עפר שכטר ל'ידיעות אחרונות': "הפסדתי בבורסה חסכונות של 10 שנים - איבדתי את העשתונות"

שכטר אמר את הדברים בראיון למוסף '7 ימים' של ידיעות אחרונות. "זה דרדר אותי לתהומות, ישבתי בבית ובכיתי בלי הכרה"
עפר שכטר, צילום: בוצ'צ'ו
"אתה אומר לעצמך זה לא הימורים, זה בורסה, אבל כשאתה מאבד את העשתונות זה נהיה כמו הימורים" כך אמר עפר שכטר בראיון לעיתון 7 ימים. שכטר חושף את הפסדי העתק שצבר בשנים האחרונות, ועל ההתמכרות להשקעות בבורסה שהשאירו אותו כמעט חסר כל.

"הפסדתי המון כסף. את כל החסכונות שלי. כל מה שהרווחתי ב-10 השנים האחרונות" אומר שכטר ומספר כי מאז שהיה ילד אהב להשקיע ומציין כי אם לא היה שחקן קרוב לוודאי שהיה עוסק בתחום הכלכלה. "בתור ילד הייתי משקיע עם דוד שלי בקטנה, קונה מניות, בא לבנק ויושב מול המחשב של הבורסה. זה היה פשוט בסך הכל - או לקנות בזול ולמכור ביוקר או להפך".

שכטר ממשיך ומספר "עם השנים התמקצעתי בזה, יש לי חבר שזאת העבודה שלו, יש לו משרד שמתעסק בזה והלכתי אליו ללמוד את זה. סחרתי ברמה יום יומית, קניתי ומכרתי, מכרתי וקניתי. היה איזה יום שהצלחתי לעשות משהו כמו 40 אלף דולר רווח".

"התעסקתי במה שנקרא 'דיי טרייד', שזה מסחר יומי, במינופים שאני לא מבין. היו רגעים שלא יכולתי לפתוח את חשבון הבנק מהפחד מה יקרה לי כשאני אראה את המספרים האלה" אומר שכטר, "זה דרדר אותי לתהומות, ישבתי בבית ובכיתי בלי הכרה, רק עישנתי ואכלתי סביח כל היום. נכנסתי להתקפי חרדה איומים - היה רגע שחשבתי שאני לא אצא מזה, שחור".

המאמר המלא פורסם היום בידיעות אחרונות.
תגובות לכתבה(122):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 73.
    המקרה שלך דומה לשלי
    שי דבש 22/12/2016 07:47
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מזדהה.דומה לסיפור שלי.אני אומן בנשמה. ונכנסתי לשוק ההון.הרווחתי אחרי חודש 40 אלף שקל והפסדתי אותם. הרווחתי כסף והפסדתי.בסוף הגעתי למינוס וחובות ממאתיים אלף נהיה לי מינוס 45 .הייתי יחסית בסדר.כאב מאוד אבל קיבלתי זאת.המשכתי להשקיע במניה והאמנתי.היא עלתה לי ב1800 אחוז בשלושה ימים idxg . ממינוס 45 נהיה לי 300 אלף שקל .רווח של מאה אלף בערך מהכסף שהיה לי לפני שהתחלתי להשקיע.אך נשארתי במניה.כי ראיתי פוטנציאל.אך היא ירדה ונמחק לי בשעה מאה אלף שקל.בימים האחרונים הפסדתי כ45 אלף שקל על טקלה טכנית שלא יכולתי למכור מניות ועל תסכול מהתקלה שגרם לי להשקיע בלי לחשוב.כרגע ממינוס ארבעים שהגעתי יש לי מאה אלף בפלוס.וזה כול מה שיש לי .ממליץ באהבה רבה.לא להכינס לבורסה ללא לימודים ארוכים והבנה.כן אפשר להרוויח ולהתעשר אך לא כמונו.לא ככה.תלמדו הרבה הרבה.ונכון ואז תיכנסו ותוכלו באמת להרוויח הרבה.הכאב הכי גדול על הוויתורים ועל הקרבת חיי בשביל להשקיע במקום לחיות את החיים.הכאב הגדול ביותר זה לא הכסף אלא המצוקה הנפשית והסבל שעוברים בדרך.וההשפעה הלא בריאה לגוף.אל תפחדו להשקיע.אך אל תעשו זאת ללא ידע ושליטה מנטלית!!!!
    סגור
  • 72.
    מיעו
    הזונה החדשה שלך 28/12/2015 15:41
    הגב לתגובה זו
    0 3
    מגיע לשכטר ^_^ יצא טיפש לגמרי... הפסדים של פאקינג 10 שנים?! פשוט הפסד אחד גדול ולחשוב שהוא יכל להשקיע את העתיד שלו בזה
    סגור
  • 71.
    זה משעשע אותי
    סוחר 02/06/2014 09:20
    הגב לתגובה זו
    4 1
    לא שמח על נפילת אחר חלילה, באמת שלא. אבל מי שלא יודע לשלוט בעצמו ונכנס עם כלכך הרבה כסף שלא יבכה שהוא הפסיד המון. הרעיון של מסחר יומי- תעבוד נכון עם הסכום הנכון. עבודה נכונה= לימוד מול מקצוענים והתמקצעות. סכום נכון= סכום שההפסד שלו לא יגרום לנזק רציני. מי שיעבוד ככה ישרוד בבורסה גם 80 שנה.
    סגור
  • 70.
    גמילה
    פלונית 24/03/2014 00:11
    הגב לתגובה זו
    2 1
    איך נגמלים מהימורים? האם יש תכניות לגמילה, מוסד, קבוצה, מטפל????? זה מאוד דחוף לי.....
    סגור
  • 69.
    אסור להיכנס לזה,,אתם תפסידו את התחתונים שלכם
    סוחר יומי לשעבר 27/10/2013 00:34
    הגב לתגובה זו
    5 1
    אני הפסדתי 35 אלף ש"ח ובקושי יצאתי מזה, כל מי שאני מכיר,ולמד בסימפל טרייד מופסד כסף והרבה אז תיזהרו,,הנוכלים מחכים לכם בפינה
    סגור
  • 68.
