ההמלצה האולטרה רותחת שקיבלה מניית פלוריסטם - הנה קצת סטטיסטיקה

לפעמים זה קורה בבורסה בת"א, המלצה רותחת למניה ספציפית גורמת לראלי מסחרר במחזורי ענק - Bizportal מביא קצת סטטיסטיקה
סוחר, צילום: Getty images Israel
בשבוע שעבר מניית פלוריסטם -0.31% פלוריסטם 487.9 -0.31% פלוריסטם בסיס:489.4 פתיחה:490 גבוה:493.2 נמוך:485.1 תמורה:672,281 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: זינקה בפראות. הסיבה: כותרת בתקשורת על המלצה רותחת עם אפסייד של 650%. באותו היום המניה ריכזה בת"א מחזור אסטרונומי של 48 מיליון שקלים וביום שלמחרת המחזור טיפס ל-52 מיליון שקלים (לעומת מחזור יומי ממוצע של כ-2 מיליון שקלים בשנה האחרונה). בסה"כ טיפסה המניה באותם יומיים בכמעט 30% בת"א.

ההמלצה שגרמה לסערה הזו בפלוריסטם הייתה מצד אקסלרון , גוף מחקר כמעט אנונימי כאשר באף אחת מההמלצות שלו בעבר לא מופיעים שמות האנליסטים וכמו כן, אין כתובת של משרדי החברה אלא רק כתובת מייל. והדבר המעניין: בכל הסקירות שהוציאה החברה - המניות קיבלו אפסייד של מאות אחוזים., ומספר חודשים מאוחר יותר הופסק הסיקור למניה.

Bizportal בדק את יתר ההמלצות שסיפקה החברה בשנים האחרונות ומגלה ששיעור ההצלחה של אקסלרון הוא לא בדיוק חיובי. אף אחד מההמלצות הבומבסטיות שניתנו על ידי אקסלרון לא התקרבו אפילו למחיר היעד. נציין כי שוק ההון האמריקני לא התרגש יתר על המידה כשיצא הסיקור על פלוריסטם (יומיים לפני הכתבה בישראל), ה'בום' היה כאשר ההמלצה פורסמה בתקשורת בישראל.

מבדיקת Bizportal עולה כי אקסלרון סיפקה בשנים האחרונות 6 המלצות לחברות. חוץ מפלוריסטם, שתיים הינן חברות ישראליות: אורמד ובלוספיר.

את הסיקור של חברת הביומד אורמד (סימול: ORMP) החלה אקסלרון בנובמבר 2014 כשהמניה במחיר של 7.25 דולר. מחיר היעד שננקב עמד על 45 דולר - 521%. היום מחיר המניה של אורמד עומד על 5.04 דולר בלבד. משקיע אשר האמין כי המניה תזנק ב-521% כבר מופסד 30% על ההשקעה.

חברת בלוספיר אשר פועלת בתחום הביוגז החלה אקסלרון לסקר בדצמבר 2013 כשהמניה עמדה על 0.2 דולר. מחיר היעד שהוצב לחברה - 1.61 דולר - 705% אפסייד. חודש מאוחר יותר הוציאה אקסלרון עדכון וחזרה על המלצתה. בלוספיר עמדה אז על 19 סנט והאפסייד עמד על 747%. היום בלוספיר עומדת על 16 סנט והמשקיעים מופסדים על ההשקעה.

שלוש חברות נוספות שזכו להמלצה אוהדת פחות מוכרות למשקיעים. הראשונה היא פלוקס פאואר (FLUX). ההמלצה שניתנה בשנת 2012 עמדה על מחיר יעד של 5.8 דולר למניה בשעה שהמניה עמדה על 1.8 דולר. היום שנתיים אחרי אותה ההמלצה פלוקס פאואר נסחרת במחיר של 9 סנט.

שתי חברות נוספות הינן BillMyParents ׁ(סימול: BMPI) שקיבלה המלצה עם אפסייד של 789% במהלך 2012. כיום המניה מחוקה ממסחר. מניית Cel-SCI סוגרת את הרשימה. שם האפסייד שניתן עמד על 1,612%. ההמלצה ניתנה לפני מספר שבועות בלבד. המניה ב-73 סנט ומחיר היעד עמד על 12.5 דולר. היום המניה ב-71 סנט.

