פורים (לא) שמח ומבדח: 'מאסטר-שף' ו'אורלי וגיא חוזרים עם תשובה' ירדו
גם קשת וגם ערוץ 10 איבדו אמש (מוצ"ש) צופים, שעזבו את המסך ויצאו לבלות בחוץ - על רקע השיפור במזג האוויר.
על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי מאסטר-שף (קשת, ערוץ 2) רשמה 32.8%, נמוך מהרייטינג ביום רביעי האחרון - 37%, ומזה של מוצ"ש לפני שבועיים - 38.5%. בשבת שעברה שודר לקט שרשם פחות מ-30%.
מנגד, אורלי וגיא חוזרים עם תשובה (ערוץ 10) שהושקה בשבוע שעבר עם 12.5%, ירדה ב-25% ל-9.1%.
'חי בלילה' (קשת, ערוץ 2) קיבלה 19.2%, 'רוצים הביתה' (קשת, ערוץ 2) זכתה ב-11.1%, 'מאמא ליגה' (ערוץ 10) הניבה 4.4%, ושידור חוזר של 'שמועות' (ערוץ 10) עם 2.6%.
בגזרת החדשות: 'חדשות השבת' (חדשות 2) עם 23.4%, מול 10.1% ל'המגזין' (ערוץ 10). 'חדשות השבת' (ערוץ 1) עם 4.7%, ו'משבת עד שבת' (ערוץ 9) עם 2%.
יום שישי
לקט של ארץ נהדרת (קשת, ערוץ 2) הסתפק ב-17.5%, לפני שידור חוזר של יום האם (קשת, ערוץ 2) עם 9.3%. מנגד, שידור חוזר של 'המתנחל' (ערוץ 10) רשם 5.1%, 'לילה תירס' (קשת, ערוץ 2) קיבלה 4.8%, והסרט 'בני ערובה' (ערוץ 10) עם 3.3%.
בגזרת החדשות: בעוד 'אולפן שישי' (חדשות 2) רשמה נתון סביר של 17.4%, הרי ש'שישי' (ערוץ 10)זכתה לשיא רייטינג מאז הסופה בחודש דצמבר, עם 8% ופיק של 11.6%. 'יומן' (ערוץ 1) עם 6.3%.
- צפו: קמפיין ה"סופר-אפליקציה" של פנגו בכיכובה של שני כהן
- אחרי הדחיה בשל הפיגוע באלעד: ארץ נהדרת סגרה עונה עם 18.9%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
יום חמישי
התכנית עובדה (קשת, ערוץ 2) הניבה 23.6%, ולאחריה הסדרה פלפלים צהובים (קשת, ערוץ 2) עם 17.8%. מנגד, משחק היורוליג בכדורסל בין מכבי תל אביב לז'לגיריס קובנה (ערוץ 10) רשם רייטינג נאה של 12.6%.
'העולם הלילה' (קשת, ערוץ 2) זכתה ב-11.5%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) רשמה 10.4%, 'לילה כלכלי' (ערוץ 10) הניבה 9.9%, 'צינור לילה' (ערוץ 10) זכתה ב-5.9%, ו'חי בלילה' (קשת, ערוץ 2) עם 4.2%.
בגזרת החדשות: 'חדשות 2' עם נתון גבוה של 26.6%, והיא מובילה את טבלת הרייטינג היומית. מנגד, גם ב'חדשות 10' יכולים להיות מרוצים - לאחר שהמהדורה רשמה 12.6%.'חדשות 20:00' (ערוץ 9) עם 2.8%.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.25% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.25% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