    לא משלם חובות לא מזמין חברים למה חסכת ? להפסיד בבורסה ? (ל"ת)
    קמצן כרוני שכטר 21/09/2013 03:04
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 67.
    זה עברו כול השחקנים
    דימה 20/09/2013 16:01
    הגב לתגובה זו
    3 1
    מי שמוכן ומסוגלת להישאר שחקן אמיתי צריך להיות מוכן לאובדן כזה.
    סגור
  • 66.
    את מי מעניין מה שכטר הפסיד? כבר אין נושאים מתאימים??
    מירי 15/09/2013 10:27
    הגב לתגובה זו
    5 2
    למשל שר הביטחון וראש הממשלה ב-1973, היה לחץ אמריקאי לא לערוך תקיפת מנע, והם נכנעו לקיסינג'ר, שהפעיל לחץ עם איומים. לדעתי העם איבד אמון בהנהגה מאז ועד היום, ולכן דרושה שקיפות רבה ככל האפשר. לפיד הבטיח - אבל לא מקיים.
    סגור
  • מה זה קשור ליאיר לפיד בכלל? (ל"ת)
    פלוני 29/09/2013 20:00
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 65.
    YES ...WHO IS THE FUCKING TRADE COMPANY
    judge 14/09/2013 23:37
    הגב לתגובה זו
    0 1
    that advertise young people said '' i cant waiting to the end of the course ...''
    סגור
  • טען עוד
  • I can't wait till you learn English (ל"ת)
    Grammar Nazi 29/09/2013 20:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 64.
    זה לא נקרא משקיע
    רפי 14/09/2013 22:54
    הגב לתגובה זו
    7 2
    הבורסה לא מקום להימורים. יש פער עצום בין השקעות פיננסיות לבין הימורים. וצריך תמיד ללכת למי שזה המקצוע שלו ובעל רשיון של הרשות לניירות ערך.
    סגור
  • 63.
    85% ממי שסוחר בדיי טריידינג יוצא מופסד
    יוסי 14/09/2013 22:01
    הגב לתגובה זו
    13 2
    וזה בעיקר כאלו שחושבים שהם יכולים להביס את המערכת. הם לא קולטים שהמערכת שעומדת מולם אלו הבנקים והמוסדיים, אלו שקובעים את הכללים, והם 15% המרוויחים מכך. גופים גדולים עם מאגרי כסף וכוח שעומדים מאחוריהם.
    סגור
  • 100% (ל"ת)
    v 15/09/2013 06:53
    הגב לתגובה זו
    6 3
    סגור
  • 62.
    כדי להרוויח בבורסה צריך כסף וסבלנות..
    המהמר 14/09/2013 21:52
    הגב לתגובה זו
    8 1
    וכמובן הימור לטווח רחוק...דוגמאות להשקעה עם סבלנות בי קומיוניקיישן דיסקונט השקעות מזור רובוטיקה לדעתי מנופחת חברה לישראל אולי טאוור רציו בבילון אייסקיור מדיקל שער קנייה 31 מנה ראשונה תמיד יש סיכוי שההשקעה תרד לטימיון אז כל מניה עד 10000 שח פיזור..עדיף 50 מניות בתיק מאשר 2 מניות בתיק שכל הוני נמצא בהם לדוגמא איזיציפ 20 אחוז נפילה יומית..
    סגור
  • 61.
    תרשום תרשום .... :)
    עומרי 14/09/2013 21:49
    הגב לתגובה זו
    1 1
    חפש בפייסבוק: שוק ההון דיונים אודות מסחר בבורסה.
    סגור
  • 60.
    שכטר טיפה בים הרבה כמוך חמוד
    ע.הראל 14/09/2013 21:42
    הגב לתגובה זו
    10 1
    בלי מישמעת זה קזינו ממש וחייב הבנה במזל פעם פעמיים פעם שלישית מפסידים הכל זה מינוף
    סגור
  • זה לא רק משמעת ...
    אביב 15/09/2013 00:12
    הגב לתגובה זו
    5 2
    זה קודם כל שיטת מסחר ושנית זה נהול סיכונים ובסוף זו משמעת לא נראה לי שהוא שלט בשתי הדרישות הראשונות
    סגור
  • 59.
    רוצים להרוויח בבורסה?
    המהמר 14/09/2013 21:36
    הגב לתגובה זו
    4 1
    קנייה חברה לישראל 1000 שח שער 161000 קנייה מס 2 2000 שח חברה לישראל שער 160000 קנייה מס 3 3000 שח שער 159000 קנייה מס4 4000 שח שער 158000 אפשר להמשיך עד שער 153000 רווח כמעט בטוח ...תנסו ותרוויחו או שתפסידו ..לא השקעתם תעקבו אחרי תוכנית המסחר שהצגתי וראו רווח...תחתית בחברה לישראל שער 147700 שער סגירה 147900 בהצלחה למבינים..
    סגור
  • 58.
    עצוב וכואב.זה ממכר. (ל"ת)
    אלי המלך 14/09/2013 20:15
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 57.
    קזינו
    יקי 14/09/2013 19:21
    הגב לתגובה זו
    4 7
    יש לי הפתעה ,בקזינו בדוק! יש יותר סיכוי מאשר בבורסה !!
    סגור
  • יש לי הרגשה שלא רק שאינך מבין את שוק ההון
    אביב 15/09/2013 00:10
    הגב לתגובה זו
    4 1
    לדעתי גם קזינו אינך יודע מהו פשוט מדהים איך כל אחד ללא הבנה מלאה פולט דברים לא נכונים ... אכן מדהים
    סגור
  • 56.
    בורסה זה לא בשביל אומנים (ל"ת)
    איתי 14/09/2013 12:20
    הגב לתגובה זו
    6 3
    סגור
  • 55.
    זה בדיוק מה שמחכה לבעלי משכנתאות ענק
    גיא 14/09/2013 12:18
    הגב לתגובה זו
    10 4
    הם לא יצליחו לתפקד מרוב חרדות. זה קרה לי.