בשורה התחתונה, המלצות באופן כללי צריכות להתקבל בצורה של כבדהו וחשדהו - בעיקר כאשר מדובר באפסייד של מאות אחוזים. ייתכן ש'אקסלרון' יודעים על מה הם מדברים בנוגע לפלוריסטם, אבל המשקיעים צריכים גם להכיר הגוף הממליץ.

תגובות לכתבה(64):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 62.
    לגופו של עניין וגם לגופה של סטטיסטיקה
    אברהם 02/02/2015 09:21
    הגב לתגובה זו
    3 2
    מתוך הסטטיסטיקה של הכתבה מתברר שההצתברות שהפעם התחזית נכונה היא גדולה כיוון שאחרי 6 פעמים שלא הצליחו הסיכוי שהפעם התחזית נכונה גדל במקום לקטון. לגופו של עניין: השאלה היא האם הנתונים עליו מתבססת התחזית נכונים או לא. לא האם החזאי צדק בעבר או לא.
    סגור
  • אהבתי את ההומור שלך! (ל"ת)
    מצחיק 02/02/2015 23:11
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 61.
    מאמין בפלוריסטם
    אופטימי 02/02/2015 00:25
    הגב לתגובה זו
    4 2
    לא מאמין לתומרקורנפלד..ההבנה שלו בתחום היא בערך כמו ההבנה של הפיליפינית שאני מחזיק בבית..אני מאמין בפלוריסטם
    סגור
  • 60.
    כל הכבוד !!!
    אלון 01/02/2015 21:45
    הגב לתגובה זו
    4 0
    כל הכבוד לפורום 'ביומד' בפייסבוק !!! אני נמצא בפורום הזה ובחודשיים האחרונים החברה האלו פשוט מדייקים בכל פעולה שלהם.זה התחיל עם התיקון של קמהדע שהם ידעו לחזות בדיוק מדהים,המשיך עם פרוטליקס ועכשיו עם פלוריסטם!!! תודה תודה תודה !!!
    סגור
  • 59.
    יש חברות ביו שמוציאות הודעות
    אחד שמכיר את החברה 01/02/2015 21:43
    הגב לתגובה זו
    4 0
    על כל פיפס, כל 3 עכברים שהצליחו להעמיד להם את הקטן הודעה ועלייה בבורסה, פלוריסיטם לא כזאת, פלוריסיטם פועלים בשקט ועד שמשהו לא בשל אין הודעות. אני צופה גדולות לחברה הזאת ביחוד בשנת 2015 . החזרה לשער 1500 שהיה בשנה שעברה הוא לא בגלל המלצה של אנאליסט אלה משהו יותר בסיסי. תומר קורנפלד טועה כאן ומטעה, מי שמכר בעקבות המאמר שלו יצטער בטווח של חצי שנה.
    סגור
  • 58.
    חחחחח
    חחחחח 01/02/2015 21:12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סך הכול המניה יצאה מרצועת הבולנגר העליונה בגלל זה ירדה מחר תמשיך לעלות
    סגור
  • 57.
    להאמין לשם שינוי
    dani 01/02/2015 19:10
    הגב לתגובה זו
    6 0
    היא תעלה!! שום סיבוב.
    סגור
  • 56.
    מעולם לא כתבתם ביקורת כזאת
    מעולם 01/02/2015 17:00
    הגב לתגובה זו
    21 2
    שפכתם את התינוק עם המים. פלוריסטם היא חברה ייחודית בקנה מידה בינלאומי. לפעמים נראה שמטרת האתר היא יצירת מומנטום. כל עליה היא נסיקה. כל נפילה היא צלילה, והכל תוך כדי דרמה גדולה. לא מאמין שלפלוריסטם היה יד ורגל בהמלצה. הם לא צריכים את זה. הפתאיים שקנו ביום חמישי - מכרו היום בהיסטריה. כיוון שאני קניתי לפני שנה לערך - אני מסתכל על כל המהומה בשוויון נפש. אני פשוט מאמין בחברה הזאת
    סגור
  • 55.
    ומה עם העובדות?
    bioman 01/02/2015 15:56
    הגב לתגובה זו
    4 1
    אפשר לתקוף את הטיעונים אפשר לתקוף את המסקנות אפשר לתקוף את הבסיס העובדתי אבל לתקוף חברת המלצות? נו באמת....
    סגור
  • 54.
    כל הכבוד לתומר - כנסו ואסביר לכם מה קורה!
