
עוף טוב - הכל טוב: בזכות מיצוב מחדש דנית שלו היא אשת השיווק של ספטמבר
דנית שלו, מנהלת השיווק של המותג עוף טוב נבחרה לאשת השיווק של ספטמבר 2013 על ידי איגוד השיווק הישראלי.
הבחירה בשלו היא בזכות מהלך מותגי מקיף, החל מהייצור וכלה במיצוב חדש למותג כאיכותי יותר. לדברי ועדת השיווק של האיגוד: "האפקטיביות של מהלך ארוך טווח מוכיחה את עצמה. המודעות וההעדפה למוצרים החדשים ואיכותיים יותר הובילה לשינוי תפיסתי נרחב שהשפיע על כל הקטגוריה. בעקבות ההפנמה שמוצרי המזון המוכנים כיום איכותיים יותר מבעבר, עלתה נכונות הקנייה של כל הקטגוריה".
לאחר מחקר מקיף שנעשה לטובת מיצוב מחדש ושינוי תפיסות הצרכנים לגבי מוצרי מזון מוכנים הוחלט
- 2.בועז 03/10/2013 10:43הגב לתגובה זומהיכרותי עם דנית היא לא עושה את הדברים בשביל לקבל פרס, אבל נחמד כאשר בסופו של יום כולם רואים את התוצאות המצוינות של העבודה הקשה והמסירות האינסופית. תמשיכי לעשות חיל!!!
- 1.שרה 03/10/2013 10:37הגב לתגובה זואשת מקצוע ברמה שאינה מוכרת במחוזותינו, חריפה ויסודית ולצד זאת נעימת הליכות. כל הכבוד!