    סגור
  • 54.
    הבורסה מלכודת לטפשים-אפילו מומחה כדנקנר וטיקונים נוספים
    נועה לוי 14/09/2013 11:43
    הגב לתגובה זו
    5 7
    פושטים רגל ומתמוטטים בה אז מה יגידו אזובי הקיר
    סגור
  • נועה - יש כמה דברים שאינך יודעת (זה קורה לכולם)
    אביב 15/09/2013 00:02
    הגב לתגובה זו
    2 2
    עשית מישמש אחד גדול לימדי את הנושא ואח"כ התבטאי
    סגור
  • 53.
    SHECHTER ? -WHO THE FUCK IS SHECHTER? (ל"ת)
    DAILY MASTUL 14/09/2013 08:17
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 52.
    הדרך היחידה להרוויח...
    סוחר מקצועי 14/09/2013 08:11
    הגב לתגובה זו
    3 6
    1 . הואיל והגופים הגדולים עובדים עם תוכניות מסחר ממוחשבות שמשתנות כל פרק זמן , יש לשבת על נייר ערך מסויים לפחות שנתיים וללמוד את כל ' השטיקים ' שלו על יבש בלבד ו וזה אומר 8 שעות כל יום ורק לאחר שהוכחת רווחיות לעבור לסחור על אמת אין קיצורי דרך אלה אם כן ''אתה אחד למיליון ''
    סגור
  • לא ממש לאאא
    שי דבש 22/12/2016 07:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    על מה 5תה מדבר.ביזבוז זמן טואטלי.הדרך להרוויח היא שליטה ומשעמעת עצמית רגשית.להתייחס לזה אחרת .לשלוט בפחד .לשלוט בהפסד.וברווח.להיכנס בתחילת מומנטות של עלייה כדיש חדשות טובות על מנייה ולצאת בזמן.עוד דבר לשים סטופ לימיט. למצוא מניות להשקעות ארוכות טווח.אני מצאתי מניה שלקחה לי 60% מהכסף והחזירה לי פי 3 רווח בסופו משמעת עצמית .אם אין לך .אם אתה לא יודע למצוא חדשות ומומנטום של עליות או ירידות .ואם אתה יודע אך נכנסת מאוחר מדי.אתה תפסיד!
    סגור
  • שטויות במיץ עגבניות
    אביב 14/09/2013 23:57
    הגב לתגובה זו
    3 2
    איך תדע איזה שטיק הם מתכננים היום, איך תדע שלא החליפו את חבילת השטיקים השבוע במחילה - לא נראה לי שאתה מקצועי ... שיהיה בהצלחה
    סגור
  • 51.
    ממש מעניין אותנו עופר- יש המון כמוהו (ל"ת)
    ספונסר 14/09/2013 07:23
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 50.
    עופר צר לי. 2 שאלות אם אפשר
    אביב 14/09/2013 00:28
    הגב לתגובה זו
    12 5
    שאלה 1 : מה למדת אצל החבר שלך שכך סחרת (ומי זה החבר שלך שלמדת אצלו) שאלה 2: כפי שלא ספרת לנו שעשית 40K ביום נכון היה שלא תספר על ההפסד בהזדמנות זו טיפ חשוב לכולם: מערכת בתי הספר שמלמדת מסחר בשוק ההון מלמדת כלים שאינם רלוונטיים לשום דבר ואין מה לעשות בהם. השיטות הטכניות הן טיפשות מעופפת. הגיע הזמן להבין: אי אפשר לחזות מחיר עתידי בהתבסס על מחר הסטורי - כיון שהמחיר הוא התוצאה וצריך להבין את הסיבה ... והסיבה היא כוחות השוק. אם אתם רוצים להבין חפשו באינטרנט Value-Profile מתודולוגיית מסחר חדשנית שפותחה ע"י ישראלי. בהצלחה לכל הסוחרים
    סגור
  • תוכל להרחיב על VALUE-PROFILE
    נחמיה 14/09/2013 18:00
    הגב לתגובה זו
    5 2
    אני מסכים עם דעתך בענין נתוח טכני. לא מבין במדויק למה השיטה לא עובדת אבל בתכלס היא לא שווה שום דבר וגם אני מבין שיש אנשים שמפרנסים מזה יפה על גבם של הרבה תמימים מצאתי התייחסות ב YOUTUBE (לגבי גישת המסחר שציינת) הם על זה אתה מדבר ? תודה מראש ...
    סגור
  • VALUE-PROFILE
    אביב 15/09/2013 00:07
    הגב לתגובה זו
    2 2
    לא אוכל להרחיב יותר מדי כיון שזהו מידע שמי שנחשף אליו מחויב בשמירת סודיות מלאה אך המעט שאוכל לומר שזוהי מתודולוגיה שמבצעת מיפוי מאוד מדויק של ציר המחיר בהתבסס על מאזן הכוחות בין הקוני למוכרים זה אולי נשמע מסובך אבל אחרי שמבינים את העקרונות (שגם הם מאוד פשוטים) זה דורש 3-4 דק' לפני יום המסחר לנתח את ציר המחיר בזמן המסחר המחיר נע בין הרמות כאילו שהן היו מגנט ... פשוט לא יאומן. אני אחרי 2 קורסים טכניים (גילוי נאות ... מרגיש אידיוט לחלוטין) ואחרי שלמדתי את VALUE-PROFILE אני מבין את השוק אני מבין לאן המחיר נע.... וזה פשוט לא אמיתי. חפש VALUE-PROFILE TRADING בגוגל
    סגור
  • אביב הקשקשן
    סתיו 16/09/2013 09:51
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אביב סתרת את עצמך בשתי שורות: "הגיע הזמן להבין: אי אפשר לחזות מחיר עתידי בהתבסס על מחר הסטורי " (הערה נכונה) "ואחרי שלמדתי את VALUE-PROFILE אני מבין את השוק אני מבין לאן המחיר נע" (קשקוש בלבוש, אחרי שתפסיד ואחרי זה תפסיד עוד ועוד ובסוף תודה בהפסד אולי תבין את זה) בורסה עסק למקצוענים לא לחולמים ולא לכדורי בדולח.