    דוד 01/02/2015 15:39
    הגב לתגובה זו
    6 8
    מה שפלוריסטם כמו BLCI עושות הם לוקחות משרד יחצנות - משרד היחצנות מעסיק בלוגרים כמו דה סטפנו ודריקס. שני ה"אנליסטי הביומד" כפי שהם מכנים את עצמם - כבר "העלו" את מחיר המניה של החברות ב 1500% לפני שנתיים. מה שקורה אחרי המלצות אלה ועליות השערים שנלוות אליהן (ומכוון שרוב הקונים "קונים " את הסיפורים) זו הנפקה של איגרות חוב או מניות ודילול המשקיעים. המשקיעם האמריקאים כבר לא קונים את ה"תרגילים" ממין זה. חוקי ומסריח!
    סגור
  • טען עוד
  • בגלל זה חברת צ'ה הקוריאנית השקיעה לפי שווי של מעל 4$
    ררר 01/02/2015 19:01
    הגב לתגובה זו
    9 1
    לפני שנה ? תהיה רציני גבר.
    סגור
  • 53.
    הסתברות שההמלצה הפעם נכונה לשם שינוי
    חוקר 01/02/2015 15:29
    הגב לתגובה זו
    9 1
    הכתבה כנראה סטטיסטיקה מטעם
    סגור
  • 52.
    מכתב לבעלי המניות מהמנכל
    חוקר 01/02/2015 15:16
    הגב לתגובה זו
    12 4
    האמינו למנכ"ל פלוריסטם
    סגור
  • 51.
    עם או בלי אקסלרון שמקסלרון...פלוריסטם היא עדין
    ן 01/02/2015 14:57
    הגב לתגובה זו
    24 5
    אחת החברות המעניינות בישראל ובעולם.
    סגור
  • 50.
    ההמלצות של בתי השקעות אחרים מאוד חיוביים בכל מקרה
    שי 01/02/2015 14:37
    הגב לתגובה זו
    19 5
    הסתכלו על המלצות אחרות, כמו באתר של פלוריסטם בעצמה. כולן מעניקות יעד של מינימום 5$ בזמן הקרוב, שעכשיו זה 3.6-3.7. מה גם שבארה"ב העלו יפה את המניה. הכתבות שלכם מאוד מלהיטות, מניח שבארה"ב יתקנו ובגדול את הנושא. הזדמנות קניה וחבל שאתם לא מציינים את כל העובדות.
    סגור
  • 49.
    תומר ש עוד המלצות עליה במחיר יעד אמנם לא 650%
    אבל פי 2-3 01/02/2015 14:32
    הגב לתגובה זו
    15 3
    תעשה שוב שיעורי בית. נתראה עוד חצי שנה ואז תראה איזה נזק עשית למי שהופחד היום.
    סגור
  • 48.
    לא להאמין
    אהרון 01/02/2015 14:24
    הגב לתגובה זו
    5 3
    שקאנים מגמתיים מקבלי שוחד לכן כבדהו וחשדהו אבל יותר חשדנו
    סגור
  • 47.
    ארביטראג
    אוהב אקשן 01/02/2015 14:24
    הגב לתגובה זו
    5 3
    כאילו האמריקאים בנאסדק קוראים ביזפורטל. חחחחח 15% ארביטראג. פראייר מי שלא קונה
    סגור
  • 46.
    תומר, כל הכבוד!!
    krimer 01/02/2015 14:10
    הגב לתגובה זו
    11 4
    לדעתי אתה נכנס לפוזיציה כרגע))
    סגור
  • 45.
    כתבה מאוד מגמתית ולא נכונה
    דרור 01/02/2015 14:08
    הגב לתגובה זו
    19 3
    לא ברור מה האינטרס העומד מאחורי כתבה זו, חבל מאוד שלא רשום על ההמלצות האחרות של בתי השקעות רציניים מאוד, שכולם מעניקים יעד מחיר לזמן הקרוב שגבוה בהרבה אחוזים מזה שקיים עכשיו. אנא היו אובייקטיבים גם אתה, ופרסמו פרסומים אחרים בדבר ההמלצות, ולא כתבה מגמתית שכזו.
    סגור
  • 44.
    תמיד צריך לראות מי הגוף הממליץ - שזה לא קיקיוני (ל"ת)
    צחי 01/02/2015 13:46
    הגב לתגובה זו
    8 1
    סגור
  • 43.
    תומר
    פלורקין 01/02/2015 13:35
    הגב לתגובה זו
    10 1
    למה אתא לא מציין שבעבר(בסתיו 2014) חברת אקסלרון נתנה מחיר יעד של $21 ולא היתה תגובה כזו בבורסה? הייתי אומר שלא הייתה תגובה בכלל.
