eBay נטלי זיו
צילום: באישור נטלי

לתגובתך אודה: נטלי זיו מונתה לדוברת השלוחה הישראלית של אתר eBay

זיו תיכנס לתפקידה החדשה בעוד כשבועיים, ותטפל גם ב-PayPal ישראל. eBay החלה בהליכים לאיתור מועמדים לתפקיד כבר בחודש ינואר השנה
אלכסנדר כץ | (9)
נושאים בכתבה eBay PayPal נטלי זיו

נטלי זיו מונתה למנהלת התקשורת ודוברת השלוחה הישראלית של אתר הסחר המקוון eBay. היא צפויה להיכנס לתפקידה בעוד כשבועיים. במסגרת התפקיד החדש שלה, היא תהיה תטפל גם ב- PayPalישראל.

eBay ישראל החלה בהליכים לאיתור מועמדים לתפקיד בחודש ינואר השנה, ועל פי הערכות על תפקיד זה - שלא היה קיים עד כה בשלוחה הישראלית - התמודדו עשרות מועמדים. eBay גם עובדת עם משרד יחסי הציבור שטרן אריאלי, שיעבוד בצמוד לזיו.

זיו (37) שימשה כמנהלת תחום התקשורת, קשרי ממשל, תקשורת פנים, מיתוג ודוברת מיקרון ועוד לפני זה נומוניקס (שנרכשה על ידי מיקרון) ב-6 השנים האחרונות. היא נשואה ואם ל-2 ילדים, בעלת תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני בהתנהגות ארגונית.

תגובות לכתבה(9):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    eBay employe 14/08/2013 14:42
    הגב לתגובה זו
    מחכה בכליון עיניים לכניסתה לתפקיד, קראתי עליה המון , יודעת לעשות את העבודה ותצעיד את כולנו קדימה.
  • 5.
    ארצי 12/08/2013 13:36
    הגב לתגובה זו
    יחד עם זאת, אני חייב לציין שבכל פעם ששמעתי על מיקרון, זה בהקשר שלילי. על נומוניקס לא שמעתי בכלל. לדברר את EBAY ואת paypal זה רק רווח, אי אפשר להפסיד, לכן חובת ההוכחה הוא עליה, לא במניעת כתבות שליליות, כי אם יותר בכתבות חיוביות
  • 4.
    בהצלחה (ל"ת)
    רן 12/08/2013 12:39
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    בהצלחה!!!:). (ל"ת)
    שרון. 12/08/2013 11:54
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    בהצלחה (ל"ת)
    גילי 12/08/2013 11:23
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    אשה נוראית! שטן! (ל"ת)
    ש. 12/08/2013 11:09
    הגב לתגובה זו
  • במקרה אני מכירה אותה מקרוב והיא בנאדם מדהים!! (ל"ת)
    14/08/2013 15:22
    הגב לתגובה זו
  • ביץ 14/08/2013 10:29
    הגב לתגובה זו
    ואני לא מכיר אותה...
  • בטח את/אתה המגיב השלילי שנפל בהליך המיונים... (ל"ת)
    13/08/2013 06:42
    הגב לתגובה זו
שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.

משחקי השף של רשת. קרדיט: אתר רשתמשחקי השף של רשת. קרדיט: אתר רשת

משחקי השף גברו על פרק הסיום של נוטוק

לאחר שפרק הבכורה שלה כבש את הפריים טיים, פרק הסיום של "נוטוק" אמנם היה פופולרי, אבל לא מספיק כדי לגבור על "משחקי השף"; במהדורות החדשות אין חדש תחת השמש, וקשת עדיין מובילה בכל הרצועות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

לפני כשבועיים עבר "חוק השידורים" של שר התקשורת, שלמה קרעי, בקריאה ראשונה ואם בסופו של דבר אכן יועבר, מסקרן מאד לראות את נתוני הרייטינג לאחר עדכון השיטה, אבל כל עוד אנחנו בשיטה הנוכחית, אנחנו רואים שינויים קלים מיום ליום, לפחות בכל מה שנוגע למהדורות החדשות המרכזיות. גם אמש, נתוני המהדורה המרכזית של ערוץ 12 היו במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדו על 13.2% רייטינג ו-326 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 6.6% ו-185אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 5% רייטינג ו-143 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.9% רייטינג בלבד ו-93 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, ולמרות שפרק הסיום של "נוטוק" של רועי עידן בקשת עמד על 11.1% רייטינג ו-285 אלף צופים, משחקי השף היו אלו שעמדו במקום הראשון, עם 11.7% ומעט מאד צופים מעל, כ-286 אלף צופים. ושוב אנחנו רואים שעם כל ההצלחה של "נוטוק" והעניין שעוררה, גם פלטפורמה חזקה עדיין לא מובילה לכך שתוכן איכותי יצליח לגבור לאורך זמן על תוכן ריאליטי חזק. סלבז מוכרים שמופיעים על המסך נותנים אווירה כמעט אינטימית, ואלמנט התחרות והסיפורים האישיים מובילים לרייטינג גבוה. זה מתכון מנצח. בכל אופן, ערוץ 14 עם "הפטריוטים" היציבה, היה במקום השלישי, עם 7.6%, ו-204 אלף, צופים, ואילו "החמאם" של כאן11 עם "זמן אמת" היה במקום האחרון, עם נתונים לא מחמיאים שעמדו על 2.5% ו-59 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.3% ו-112 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.2% רייטינג ו-50 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.6% רייטינג ו-38 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור היה במקום הראשון עם 2.9% ו-70 אלף צופים, "פותחים יום" של רשת היה במקום השני, עם 1.5% ו-46 אלף צופים בסך הכל ואילו "על הבוקר" של 14 היה אחרון, עם 1.5% ו-34 אלף צופים. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 10.2% רייטינג ו-238 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4% רייטינג ו-113 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שהיו עקביים הן מבחינת המקום האחרון והן מבחינת הנתונים, עם 3.8% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד. 


לאחר מכן, המהדורה המוקדמת בהנחיית קרן מרציאנו הובילה עם 10.1% ברייטינג ו-251 אלף צופים, כשאחריה שלזינגר וברדוגו בערוץ 14, עם 5.2% ו-149 אלף צופים, ואילו אזור בחירה של 13 במקום האחרון, עם 4.1% רייטינג ו-116 אלף צופים.