    סגור
  • 49.
    לכל נותני העצות פה, אני רק בן 27 אבל--> כנסו
    סוחר27 13/09/2013 23:18
    הגב לתגובה זו
    11 6
    עופר הבחור שלנו מהכתבה הוא בנאדם מקסים וחכם, אבל לא נבון מספיק להבין היכן הוא טעה. הוא כתב שהוא למד את התחום בצורה מקצועית, אבל לא למד מהו מינוף?! אני שותף למגיבים פה שהבורסה לא תמיד הוגנת אבל עדיין חושב שהיא מקום נהדר להשקעה ולעשיית רווחים. שלא יבלבלו לכם את המוח, מי שמפסיד בד"כ הוא עדיין לא מקצועי לדעתי.. מקצועי זה לעשות 6 עסקאות נכונות מתוך 10, ואתה בצד הירוק. מנצח. הימורים אפשר למצוא בכל רובד בחיים, החל ממירוץ סוסים, משחקי קלפים ועד הטלת פרוסה מרוחה בחמאה על הרצפה, עופר מצא את ההתמכרות שלו בבורסה במסחר התוך-יומי מבלי לשים לב. אמשיל זאת למשחק פוקר- כששחקן הרבה יותר מנוסה ממך ינצח אותך גם כאשר אתה בעל היד הטובה ביותר במשחק והוא מבלף. למה?! כי הוא יותר מנוסה ממך. וזה בדיוק מה שקרה, הבחור נכנס למגרש של הגדולים מבלי לדעת בכלל מהם חוקי המשחק. אז אתה ישר נבעט החוצה. אם אתה בנאדם שחובב אקסטרים ואדרנלין, קח את הכסף שלך, וההשקעה הטובה ביותר שתניח את מבוקשך היא צניחה חופשית בחוף הבונים. כמו בכל תחום בחיים,אם תהייה מקצועי תרוויח! נותר לאחל לכולם פה ולעופר שנת ברכה ועשייה, בריאות ושלום!
    סגור
  • רואים שאתה לא מקצועי
    אמיר 14/09/2013 06:51
    הגב לתגובה זו
    1 6
    6 עסקאות נכונות מתוך 10 ? "נכונות" אתה מתכוון רווחיות, נכון? גם עם 8 עסקאות רווחיות מתוך 10 לא בטוח שתרויח. 2 ההפסדים מתוך ה 10 יכולים למחוק לך את כל הרווחים של 8 העסקאות ה"נכונות" ועוד להשאיר אותך עם הפסד נטו. כלומר זה לא תלוי רק במספר העסקאות הטובות אלא גם כמה הרווחת או הפסדת בכל פעולה. אפשר להרויח גם עם 3 עסקאות נכונות מתוך 10. אלא אם כן היית מוסיף וכותב "בממוצע", היית צודק. 6 מתוך 10 זה עדיין גבולי, עדיף לפחות 7 מתוך 10, בממוצע.
    סגור
  • יותר מדי סיסמאות ידידי ...
    אביב 14/09/2013 01:29
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ממליץ לרדת לאדמה. עופר לא היה מקצועי אם לא הבין את כללי המשחק ובכל זאת הרשה לעצמו לסחור. במסגרת ההסתברות גם לא מקצועי יכול להרויח. רק שבדרך כלל הוא מפסיד הרבה יותר מהשרויח לאורך זמן ויכול ליהחות שאם לא היה מרויח בהתחלה לא היה לו את הבטחון להמשיך כי ישימאיפה להפסיד וכי פעם הייתי טוב וזה יחזור
    סגור
  • 48.
    עופר שכטה (ל"ת)
    מוהנדס 13/09/2013 22:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 47.
    הימורי שכטר
    ג'אי בינאר 13/09/2013 19:44
    הגב לתגובה זו
    2 2
    מסכים עם מס' 9,איני צוחק עליך,מחיר הזילזול בציבור הוא ללא רחמים ולא,ולא צר לי עליך. אתה צעיר,עוד תלמד. אזרח.
    סגור
  • 46.
    סיפורי סבתא 40000 (ל"ת)
    מבין עניין 13/09/2013 19:27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 45.
    ימי הרווח מקזזים את ימי ההפסד ככה שנשאר משהו בכיס
    אלי 13/09/2013 18:14
    הגב לתגובה זו
    8 4
    אבל בימי הרווח יד פופוליסטית לוקחת לנו 25% מהרווח וכבר לא נשאר עם מה לקזז את ההפסדים. המס הזדוני הזה הופך את ההשקעה במניות ללא כדאית.
    סגור
  • 44.
    תהיה חזק אחי..... הכול משמים... וגמר חתימה טובה (ל"ת)
    הקלפן 13/09/2013 18:03
    הגב לתגובה זו
    5 3
    סגור
  • 43.
    מלכודת
    דוד 13/09/2013 16:59
    הגב לתגובה זו
    8 7
    בורסה זבל גורמת לאנשים שחושבים להשקיע במניות בסוף ממלכדים אותם
    סגור
  • 42.
    התמכרות
    שמעון 13/09/2013 16:56
    הגב לתגובה זו
    13 1
    היי עופר , לצערך חלית במחלת היתמכרות,זה יכול להיתבטא , באלכוהול. סיגריות ,נשים , או כל דבר אחר שצורכים בצורה מוגזמת , עד שהיא מנהלת את חיינו . אם תגיע להכרה הזאת , תוכל למצוא את הדרך החוצה משם
    סגור
  • 41.
    צריך ללמוד את זה כמו מקצוע ,אפילו מקצוענים לפעמים מפסיד (ל"ת)
    איתמר 13/09/2013 16:43
    הגב לתגובה זו
    12 1
    סגור
  • 40.
    אתה רגיל למגרש שתמיד ירוק
    איתמר 13/09/2013 16:39
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אתה בנוי למגרש שתמיד ירוק , במגרש שמתחלף לירוק ולאדום לא כל אחד בנוי
    סגור
  • 39.