    סגור
  • 42.
    נוכלים
    האמיתי 01/02/2015 13:26
    הגב לתגובה זו
    8 1
    הם יושבים בדרום תלאביב הנוכלים
    סגור
  • 41.
    מעניין שעה וחצי ללא תגובות!! (ל"ת)
    תגובות 01/02/2015 13:14
    הגב לתגובה זו
    4 4
    סגור
  • 40.
    פלוריסתם
    נומבון 01/02/2015 13:14
    הגב לתגובה זו
    22 6
    מענין למה ביזפורטל פירסם את ההמלצה בשבוע שעבר,ללא איזכורהרקע המקצועי הנפלא של החברה הממליצה,אלא נזכר בכך רק היום.מוזר מאוד!
    סגור
  • 39.
    ישראבלוף +++
    pshay 01/02/2015 13:10
    הגב לתגובה זו
    10 5
    למרות מכבסת המילים בכתבה ,ניכר מאוד שזו חברה רמאית והמלצותיה שוות כקליפת השום, אבל בישראל זה לא מספיק בשביל לפתוח חקירה
    סגור
  • 38.
    למערכת ביזפורטל שוב!
    ישראל 01/02/2015 13:09
    הגב לתגובה זו
    25 0
    כותרות עם מילים כמו "אולטרה רותחת, טירוף, פאניקה, לא יאומן, היסטריה.." כל המילים הללו גורמות לכם לאיבוד הקרדיט והאמינות של האתר. זה כבר נהיה מגוחך לקרוא כותרות כזו ואח"כ להיכנס לכתבה ולהבין שלא קרה שום דבר באמת. תרגישו קצת את הדופק במקום להיות עיוורים.
    סגור
  • 37.
    מטומטם מי שמוכר בגלל מר תומר חחחח
    סוחר 01/02/2015 13:07
    הגב לתגובה זו
    12 8
    הנייר כבר התבסס מעל 3.5$ פשוט פיגור למכור יום שלישי נטוס 30%
    סגור
  • 36.
    האם אין כאן הונאה או הרצת מניה ???
    sdfgad 01/02/2015 13:06
    הגב לתגובה זו
    11 1
    האם אין כאן הונאה או הרצת מניה ???
    סגור
  • 35.
    ברור שהמלצה כזאת נועדה לעשות סיבוב על
    בן 01/02/2015 13:06
    הגב לתגובה זו
    8 2
    הטיפשים..
    סגור
  • 34.
    שימו לבהכתבה פורסמה ב 11:43
    סוחר 01/02/2015 13:05
    הגב לתגובה זו
    16 1
    כנסו לפולריסטם וראו מה קרה בשעה 11:43 אז כל המוכרים הם מהכתבה מעניין מאוד.לכותב יש השפעה של 15% על שער המנייה או בקיצור לא בטוח שהמוכרים יודעים מה הם עושנגלה ביום שני בחו"ל שם הנייר ימשיך לעלות
    סגור
  • 33.
    בלוף של יום ראשון
    יצחק 01/02/2015 12:59
    הגב לתגובה זו
    9 2
    יכלים לפרסם דבר שכזה ביום ראשון כשיודעים שתגובה לא תתקבל היום
    סגור
  • 32.
    זמן לאיסוף
    ניסים 01/02/2015 12:56
    הגב לתגובה זו
    10 4
    ביזפורטל , אם היינו מתנהגים וקונים לפי המלצות אנליסטים כל הכסף היה הולך לנו מזמן. מניה זו עם פונטציאל ענק ומדובר להשקעה לטווח הארוך. הכתבות שלכם יוצרות פחד רגעי אצל המשקיעים התמימים שממהרים לזרוק סחורה. אחרים ממשיכים וקונים . סבלנות זו מילת המפתח ולא כתבות ,,,
    סגור
  • 31.
    האמריקאים לא פראיירים. שימו לב לארביטראג'. (ל"ת)
    שימו לב 01/02/2015 12:54
    הגב לתגובה זו
    13 1
    סגור
  • 30.
    יש לי הרגשה שאקסלרון ממליצים מהפוזיציה
    יהודה 01/02/2015 12:53
    הגב לתגובה זו
    6 3
    ממליצים , הציבור קונה ואז מוכרים בשיא . כל הכבוד חוכמה קטנה על ציבור לא חכם
    סגור
  • 29.
