עוף טוב - הכל טוב: בזכות מיצוב מחדש דנית שלו היא אשת השיווק של ספטמבר
דנית שלו, מנהלת השיווק של המותג עוף טוב נבחרה לאשת השיווק של ספטמבר 2013 על ידי איגוד השיווק הישראלי.
הבחירה בשלו היא בזכות מהלך מותגי מקיף, החל מהייצור וכלה במיצוב חדש למותג כאיכותי יותר. לדברי ועדת השיווק של האיגוד: "האפקטיביות של מהלך ארוך טווח מוכיחה את עצמה. המודעות וההעדפה למוצרים החדשים ואיכותיים יותר הובילה לשינוי תפיסתי נרחב שהשפיע על כל הקטגוריה. בעקבות ההפנמה שמוצרי המזון המוכנים כיום איכותיים יותר מבעבר, עלתה נכונות הקנייה של כל הקטגוריה".
לאחר מחקר מקיף שנעשה לטובת מיצוב מחדש ושינוי תפיסות הצרכנים לגבי מוצרי מזון מוכנים הוחלט
המהלך הוביל ליצירת מהפך בנתחי השוק, שהניע צמיחה במכירות ושינוי לטובה בפופולאריות של המותג ובתפיסות הצרכנים. בין ספטמבר 2012 ליולי 2013, חלה צמיחה מ-36.3% ל-49% בנתח השוק הכספי של מותג "עוף טוב" בקטגוריה, זאת במקביל לצמיחה של מ-39.9% ל-53.4% מנתח השוק הכמותי בקטגוריה.
בכדי לייצר אימפקט מקסימלי למיצוב המותג, המהלך נתמך בכל האספקטים השיווקיים והתקשורתיים, 360 מעלות. האריזות עוצבו בהתאם לרוח האסטרטגיה השיווקית של המותג, ובאווירה המייצרת תחושה חמה וביתית. אייקון של 100% רכיבים טבעיים הוצב באופן בולט על האריזות ובצבע ירוק המחזק את תחושת הטבעיות. השמות עודכנו כך שייטיבו להעביר את איכותם ואת התחושה הביתית, באמצעות תיאורים כדוגמת "מנתח שלם" ו"עוף משובח".
- בזכות תחתונים ופיג'מות: הנה איש השיווק של חודש מאי
- פרויקט "הקשיבי לקולך" זכה בפרס החדשנות של איגוד השיווק
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
דנית שלו משמשת כמנהלת השיווק בעוף טוב מזה כ-3 שנים. היא בעלת תואר שני מבית הספר למנהל עסקים ע"ש רקאנטי אוניברסיטת תל-אביב, ותואר ראשון בעיתונאות ותקשורת מהאוניברסיטה העברית, ירושלים.
- 2.בועז 03/10/2013 10:43הגב לתגובה זומהיכרותי עם דנית היא לא עושה את הדברים בשביל לקבל פרס, אבל נחמד כאשר בסופו של יום כולם רואים את התוצאות המצוינות של העבודה הקשה והמסירות האינסופית. תמשיכי לעשות חיל!!!
- 1.שרה 03/10/2013 10:37הגב לתגובה זואשת מקצוע ברמה שאינה מוכרת במחוזותינו, חריפה ויסודית ולצד זאת נעימת הליכות. כל הכבוד!
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