    הממשלה דפקה אותך עם 25% מכת המחץ
    בנוסף פישר הריץ נדלן 13/09/2013 16:27
    הגב לתגובה זו
    8 3
    אין מסחר והכלכלה פורחת עד היום ,זה אומרשמישהו הסיט את הכסף בריבית שלילית למקומות בטוחים כ בייכול ... בנתיים. ///
    סגור
  • 38.
    שכטר
    דודו 13/09/2013 16:26
    הגב לתגובה זו
    4 1
    ל 33 זה לא שחקן הכדור רגל יה אהבל זה שחקן אופציות הרבה יותר גרוע
    סגור
  • 37.
    מסחר תוך-יומי לא מומלץ בכלל.
    אמיר 13/09/2013 16:19
    הגב לתגובה זו
    8 1
    לכן הפסדת ויש המון אנשים שקרה להם אותו דבר.
    סגור
  • 36.
    חבל, ועצוב
    המומחה ש.א 13/09/2013 16:16
    הגב לתגובה זו
    4 1
    בורסה לדעתי זו השקעה מצויינת, במספר תנאים 1. לטווח ארוך, לא מסחר יומי 2.השקעה של 10% עד 20% מההון . 3.לבדוק אם חברה אם היא כלכלית כדאית להשקעה. 4.פיזור
    סגור
  • בורסה זה הימור. איך שלא תסתכל על זה יש בזה סיכון וסיכוי
    זיו 14/09/2013 09:10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אם (מעשית) אתה יכול להפסיד את כל ה"השקעה" שלך אז מדובר בהימור. כגודל הסיכון כך גודל הסיכוי.
    סגור
  • 35.
    ידווע ששוק המניות לא הוגן וששולטים בו עבמים (ל"ת)
    ארי 13/09/2013 16:10
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 34.
    סחתן על הכנות והחשיפה אשמח לשמוע איך יוצאים מהמעגל הזה
    דוד 13/09/2013 16:06
    הגב לתגובה זו
    11 1
    הבעיה במדינה הזאת זגם הבנק נותן לך כלים להיות מהמר וחברות המסחר הם נוכלים בחסות החוק לצערי אני מכיר כמה אנשים שנפלו בפח של המינופים זאת שיטה והיא עובדת כמו שעון קשה מאוד לצאת ברווח אם יש ארגון שעוזר לאנשים במצב הזה אשמח אם מישהו יפרסם פה שנה טובה
    סגור
  • 33.
    שכטר טוב שחזרת להפועל ונתת גול בנבחרת תעשה עליהם קופה
    אלירז 13/09/2013 16:06
    הגב לתגובה זו
    5 3
    ותכסה את הפסדיך.
    סגור
  • דפוק זה לא שכטר הכדורגלן (ל"ת)
    ביבי 13/09/2013 16:27
    הגב לתגובה זו
    9 5
    סגור
  • אתה צודק, אבל לך תדע אולי גם שכטר הכדורגלן חובב הימורי (ל"ת)
    הצדיק מסדום 14/09/2013 12:52
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 32.
    הכל עניין פסיכולוגיה ומשמעת עצמית
    רוני 13/09/2013 15:55
    הגב לתגובה זו
    8 10
    ניתן ללמוד את כל הטכניקות, המהלכים והטריקים בכל ליין של השקעה או מסחר בבורסה - כולל נגזרים אבל כל הידע לא שווה כלום אם אין לך משמעת ואתה חזיר גדול. חזיר קטן יתפטם וחזיר גדול יישחט. אתה כנראה שייך לדיר השני.
    סגור
  • הבן אדם שבור ועדיין יש אפסים שחייבים להיות רעים
    יניב 13/09/2013 16:31
    הגב לתגובה זו
    13 4
    אפס מאופס... איש בורסה מסריח.. מאחל לך להפסיד הכל
    סגור
  • אתה חזיר אמיתי כנראה (ל"ת)
    ביבי 13/09/2013 17:35
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 31.
    אתם לא תאמינו:נכנסתי לתחום הזה ללא רקע בכלל,תוך חודשיים
    חמודי-סח'נין 13/09/2013 15:51
    הגב לתגובה זו
    20 2
    עשיתי 50 אלף דולר,התייחסתי לגרפים כאל משחק !!! השקעתי 18 אלף דולר הגעתי לקרוב ל- 70 אלף אבל......תוך שבוע אחד איבדתי 40 אלף דולר !!!! המשכתי לסחור במטרה להחזיר מה שהלך אבל כמובן המשכתי להפדסיד ולהפסיד...היום נשארתי עם 500 דולר וממשיך לסחור בתקווה........,אבל אני חייב לציין שזה עלה לי בבריאות,,,היו רגעים שהרגשתי שאני מקבל התקף לב...תסיקו את המסכנות
    סגור
  • חמודי עזוב שטויות. תפתח מסעדה "חומוס-קבאב-חמוצים" עדיף! (ל"ת)
    הצדיק מסדום 14/09/2013 12:55
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • לחמודי מסקנות ב-ק........ (ל"ת)
    לביא 13/09/2013 22:26
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 30.
    לפי הכתבה הוא כלל לא מבין שעסק בהימורים נטו
    הגולש 13/09/2013 15:49
    הגב לתגובה זו
    8 2
    ואם לא היה שחקן היה מהמר המאבד את כל כספו שום עיסוק מקצועי בתחום לקנות ולמכור כל יום איננה השקעה משום סוג לא להבין מה אתה עושה אין בזה מקצוענות כי אם הימורים נטו
    סגור
  • 29.
    זה לא בורסה זה מינופים וכו' אופציות. (ל"ת)
    זה לא בורסה. 13/09/2013 15:23
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 28.
    לכל המגיבים מ 1 -12
    בנאדם כבד 13/09/2013 15:18
    הגב לתגובה זו
    4 2
    הגנבים הרמאים ששוחטים את הכבשים ועושים הון -אתם לא גנבים ולא רמאים ולא שוחטים את הכסף של האחרים כי אתם קטנים !אתם רוצים להאמין שאתם כאלה אבל אתם קטנים !אם לא הייתם קטנים לא הייתם מתבטאים בציניות .