    ביזפורטל לא הוגן
    רואה חשבון 01/02/2015 12:50
    הגב לתגובה זו
    15 2
    אני מחזיק מארמ שביזפורטל פירסם ב-6 יונואר השנה כשהכותרת היא "אנאליסטיצת הביומד המוערכת שרון די סטפאנו אומרת- פלוריסטם מתקרבת לפתרונות בתחום האימונותרפיה- והיא מסמנת עבור פלוריסטם שוק בעל פוטנציאל אדיר וביקוש חד מצד חברות הפרמה הגדולות" סוף ציטוט......אז מה אתם נטפלים עכשיו לאקסלרון וטוענים שהיא אנונימית??? מישהו בביזפורטל נפל על הראש..אולי תעשוו בדק בית?? אתם חושבים שהציםור מטומטם או קצר בזיכרון?????
    סגור
  • 28.
    פלוריסטם זה שונה, יש להם ניסויים בשלב מתקדם. (ל"ת)
    ישראלי 01/02/2015 12:49
    הגב לתגובה זו
    7 5
    סגור
  • 27.
    אז אולי הפעם הם יפגעו. (ל"ת)
    אנונימי 01/02/2015 12:47
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 26.
    שטויות, העליות החלו כמה ימים לאחר ההמלצה
    רועי 01/02/2015 12:46
    הגב לתגובה זו
    4 2
    לכן ההמלצה היא לא זו שגרמה לגל העליות במניה
    סגור
  • 25.
    מי יודע מה האינטרס של כותבע הכתבה הנ"ל? (ל"ת)
    אלכס 01/02/2015 12:45
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 24.
    תתבישו לכם!יש לכם אנליזה שסותרת את ההמלצה?מה פתאום
    התערבות תמוהה. 01/02/2015 12:44
    הגב לתגובה זו
    4 2
    אתם משחירים את האנליסטים יהיה שמם אשר יהיה?יש מילה לא נכונה במה שכתבו אדרבא תסתרו אותם.הצנהלות שערוריתית.מניות בתחום בחו"ל נסחרות בשווי של מליארדי דולר עם התקדמות פחותה מפלוריסטם.
    סגור
  • 23.
    הממ.. התקשורת מלהיטה את הציבור
    משה 01/02/2015 12:44
    הגב לתגובה זו
    5 1
    כמה פעמים אתם גרמתם למהומה על לא מאומה? בדיוק על זה נאמר טול קורה מבין עיניך
    סגור
  • 22.
    אכפת לך שבכתיבה שלך גרמת להפסד של כל מה שהיה לי? (ל"ת)
    זאב 01/02/2015 12:41
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 21.
    אי אי אי העיקר שעושים פרצוף רציני של בן אדם שמבין
    יוסי 01/02/2015 12:28
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ובפועל המלצות האנליסטים שוות לת....
    סגור
  • 20.
    כל הגופים הממליצים פחות או יותר אותו דבר. (ל"ת)
    א.מ 01/02/2015 12:27
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 19.
    איפה הרשות לניירות ערך??!?!
    איפה הרשות לניירות ע 01/02/2015 12:24
    הגב לתגובה זו
    6 1
    בחיים לא ראיתי כתבה כולכך שלילית על מניה מסויימת! איפה פלוריטסם?
    סגור
  • 18.
    לביספורטל כל הכבוד שאתם עוקבים אחרי חברות קש כאלו (ל"ת)
    אנונימי 01/02/2015 12:22
    הגב לתגובה זו
    6 2
    סגור
  • 17.
    צריך לפתוח בחקירה של רשות לניירות ערך
    חקירה! 01/02/2015 12:16
    הגב לתגובה זו
    6 2
    על הכתבה המגמתית שהפילה בחדות את המניה באתר שלכם זה יותר יותר חשוד מאשר גוף זר שמסקר!
    סגור
  • 16.
    פלוריסטם ...בעבר היית בשער 1,800 לידיעת תומר קורנפלד (ל"ת)
    NIVIN 01/02/2015 12:13
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 15.
    לבדוק את כותב הכתבה והעברתה לביזפורטל
    שימי 01/02/2015 12:13
    הגב לתגובה זו
    11 1
    ההמלצה יצאה גם מאצלכם למה לא בודקים את אמינות ההמלצות לפני הכתבה ובכך למנוע נזקים למשקיעים
    סגור
  • 14.
