בתוך שבוע: הכנסה מעל 25 מיליון שקל ממנויים למכבי חיפה
הירוקים פתחו את המכירה לפני שבוע והקצב מטורף. כמה יעלה המנוי היקר ביותר, כמה יעלה המנוי הזול ביותר ולמה מכבי חיפה הגבילה את המכירה ל-20 אלף מנויים?
קיץ מוזר במיוחד עובר על מכבי חיפה מבחינה מקצועית. הקבוצה נפרדה מהמאמן ברק בכר והצוות שלו שעבר לאמן בכוכב האדום בלגרד, משחקן העונה עומר אצילי שעבר לאל עין, ממוחמד אבו פאני שמצא בית חדש בפרנצווארוש ההונגרית וגם מהבלם דילן בטובינסיקה שסיים את דרכו במועדון.
לא מוותרים על סמי עופר. אוהדי מכבי חיפה (צילום: באדיבות מכבי חיפה)
מאידך, מי שמונה למחליפו של בכר הוא מאמן קבוצת הנוער מסאי דגו וההחתמה הנוצצת עד כה היא חזרתו של הקשר ליאור רפאלוב, ששב לאחר 11 שנים בבלגיה. השבוע התעסקו בכרמל בסאגה מוזרה נוספת, סביב נושא השוער. תחילה כבר סיכמו עם השוער האנגלי, נייתן בקסטר, אז זה לחתום בבולטון. גם ג'וש כהן לא רוצה להישאר והירוקים בחרו להחתים את איתמר ניצן ממכני נתניה.
נראה שאצל אוהדי מכבי חיפה יש אמונה שלמה במערכת ולפיכך הם גם רצים לרכוש מנויים. המכירה התחילה בסוף השבוע שעבר וכבר אחרי שבוע אחד נמכרו כ-17 אלף מנויים. במכבי חיפה החליטו להוציא למכירה רק 20 אלף מנויים וזאת בכדי לאפשר כניסה של אוהדים נוספים וחדשים מדי משחק. "אנחנו רוצים לאפשר לכמה שיותר אוהדים שלנו להיכנס למשחקי הקבוצה במהלך העונה", אמר גורם בכרמל והוסיף: "אין לנו ספק שאצטדיון 'סמי עופר' יהיה מלא בכל משחק ביתי שלנו. זה היה ברגעים היפים שלנו ויהיה ברגעים הפחות יפים שלנו".
- כמה כסף תפסיד מכבי חיפה אם תודח הערב מאירופה?
- הסיבה שמונעת ממכבי חיפה להחתים את אצילי ולביא: רשות המסים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כמו במהלך השנים האחרונות, גם העונה יש עלייה במחירי המנויים. המנוי הזול ביותר לשער דרומי תחתון יעלה 1,130 שקל. מחיר מנוי לשער עליון "אבי רן" יעלה 1,230 שקל. לשער משפחתי צפוני יעלה מנוי 1,550 שקל. המנוי בשער המזרחי כבר יעלה 2,300 שקל והמנוי היקר ביותר בשער כסף יעלה 5,300 שקל. המנוי הזול בשער זהב יעלה 4,900 שקל ואילו המנוי היקר ביותר יעלה 6,300 שקל. ההערכה היא שהירוקים רשמו הכנסות של 25 מיליון שקל.
בעונה שעברה המנוי היקר ביותר עלה 6,100 שקל והמנוי הזול ביותר עלה 1,050 שקל. לאחרונה זעמו חלק מארגוני האוהדים על עליית מחירי הכרטיסים וטענו כי דווקא בעונה המוצלחת ביותר של המועדון, בו הגיעה גם לשלב הבתים בליגת האלופות וגם זכתה באליפות, הייתה ציפייה כי הירוקים יימנעו מעליות המחירים, בטח שסעיפי ההוצאות על שיווק אינם גדלים.
- 5.קובי 25/06/2023 22:14הגב לתגובה זותמכרו 27 אלף מינויים לא יהיו ספסרים הנהלת מכבי חיפה סתומים בלחץ
- 4.שמעון 25/06/2023 10:41הגב לתגובה זוואחר כך אומרים שיענקלה מוציא מיליונים מהכיס
- 3.אורי 25/06/2023 07:17הגב לתגובה זולא רק יוקר המחיה משפיע למי שאין בוכטות לא יכול לרכוש מנוי בטח לא ללכת למשחקי חוץ וחבל לקחתי הלוואה של 2000 שקל כי צריך חולצה ומנוי חוץלהמשך ועוד...
- 2.הגיוני סה אני רכשתי מנוי ב-1550 שקל (ל"ת)חיפאי 25/06/2023 07:15הגב לתגובה זו
- 1.אניהו ירוק 24/06/2023 22:22הגב לתגובה זולפי המחירים והיציעים סביר שהכותרת קרובה יותר לאמת.
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