    סגור
  • 27.
    בשביל לסחור טוב אסור לאכול סביח . זה א,ב של מסחר (ל"ת)
    סוחר 13/09/2013 15:16
    הגב לתגובה זו
    26 0
    סגור
  • 26.
    בטח השקיע בטאואר (ל"ת)
    ראסל 13/09/2013 15:13
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 25.
    iligal betting
    bennyamin 13/09/2013 15:01
    הגב לתגובה זו
    3 1
    forex trading should be forbiden by law . 97% of investors loose . The government must make an end to it
    סגור
  • 24.
    תמשיך לשחק day trade שזה רמאות ורק מקורבים עושים כסף
    אבי 13/09/2013 14:56
    הגב לתגובה זו
    9 1
    ואל תבכה שהפסדת את הכל ... מה היה רע לקנות תעודות סל ,ואגחים , להשקעה לטווח ארוך ??? חזיר קטן אוכל מעט , חזיר גדול אוכלים אותו תלמד :-)
    סגור
  • 23.
    בכל תחום זה לימוד וניסיון. המצאות אחרות נופלות. (ל"ת)
    מה שחשוב בבורסה, כמו 13/09/2013 14:50
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 22.
    עופר .יש אלפים כמוך שנפלו לתהומות ואין להם לא יום ולא
    צחי 13/09/2013 14:48
    הגב לתגובה זו
    14 1
    לילה. בורסה זה הימורים נטו. למי שמתעסק בזה ברמה יומיומית. זה בדיוק כמו סמים או אלכוהול אני הלכתי לגמילה והיה לי קשה מאוד מאוד להפסיק. גמר חתימה טובה לכל עם ישראל.
    סגור
  • 21.
    אז כמה כסף הפסיד ? כמה חסך כשחקן ? ? (ל"ת)
    דבר כבר | 13/09/2013 14:47
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 20.
    גמר חתימה טובה. (ל"ת)
    רשף רפאל מאירי 13/09/2013 14:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 19.
    סמרטוט חסר אופי
    מישהו 13/09/2013 14:35
    הגב לתגובה זו
    4 8
    מה הוא רוצה? שקל? לא דוגמה לאף אחד, ובטח לא מקבל רחמים ממני.
    סגור
  • 18.
    סיפור יפה -מה זה שוק המניות
    shay 13/09/2013 14:27
    הגב לתגובה זו
    16 3
    מה זה שוק המניות סוף סוף הבנתי מה זה שוק המניות, פעם אחת הופיע בכפר באפריקה אדם והודיע לכל תושבי הכפר כי הוא מוכן לקנות כל קוף ב-10$. הכפריים, שידעו שיש קופים רבים בסביבתם, יצאו בהמוניהם אל היער והחלו ללכוד אותם. האיש קנה מהם אלפי קופים תמורת 10$ לאחד, ואולם משהצטמצמה אוכלוסיית הקופים עד כי קשה היה לאתרם, חדלו הכפריים ממאמציהם. כיוון שכך, הודיע האיש כי מעתה ישלם בעבור כל קוף 20$. הודעתו זו חידשה את מאמצי הכפריים והם שבו במרץ למלאכת לכידת הקופים. אלא שבמהרה אזלה שוב אספקת הקופים והכפריים שבו לעבד את חוותיהם. האיש העלה את הצעתו ל-25$ ואולם אספקת הקופים הצטמצמה עד למאוד וקשה היה לראות אפילו קוף אחד ביער, שלא לדבר על ללכוד אחד. האיש הודיע עתה שהוא מוכן לרכוש כל קוף ב-50$, אבל מכיוון שהוא חייב לנסוע העירה לצרכים עסקיים מסוימים, העוזר שלו ייצג אותו בהעדרו ויבצע את רכישת הקופים מהם. כשנסע האיש פנה העוזר שלו אל הכפריים ואמר להם "הסתכלו על כל הקופים שבכלוב הענק הזה אותם רכש האיש לאוסף שלו. אני אמכור לכם כל אחד תמורת 35$, וכשהבוס שלי ישוב לכאן תוכלו למכור לו אותם תמורת 50$ לראש!". הכפריים אספו וריכזו את כל חסכונותיהם
    סגור
  • 17.
    מה שהוא עשה זה דה פקטו קזינו. זו לא השקעה בבורסה.
    השקעה רק בסיכון סביר 13/09/2013 14:15
    הגב לתגובה זו
    12 2
    לא דיי טריידינג אלא גיוון של התיק והשקעה לאורך זמן. מניות לא יותר משלושים אחוז מהתיק. ככה גם ישנים בלילה ולא מפסידים את המכנסיים. הרווח מתון, ממש לא 40 אלף ביום, אלא 4-6 אחוז בשנה, אבל הסיכון נמוך וחיים בשלווה. צר לי על עופר שכטר שלמד זאת בדרך הקשה ולבי איתו.
    סגור
  • 16.
    הבורסה בישראל
    יעקב 13/09/2013 14:14
    הגב לתגובה זו
    10 2
    כולם מפסידים מבורסה בישראל ומי שאומר לך שהוא מרוויח הוא משקר בסופו של השנה כולם מופסדים והנהלת הבורסה בישראל על הפנים לא שומרים על האזרחים במדינה בבורסה הכל מותר שורט על המניות ועד הרבה דברים שאין פיקוח של הבורסה
    סגור
  • אני קניתי בית מהשקעה במדד ת''א 100 (ל"ת)
    יא חוויל... 13/09/2013 16:22
    הגב לתגובה זו
    2 7
    סגור
  • יא חוויל
    יעקב 13/09/2013 17:27
    הגב לתגובה זו
    6 1
    אתה מרמה םליחה אתה משקר וגורם לאנשים הפשוטים לפול בפח לא מדובר על אנשים כמוך שעשו כסף מדברים אחרים
    סגור
  • 15.
