יוליאן נאגלסמן
צילום: טוויטר באיירן מינכן רשמי

מה יהיה שכרו החודשי של מאמן נבחרת גרמניה?

יוליאן נאגלסמן סיכם על הגעתו לנבחרת עד יורו 2024 שייערך במדינה. על כמה כסף ויתר לבאיירן מינכן ובכמה שכרו גבוה ממאמן נבחרת ישראל?
מיכאל וייסרמן |

נבחרת גרמניה בכדורגל צפויה לצאת לדרך חדשה תחת המאמן יוליאן נאגלסמן. האחרון סיכם את תנאיו בנבחרת ויאמן שם עד יורו 2024 שאמור להיערך במדינה. בגרמניה זעמו לאחר ההפסד במשחק אימון מול נבחרת יפן לפני שבועיים והמנהל המקצועי של הנבחרת, רודי פלר, החליט לפטר את האנזי פליק וכעת נראה כי מצא מאמן חדש.

מתחיל אתגר חדש. נאגלסמן (צילום: טוויטר באיירן מינכן)

בשבועיים האחרונים דובר על מספר מועמדים למשרת האימון של הנבחרת הלאומית אך פלר טען לאורך כל הדרך כי ברצונות למנות רק את נאגלסמן והצדדים ניהלו משא ומתן כספי וכעת הגיעו לסיכום.

נאגלסמן, 36, סיכם על שכר חודשי של 400 אלף אירו בחודש למשך שנה ולמעשה ויתר על חלק משכרו שמגיע מבאיירן. נאגלסמן החליט את דרכו בהופנהיים ולאחר שלוש שנים עבר ללייפציג, שם נחל הצלחה גדולה שהגיעה לשיאה ב-2021, אז חתם על חוזה לחמש שנים תמורת 20 מיליון אירו. בנוסף באיירן שילמה ללייפציג 25 מיליון דמי העברה שהפך למספר הגבוה ששולם אי פעם על מאמן כדורגל בעולם.

במשך כל התקופה הבהיר נאגסלמן בפני ההתאחדות הגרמנית כי אינו מתכוון לוותר על שכרו ולכן כעת הוחלט לשלם את מלוא שכרו וכעת המאמן החליט להיענות להצעה. פלר הבהיר לאחרונה: "אנחנו רוצים למנות את המאמן הטוב ביותר עבור הנבחרת שלנו ולהגיע מוכנים לאליפות אירופה. יש לנו נבחרת מצוינת שרוצה להצליח באליפות ונעשה הכל כדי שזה יקרה".

נציגו של המאמן החדש ציין: "יוליאן יכל לשבת בבית ולשלשל לכיסו כ-20 מיליון אירו עד שנת 2026, אבל הוא רוצה לחזור לאמן וישמח לעזור לנבחרת להגיע להישגים".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברההרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברה

מותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים

חברת הספורט השוויצרית לא נבהלת מהאטה צרכנית או סביבה כלכלית מורכבת, וממשיכה להציב רף גבוה בשוק התחרותי - גם במחיר גבוה מהמקובל

הדס ברטל |
נושאים בכתבה סניקרס

On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.

באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.

מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים

בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.

ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.

גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי

החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה,  בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.