצבור עתון חנם לא יצא נשכר (ל"ת)
    דור 28/07/2014 13:04
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    רשע או לא, האימפריה של רון קורסת (ל"ת)
    כ 28/07/2014 12:21
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    ביי ביי רון ירון (ל"ת)
    ירמיהו 28/07/2014 12:13
    הגב לתגובה זו
אודי סגל ודוריה למפל; קרדיט: אתר רשת 13אודי סגל ודוריה למפל; קרדיט: אתר רשת 13
רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 13 הולכת ונחלשת

לאחר תקופת שיא של מהדורות חדשות בכל הערוצים, הנתונים לא רק שחוזרים לקדמותם אלא אף מייצרים הפרשים גדולים יותר בין גופי השידור, כשחדשות 13 יורדת מזה זמן רב לנתון לא מחמיא, עם מתחת ל-100 אלף צופים

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך כל הצופים במהדורות המרכזיות אתמול היה נמוך יחסית, עם כ-712 אלף צופים, אבל נתון מפתיע ולא מחמיא נרשם במהדורה המרכזית של ערוץ 13, שירדה מתחת לרף ה-100 אלף צופים. בראש, כמובן, נמצאת המהדורה המרכזית של חדשות 12 שעמדה על 15.5% רייטינג ו-350 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.1% ו-202 אלף צופים. שני גופי השידור הנוספים הציגו נתונים לא מחמיאים, ולא רק שסכום הצופים של שניהם יחד היה פחות מצופי חדשות 12, אלא אף היה פחות מערוץ 14. המהדרוכה המרכזית של 13 עמדה על 4.5% רייטינג ו-95 אלף צופים ואילו חדשות כאן 11 היו עם נתונים עגומים אף יותר, ועם 2.7% רייטניג ו-65 אלף צופים בלבד.


ריאליטי האוכל בראש הפריים טיים

בפסגת הפריים טיים, עמדה, איך לא, "מאסטר שף", והוכיחה בפעם המי יודע כמה שרייטינג וריאליטי לא סתם מתחילים באותה האות, ועמדה על 14.6% רייטינג ו-337 אלף צופים. אחריה היה הדוקו-ריאליטי של רשת, "ווארט", שעוסקת בחברה החרדית, עם 6.5% רייטינג ו-141 אלף צופים ואילו ממש אחריו היתה "הפטריוטים" הותיקה, עם הפורמט המנצח שמביא ערב אחרי ערב מספרים יציבים, עם 5.9% רייטינג ו-180 אלף צופים. בסיום הרשימה היתה "זמן אמת", תכנית התחקירים כאן11, שהתמקדה בבר קופרשטיין, שורד השבי, ועמדה על 4.7% רייטינג ו-101 אלף צופים. 

רצועות נוספות 

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.6% ו-72 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שמתחילה להיות תחרות של ממש, עם 2.5% רייטינג ו-54 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.5% רייטינג ו-31 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, נרשמו מעט צופים מדרך כלל, ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 1.8% ו-38 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.3% רייטינג ו-35 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-23 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, 14 בצהריים של חדשות 12 עם אלמז היתה עם 3.3% ו-62 אלף צופים, במקום השני היה האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן שעמד על 2.3% רייטינג ו-44 אלף צופים, את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.6% רייטינג ו-33 אלף צופים.

חדשות 13 עם אודי סגל ודוריה למפל. קרדיט: ערוץ 13חדשות 13 עם אודי סגל ודוריה למפל. קרדיט: ערוץ 13
רייטינג

חדשות 13 בשפל חדש: מקום אחרון ופחות מ-70 אלף צופים במהדורה המרכזית

המהדורה המרכזית של חדשות 13 ממשיכה לצנוח, והיא במקום האחרון מבין כל המהדורות, ולא רק שירדה מתחת לרף מאה אלף צופים, אלא עומדת על 66 אלף צופים בלבד

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך כל הצופים במהדורות המרכזיות אתמול ממשיך לרדת, כשאתמול עמד על 700 אלף צופים בדיוק (כמובן, בהתאם לנתוני המדידה), אבל הדרמה ממשיכה להתרחש במהדורה המרכזית של ערוץ 13, שממשיך להתרסק מבחינת הרייטינג ונמצא במקום האחרון בטבלת המהדורות. 

בראש, כמו תמיד, נמצאת המהדורה המרכזית של חדשות 12 שעמדה על 14% רייטינג ו-353 אלף צופים, ואילו גם חדשות 14 שומרת על יציבות והיתה עם רייטינג של 7.7% ו-208 אלף צופים. שני גופי השידור הנוספים הציגו נתונים לא מחמיאים, ולא רק שסכום הצופים של שניהם יחד היה פחות מצופי חדשות 12, אלא אף היה משמעותית פחות מערוץ 14. המהדרוכה המרכזית של כאן11 עמדה על 2.9% רייטינג ו-73 אלף צופים ואילו חדשות 13 הגיעו לשפל חדש, ורשמו 2.6% רייטינג ו-66 אלף צופים בלבד.


פריים טיים

חזרתה של "ארץ נהדרת" ללוח השידורים היא גם חזרתה לראש הפריים טיים. התכנית הותיקה של קשת עמדה על נתון חריג של 18.9% ו-441 אלף צופים והיתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים. אחריה, היתה הפטריוטים, שנמצאת באופן קבוע בחמשת התכניות הנצפות ביותר, ועמדה על 8.3% רייטינג ו-264 אלף צופים. אחריה היה ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", שעמד על 5.9% רייטינג ו-128 אלף צופים. את הרשימה סגרה "סודות המטבח נחשפים", התכנית המקדימה ל-"משחקי השף" של רשת, שקיבלה 3.4% רייטינג ו-83 אלף צופים בלבד. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.4% ו-69 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שמתחזקת מדי יום, עם 2.8% רייטינג ו-58 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.2% רייטינג ו-25 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, נרשמו מעט צופים מדרך כלל, ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 1.8% ו-38 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.3% רייטינג ו-35 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-23 אלף צופים בלבד.