    המחיר כיום הוא פחות מהשיא של 52 שבועות
    אנליסט 01/02/2015 12:12
    הגב לתגובה זו
    2 2
    השיא היה 4.36 $ לעומת כיום של 3.74$ לאחר העליות, גם אם יש הגמה בניתוח הנתונים המניה משתלמת
    סגור
  • 13.
    psti
    דויד בכור 01/02/2015 12:12
    הגב לתגובה זו
    4 1
    ההמלצה הזו הינה המלצה חוזרת של אקסלרון ההמלצה הראשונה שלהם על psti הייתה לפני חודשיים -שלושה… המניה לא עולה רק בגלל ההמלצה.
    סגור
  • 12.
    הצליח לך תומר הצלחת להפיל את המניה (ל"ת)
    פוזיציה 01/02/2015 12:11
    הגב לתגובה זו
    8 1
    סגור
  • 11.
    נוכלים?
    יוסי 01/02/2015 12:10
    הגב לתגובה זו
    3 1
    לפי מה שכתוב בכתבה ניתן להסיק שמדובר בחבורת נוכלים... האם זהו אכן המצב???
    סגור
  • 10.
    אז יאללה, בוא נעשה להם מפולת! (ל"ת)
    אני 01/02/2015 12:10
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 9.
    עיתונות אחראית
    יוסי 01/02/2015 12:09
    הגב לתגובה זו
    7 1
    עדיף היה שמידע כאמור היה מתפרסם במקביל לפרסום ההמלצה ולא כמה ימים לאחר מכן.
    סגור
  • 8.
    מי קנה מניות לפני פרסום ההמלצות?!
    משה 01/02/2015 12:06
    הגב לתגובה זו
    4 1
    בכתבה חסר נתון עיקרי: מי נהנה מן הפרסום: מי רכש כמות משמעותית של המניות של החברות המומלצות, סמוך למועד ההמלצה?יש חשד סביר ל״הרצת״ מניות מכוונת!!
    סגור
  • 7.
    מריח כאילו מישהו מדבר מפוזיציה
    פוזיציה 01/02/2015 12:06
    הגב לתגובה זו
    13 1
    מעניין שביז פורטל נהיו אפיפיורים ומנסים לשלול את העתיד לבוא על פלוריסטם כאשר בכל שאר האתרים סיקרו אותה לטובה בעוד אתם באותו זמן אפילו לא דאגתם לציין את הזינוק החד במניה אתם אתר מוטה ומטה שפעול מתוך אינטרסים וזה ברור!
    סגור
  • 6.
    ציבור מטומטם
    איילי 01/02/2015 12:04
    הגב לתגובה זו
    5 1
    שרץ כמו עדר כבשים לקנות מניות שגוף אנונימי המליץ לו עליהם...
    סגור
  • 5.
    האמת על פלורסיטם
    ליאור 01/02/2015 12:03
    הגב לתגובה זו
    3 7
    פלוריסטם היא אחת המניות שמסוקרות אצלי בפורום באופן קבוע. מי מכם שמעוניין לקבל סקירה מקיפה ומגוון רחב של דיעות מוזמן להצטרף אליי ואל חברי לפורום "ביומד" בפייסבוק. בפורום ניתן לעקוב אחר תיק המומחים שלנו ולעקוב מקרוב אחר מניות הביומד המובילות בארץ ובעולם.
    סגור
  • 4.
    זו חברה שמריצה מניות
    האמת שהתקשורת אשמה 01/02/2015 12:03
    הגב לתגובה זו
    11 1
    אני זוכר איך באותו יום קיבלתי מכם ביזפורטל הודעה מתפרצת על ההמלצה.האמת שגם אתם כגורם תקשורת צריכים לבדוק בצורה יותר רצינית בטרם אתם מפרסמים משהו.
    סגור
  • 3.
    איך אומרים "הרצה" באנגלית?
    משקיע 01/02/2015 12:02
    הגב לתגובה זו
    4 1
    זה אותו ניגון, רק בסולם שונה. חברת השקעות קונה מנית X (או מקבלת אופציות בהנפקה), מוציאה סקירה אוהדת עם אפסייד של מאות אחוזים, מוכרת ברווח כעבור יומיים, והמניה מתרסקת כמה שבועות לאחר מכן. תרגיל ידוע.
    סגור
  • 2.
    רמאים
    די 01/02/2015 12:01
    הגב לתגובה זו
    9 2
    קודם קונים ואחר כך יוצאים בהודעה ומוכרים איפה החקירה של הרשות
    סגור
  • 1.
    כל הכבוד על הכתבה