מכבי תל אביב
צילום: מכבי תל אביב האתר הרשמי

מעל 6.2 מיליון אירו: מכבי ת"א הבטיחה עלייה לשלב הבא בקונפרנס ליג

הצהובים גברו על בריידבליק האיסלנדית והבטיחו את העלייה לשלב הנוקאאוט של הליגה השלישית בחשיבותה באירופה. כמה הרוויחה מהניצחון וכמה תרוויח בהמשך? המספרים בפנים
יובל כרמל | (2)

חורף חם: מכבי תל אביב הבטיחה היום (חמישי) את העלייה לשלב הנוקאאוט (32 הגדולות) של הקונפרנס ליג, לאחר שניצחה את בריידבליק האיסלנדית 2-1 משערים של דן ביטון וערן זהבי. חניכיו של רובי קין כבשו את הפסגה זמנית, לפחות עד המשחק של גנט מול זוריה הערב (19:45). הקרב על המקום הראשון יערך בעוד כשבועיים, ב-14.12, כשהצהובים "יארחו" את גנט ויהיו תלויים בעצמם - ניצחון יקנה לקבוצה את המקום הראשון לא משנה מה, בנוסף לעלייה אוטומטית לשמינית הגמר.

יוביל אותה לשלב הבא? רובי קין (מכבי תל אביב האתר הרשמי)

במידה והבלגים לא ינצחו היום את זוריה, תוצאת תיקו תספיק למכבי בכדי להעפיל לשמינית. הצהובים כרגע בראש הטבלה עם 12 נקודות, כשגנט מאחוריה עם 10 נקודות (ומשחק חסר כאמור).

באשר למענקים, הקבוצה הרוויחה כ-6.2 מיליון אירו עד כה מהקמפיין האירופי שלה - 300 אלף במוקדמות, 3 מיליון אירו על ההעפלה, שני מיליון אירו (ועוד 500 אלף היום) על הניצחונות עד כה בשלב הבתים, ו-930 אלף אירו על זכויות שידור. במידה ותנצח את גנט במחזור הסיום, תכניס מכבי ת"א עוד 500 אלף אירו לקופת המועדון ו-325 אלף אירו במידה והמשחק יסתיים בתיקו.

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    גנץ תתפטר! 30/11/2023 19:51
    הגב לתגובה זו
    גנץ תתפטר! תקציב למלחמה צריך יותר! לא 14.5 מיליארד לחרדים משתמטים והסכמים קואליציוניים.
  • 1.
    עותניאל 30/11/2023 19:15
    הגב לתגובה זו
    יאללה מכבי אנחנו אוהבים
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברההרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברה

מותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים

חברת הספורט השוויצרית לא נבהלת מהאטה צרכנית או סביבה כלכלית מורכבת, וממשיכה להציב רף גבוה בשוק התחרותי - גם במחיר גבוה מהמקובל

הדס ברטל |
נושאים בכתבה סניקרס

On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.

באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.

מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים

בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.

ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.

גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי

החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה,  בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.