    ללא רחמים, אלו הם כללי המשחק
    טריידר 13/09/2013 14:06
    הגב לתגובה זו
    7 5
    חברים, מצטער לומר, אבל אין רחמים בליבי. מסחר הוא מלחמה בין שני צדדים כם כללים ידועים: אחד מפסיד והשני מרוויח. המרוויח יהיה בדרך כלל המקצוען המנוסה. הוא ניסה לזכות בכסף של אחרים, אולם הם זכו בכסף שלו. גם אני שילמתי דמי לימוד כמה שנים טובות לפני שהגעתי לאן שהגעתי והיום אני מתפרנס מאלו שמנסים לקחת את הכסף שלי. אלו הם כללי המקצוע ואל ילין אף אחד על מר גורלו. המפסיד היה שמח להיות בצד המנצח בדיוק כפי שאני שמח שיש מי שמפסיד לי את הכסף שלו. הכללים ברורים, למלחמה הזו יש חוקים ומי שחושב שהוא יכול להרוויח כסף שגדל על עצים - הוא אידיוט. בשורה התחתונה תפסיקו לרחם עליו. זו אשמתו, הוא השתתף במשחק הזה, הוא ידע מהם הכללים והוא גם היה מרוצה כאשר הוא הרוויח 40,000$ שמישהו אחר הפסיד לו. כאשר התהפך הגלגל נשלפו הממחטות וזלגו הדמעות. אם כולם היו מרוויחים במקצוע הזה, אז ממי אני הייתי יכול להתפרנס?
    סגור
  • בראבו ... (ל"ת)
    אביב 13/09/2013 19:07
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 14.
    לא קל להיות חבר של עופר אייזנברג
    אפרת בוימולד 13/09/2013 14:05
    הגב לתגובה זו
    2 1
    חחחחח
    סגור
  • 13.
    ככה זה כשמשחקים על בסיס יומי מפסידים הכל (ל"ת)
    יועץ השקעות אנליסט 13/09/2013 13:59
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • ככה זה כשהשכל לא עובד .. נכון אנאליסט ?
    אביב 13/09/2013 19:05
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אנאליסטים ... עם לא חכם שאינו אחראי למוצא פיו סקירות שוק וכתבות אלוהים ישמור ... נפנופי ידיים וסיסמאות סוחרי יום זה מקצוע שרב האנאליסטים אינו מסוגל להתמודד עימו ... יש לי הערכה מאוד נמוכה לאנאליסטים. רב התיקים שלכם אינם מיצרים אפילו את מדד ה SP500 ... מה אתם שוים ? דיבורים כמו חול ... במבחן המציאות פשוט בדיחה
    סגור
  • 12.
    DAY TRADE זה עניין למקצוענים ולא לחובבנים
    יהודה 13/09/2013 13:46
    הגב לתגובה זו
    21 9
    צריך לדעת לסחור יומי , גם יש קורסים שמלמדים את זה , כנראה שכטר הלך על נושא סחר במט"ח ובאופציות שזה תחום סיכוני מאוד וניתן להפסיד בו הרבה כסף . מי שלא מבין בזה בצורה טובה שלא יעסוק בזה בשום פנים ואופן ולא יתפתה לכל הפרסומות והמתנות שמחלקים בתי ההשקעות האלה
    סגור
  • מי שמהמר בפורקסים לא נקרא משקיע, כולם
    ליאון 13/09/2013 15:50
    הגב לתגובה זו
    10 2
    מפסידים שם הכל. מי שמהמר אינספור פעמים בוודאות יפסיד את כל כספו.
    סגור
  • מסחר יומי זה עניין לרובוטים לא לאנשים
    סוחר 13/09/2013 15:40
    הגב לתגובה זו
    9 2
    אין אף קורס לא בארץ ולא בעולם שיכול ללמד להרוויח במסחר יומי כי פשוט אין דבר כזה רק מי שיש לו רובוט רציני שמתוחזק עי קוואנטים ואנשי מחשב יכול לקחת כסף במסחר יומי מי שסוחר עצמאי רק לטווח בינוני וארוך
    סגור
  • גם המקצוענים ..
    אבנריקו 13/09/2013 15:15
    הגב לתגובה זו
    2 0
    יהודה אתה בוודאי יודע ..שגם אם יפעלו רק המקצוענים במסחר יומי . חלקם יפסיד .. אז יתכן שאפשרי שיעסוק בזה רק אדם המוכן לקבל הפסד כספי ..
    סגור
  • אתה לא מקצוען זה בטוח
    בנאדם כבד 13/09/2013 15:09
    הגב לתגובה זו
    2 2
    והצניות שלך רק מחזקת את העובדה הנ"ל !
    סגור
  • יש מי שמבין בזה ? ? זה קזינו. (ל"ת)
    לימודים לא יעזור. 13/09/2013 14:49
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 11.
    נוכלים
    דודי 13/09/2013 13:45
    הגב לתגובה זו
    23 9
    מתי תבינו שהבורסה שלנו לא אמיתית פה אין מורווחים יש רק מפסידים הרמאים הכי גדולים זה פה ממש פה מצטער בשבילך שכטר
    סגור
  • אתה לא נוכל
    בנאדם כבד 13/09/2013 15:09
    הגב לתגובה זו
    2 2
    אתה פראייר !
    סגור
  • 10.
    מי שסוחר בבורסה כקזינו כמוך בסופו של דבר פושט את הרגל!
    אבי קול 13/09/2013 13:42
    הגב לתגובה זו
    30 4
    מסחר כל יום קונה-מוכר וסוחרים כמוך זו אחת הסיבות איך הבורסה בישראל נראית...זה כולל סוחרי האופציות והפוטש...! תלמד לקח...בחר חברות מבוססות ולטווח ארוך ואל תחפש כסף קל...תמיד הוא בורח....וזו המלצה לכולם - תירגעו - אל תהיו רודפי בצע כמו אנשי הבורסה בארה"ב....!
    סגור
  • אתה לא משקיע
    בנאדם כבד 13/09/2013 15:10
    הגב לתגובה זו
    2 8
    ואתה בדרך גם כן לפשוט רגל ֱ
    סגור
  • 9.
