eBay נטלי זיו
צילום: באישור נטלי

לתגובתך אודה: נטלי זיו מונתה לדוברת השלוחה הישראלית של אתר eBay

זיו תיכנס לתפקידה החדשה בעוד כשבועיים, ותטפל גם ב-PayPal ישראל. eBay החלה בהליכים לאיתור מועמדים לתפקיד כבר בחודש ינואר השנה
אלכסנדר כץ | (9)
נושאים בכתבה eBay PayPal נטלי זיו

נטלי זיו מונתה למנהלת התקשורת ודוברת השלוחה הישראלית של אתר הסחר המקוון eBay. היא צפויה להיכנס לתפקידה בעוד כשבועיים. במסגרת התפקיד החדש שלה, היא תהיה תטפל גם ב- PayPalישראל.

eBay ישראל החלה בהליכים לאיתור מועמדים לתפקיד בחודש ינואר השנה, ועל פי הערכות על תפקיד זה - שלא היה קיים עד כה בשלוחה הישראלית - התמודדו עשרות מועמדים. eBay גם עובדת עם משרד יחסי הציבור שטרן אריאלי, שיעבוד בצמוד לזיו.

זיו (37) שימשה כמנהלת תחום התקשורת, קשרי ממשל, תקשורת פנים, מיתוג ודוברת מיקרון ועוד לפני זה נומוניקס (שנרכשה על ידי מיקרון) ב-6 השנים האחרונות. היא נשואה ואם ל-2 ילדים, בעלת תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני בהתנהגות ארגונית.

תגובות לכתבה(9):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    eBay employe 14/08/2013 14:42
    הגב לתגובה זו
    מחכה בכליון עיניים לכניסתה לתפקיד, קראתי עליה המון , יודעת לעשות את העבודה ותצעיד את כולנו קדימה.
  • 5.
    ארצי 12/08/2013 13:36
    הגב לתגובה זו
    יחד עם זאת, אני חייב לציין שבכל פעם ששמעתי על מיקרון, זה בהקשר שלילי. על נומוניקס לא שמעתי בכלל. לדברר את EBAY ואת paypal זה רק רווח, אי אפשר להפסיד, לכן חובת ההוכחה הוא עליה, לא במניעת כתבות שליליות, כי אם יותר בכתבות חיוביות
  • 4.
    בהצלחה (ל"ת)
    רן 12/08/2013 12:39
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    בהצלחה!!!:). (ל"ת)
    שרון. 12/08/2013 11:54
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    בהצלחה (ל"ת)
    גילי 12/08/2013 11:23
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    אשה נוראית! שטן! (ל"ת)
    ש. 12/08/2013 11:09
    הגב לתגובה זו
  • במקרה אני מכירה אותה מקרוב והיא בנאדם מדהים!! (ל"ת)
    14/08/2013 15:22
    הגב לתגובה זו
  • ביץ 14/08/2013 10:29
    הגב לתגובה זו
    ואני לא מכיר אותה...
  • בטח את/אתה המגיב השלילי שנפל בהליך המיונים... (ל"ת)
    13/08/2013 06:42
    הגב לתגובה זו
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.

תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.