ינון מגל בפטריוטים ערוץ 14
צילום: צילום מסך ערוץ 14
רייטינג

חדשות 14 עוקפת את חדשות 13 ברייטינג – פערים גדולים בפריים טיים

חדשות 14 עם 8% רייטינג ו-202 אלף צופים, חדשות 13 עם 6.1% רייטינג ו-145 אלף צופים

אביחי טדסה | (18)
נושאים בכתבה רייטינג

מהדורת החדשות של קשת 12 ממשיכה לשלוט בטבלאות הרייטינג עם 18.3% ו-466 אלף צופים, בפער משמעותי מיתר המהדורות. חדשות 13 של רשת רשמה 6.1% עם 145 אלף צופים, בעוד שחדשות 14 ממשיכה להראות מגמת התחזקות עם 8% ו-202 אלף צופים. חדשות כאן 11 שומרת על יציבות יחסית עם 3.5% ו-87 אלף צופים, אך עדיין נמצאת עמוק בתחתית הרשימה.




בפריים-טיים, "חתונה ממבט ראשון" של קשת רושמת 21.8% ו-515 אלף צופים, וממשיכה להוביל את הרצועה בפער ניכר. "הישרדות" של רשת מסתפקת ב9.3% ו-230 אלף צופים, רחוק מאוד מהמובילה. "קופה ראשית" בכאן 11 רושמת נתון יציב של 8.2% ו-190 אלף צופים, בעוד שתוכנית "הפטריוטים" בערוץ 14,  מגיעה לאותו נתון עם 8.2% ו-191 אלף צופים. הרייטינג בפריים ממשיך להדגיש את הדומיננטיות של קשת, בעוד רשת נאבקת להשיג תוצאות גבוהות יותר בפריים המרכזי.

תגובות לכתבה(18):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 14.
    אנונימיזאב 24/04/2025 21:25
    הגב לתגובה זו
    לא מבין את הימין שממשיך לצפות ב12 וב 13. אחרי המסך המפוצל וכיבוי המשואות. ואי הצגה מלאה של הצהרת ראש הממשלה. הם לא מדברים אלינו. צריך להחרים אותם.
  • 13.
    14 יעבור את כולם בעזרת השם כי זו רוח העם (ל"ת)
    ארי 21/02/2025 15:26
    הגב לתגובה זו
  • 12.
    רזיה 20/02/2025 07:52
    הגב לתגובה זו
    אתם עוד מאמינים לרייטינג קשקוש מאז ומתמיד כולם נגד ערוץ 13 וגם לא מכירה מישהו מבין אלפי אנשים שמודדים להם רייטינג הכל פארש ושקר. אין מדידת אמת של רייטינג ומעולם לא היתה. תמשיכו להאמין...חה חה חה
  • 11.
    אנונימי 19/02/2025 23:04
    הגב לתגובה זו
    בוודאותתתת!!!
  • 10.
    הרצל 19/02/2025 21:43
    הגב לתגובה זו
    צריך להסגיר את נתניהו החולה להאג.
  • הרצל קוראים לך לך לבאזל אם לא טוב לך (ל"ת)
    ארי 21/02/2025 15:28
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    ירושלמית 19/02/2025 21:42
    הגב לתגובה זו
    רביב פרשן על אובקטיבי!!
  • חחח גם האום נייטראלי (ל"ת)
    ארי 21/02/2025 15:28
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    אנונימי 19/02/2025 21:16
    הגב לתגובה זו
    עם וויס שחסה על החמסנירים דמבו השקרן 13 אלוף הפייק והשלישי בכלל לטפן
  • 7.
    אנונימי 19/02/2025 18:58
    הגב לתגובה זו
    זה לא תוצאות אמת אלה תוצאות מדגם של בתי אבות חשבתי שאתם אתר אמין חבל
  • 6.
    הכל טוה 19/02/2025 18:57
    הגב לתגובה זו
    לא יתכן כל מקום שאני הולך רק ערוץ 14 רואים איך יתכן שהוא פחות מ12. נראה שהמגידה לא כוללת מחשבים שזה ציבור ענק של דתיים וחרדים.
  • 5.
    אורח 19/02/2025 17:29
    הגב לתגובה זו
    עכשיו 14 הוא רוב רובו של ציבור הצופים הגיע הזמן להודות באמת למרות שלתבוסתנים בדרך כלל קשה להודות באמת! אני מכיר הרבה אנשים שצועדים ברחובות ובהפגנות ורק למראית עין וצופים ומאמינים לערוץ עכשיו 14
  • נירו 19/02/2025 18:16
    הגב לתגובה זו
    ערוץ אשפה דתית. אני רק 13
  • 4.
    סבטלנה 19/02/2025 15:36
    הגב לתגובה זו
    ערוץ חדש שיילחם למען גיוס החרדים לצהל.
  • 3.
    14 עוקפים 13 כבר מעל שנה. (ל"ת)
    בוקר טוב אליהו 19/02/2025 10:33
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    הרייטינג גבוה בהרבה ממה שחושבים. (ל"ת)
    העם עם ערוץ 14 19/02/2025 09:58
    הגב לתגובה זו
  • ליאוניד 19/02/2025 15:33
    הגב לתגובה זו
    אנשים צופים ב14.
  • 1.
    אנונימי 19/02/2025 09:56
    הגב לתגובה זו
    לא יתכן שערוץ 12 עוקף את ערוץ 14 אולי רק בסוף שבוע בלית ברירה....ערוץ 12 משעמם כתבים שמאלנים שאפשררק להרדם כשהם מברברים.......
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.