    לא כל חושף תחת בטלביזיה הוא משקיע מתוחכם
    מוטי 13/09/2013 13:33
    הגב לתגובה זו
    20 6
    הסיפור של שכטר אינו יחודי לו.
    סגור
  • גם אתה לא משקיע מתוחכם
    בנאדם כבד 13/09/2013 15:11
    הגב לתגובה זו
    1 4
    בוודאות !
    סגור
  • 8.
    welcom to the club offer
    רפי 13/09/2013 13:26
    הגב לתגובה זו
    24 2
    היי עופר תתאושש לי זה קרה בגיל 50 איבדתי חסכונות נכסים ומה שתרצה..ובריאות. כל מה שאוכל להציע לך זה טיפול טיפול ועוד טיפול לכל החיים חלית במחלה שמכלה הכל ולא רק כסף!!! וחשוב שתבין זאת מחלה שלא נירפאים .תמיד יכולה לפרוץ. בהצלחה
    סגור
  • אתה מוזמן (ל"ת)
    בנאדם כבד 13/09/2013 15:11
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • מחיר הלמידה
    פולי 13/09/2013 13:47
    הגב לתגובה זו
    14 9
    הכל למדת מהחבר רק לא לשים לעצמך מגבלות.לך עם השוק ולא נגדו ותמיד תגדיר את רמת הרווח וההפסד כחלק מההון שלך. זה חלק מהלמידה של שוק ההון עלה והצלח ובלי עיניים גדולות
    סגור
  • כול יועצי אחיתופל, לאיש יש בעיית התמכרות להימורים, גם
    אני 13/09/2013 18:51
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אם הוא לא מבין זאת. כדאי שילך מהר לטיפול בהתמכרויות או שבאמת יהרוס לעצמו את החיים.
    סגור
  • לא אמרתי שכל מי שבבורסה חולה
    רפי 13/09/2013 18:39
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אבל אלה שאיבדו האיזון אכן כן
    סגור
  • אחד כמוך שמהמר ובד"כ
    בנאדם כבד 13/09/2013 15:12
    הגב לתגובה זו
    3 3
    מפסיד אין לו זכות להביע דעה ?
    סגור
  • אתה אדם דפוק
    רפי 13/09/2013 21:58
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אז למי יש זכות למי שמרויח והכל טוב שיגיד תלמד מעט ותמשיך הרי הוא בדרך לאסוןו תגיד תודה שאתה מאוזן וריוחי ותסתלק מרושע מאופס
    סגור
  • 7.
    איך התמקצעת בזה אם אתה כותב " מינופים שאני לא מבין" (ל"ת)
    ר 13/09/2013 13:25
    הגב לתגובה זו
    21 5
    סגור
  • איך הפסיד כ"כ הרבה אם הוא מקצועי (ל"ת)
    אביב 13/09/2013 19:01
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 6.
    בישראל ההשקעה הכי טובה היא נדל"ן אין כאן גנבים (ל"ת)
    מיקי שם טוב 13/09/2013 13:18
    הגב לתגובה זו
    21 19
    סגור
  • בנדל"ן אין גנבים ? תגיד אתה שפוי ? (ל"ת)
    אביב 13/09/2013 19:00
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • אתה לא גנב אתה תמים
    בנאדם כבד 13/09/2013 15:12
    הגב לתגובה זו
    6 3
    ותפסיד הרבה כסף
    סגור
  • 5.
    זה פשוט לקנות בזול ולמכור ביוקר -חשיבה של כבשים
    סוחר ותיק 13/09/2013 13:18
    הגב לתגובה זו
    14 10
    ההבדל בן זאב לכבש היינו שכבש מפחד במפגש עם הזאב . למי שאיו יכולת להתגבר על הפחד ולטרוף את הזאב שלא יתעסק עם זאבים
    סגור
  • סוחר - אתה ותיק ? אתה נשמע נעל (ל"ת)
    אביב 13/09/2013 19:00
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • אתה הכבש לא עופר (ל"ת)
    בנאדם כבד 13/09/2013 15:13
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 4.
    הבורסה היא קזינו שהרמאים בה רבים. והמרויחים הגדולים הם
    קזינו 13/09/2013 12:45
    הגב לתגובה זו
    29 10
    הבנקים והברוקרים . לכן יש להזהר , ראה התספורות,=- מילה עדינה לגנבת כסף, ראה עמלות שגובים ,ראה הרצה של מניות ואגחים שרק מעטים מהרמאים נתפסים.
    סגור
  • אחחח ...אם הטיפשות היתה כסף ... היית מלך (ל"ת)
    אביב 13/09/2013 18:58
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • אתה אחד מהתמימים שעליהם עובדים (ל"ת)
    בנאדם כבד 13/09/2013 15:13
    הגב לתגובה זו
    3 4
    סגור
  • 3.
    בורסה זה קזינו נטו ! כרישי ענק ששוחטים כבשים
    כאילו רק הוא יש עוד 13/09/2013 12:42
    הגב לתגובה זו
    32 6
    מטרת הבורסה לפתח עסקים בפועל אין שום קשר נותנים לכמה קטנים להרוויח בהתחלה ואחר כך שוחטים אותם אחד אחד
    סגור
  • יש כבשים שיודעות ת'עבודה. יש כבשים שלא ... (ל"ת)
    אביב 13/09/2013 18:58
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • תיכף נשחט אותך כבש (ל"ת)
    בנאדם כבד 13/09/2013 15:13
    הגב לתגובה זו
    1 6
    סגור
  • 2.
    הוא גולש גלים מעולה, שיתרכז בזה.... (ל"ת)
    אינדיאני 13/09/2013 12:30
    הגב לתגובה זו
    10 5
    סגור
  • ואתה מה מותק ? גולש על גלי עליות ?
    בנאדם כבד 13/09/2013 15:14
    הגב לתגובה זו
    2 5
    גלי אליוט ? אתה בהזיות אם זה מה שאתה חושב
    סגור
  • 1.
    שכטר