צרכנות: קאיה תחשוף בשבוע הבא רכב SUV חדש

הרדוף תמכור פירות יבשים אורגניים לט"ו בשבט. פוקס מעלה את קטלוג לרשת. ewave מקימה אתר שיפוט לקקטוס. נסטלה-פורינה מרחיבה המזון לחתולים ואסם את עוגות הבית
שרות Bizportal |

* קאיה תציג לראשונה - בשבוע הבא, את הרכב כביש שטח (SUV) החדש שלה - MESA בתערוכת דטרויט בארה"ב. הרכב החדש עוצב ותוכנן בהתאם לדרישותיו של השוק האמריקאי. העיצוב בוצע על ידי מרכז העיצוב של קאיה בקליפורניה. ה-MESA באה לבטא את יכולתו הגבוהה של קונצרן קאיה-מוטורס בייצור רכבי כבש-שטח ברמה גבוהה. היא תשווק רק בשוק האמריקאי החל משנת 2006. לדברי מנהלי קאיה העיצוב הפנימי של הרכב החדש הוא ארגונומי וידידותי למשתמש. הרכב כולל 3 שורות מושבים. לנוסעים מאחור מותקנת מערכת בידור מבוססת DVD ובמושבי הנוסעים מותקנים מסכי LCD בגודל 9 אינטש. לאורך כל הרכב יש גג שקוף. רוחב הגלגלים 294 ס"מ.

* הרדוף תוצרת מזון אורגני, מקבוצת תנובה, יוצאת בימים אלה לשוק עם סדרת פירות יבשים אורגניים לרגל ט"ו בשבט. הסדרה כוללת: תמר מג'הול אורגני, משמשים מיובשים אורגניים, תאנים מיובשות אורגניות וצימוקים אורגניים.

היא מבוססת כולה על טהרת עקרונות גידול המזון האורגני, קרי - נקייה משימוש בחומרי הדברה, הורמונים, הנדסה גנטית, חומרים משמרים וצבעי מאכל. ייחודה של הסדרה האורגנית הינו בתהליך יצירתה הכולל ייבוש טבעי של הפירות באמצעות קרני השמש בלבד, באופן המסייע בשימור הערכים התזונתיים של המוצרים. הסדרה נמכרת ברשתות השיווק, בחנויות לממכר מזון אורגני ובבתי הטבע.

* רשת האופנה ויצרנית הביגוד - פוקס, הקימה אתר אינטרנט משותף עפ הפורטל MSN ישראל, בו תציג את קטלוג הקיץ הבא שלה: http://web.msn.co.il/msn/FOX/default.htm

* חברת ewave תקים את אתר השיפוט של הקקטוס (התחרות השנתית של ענף הפרסום בישראל). אם בעבר נדרשו משרדי הפרסום המשתתפים בתחרות, להגיש את עבודותיהם, בדרך מסורבלת, על ידי הדבקת מודעות על לוחות ומילוי טפסים באופן ידני, הרי שבתחרות השנה כל התהליך יהיה דיגיטלי. משרדי הפרסום יכנסו לאתר השיפוט מהמחשב במשרד, ימלאו את הטפסים און ליין באתר, ויעלו את העבודות מהמחשב בקבצים דיגיטלים ישירות לאתר השיפוט. מיון העבודות לפי קטגוריות יעשה ישירות באתר. האתר יפתח לשופטים למשך שבועיים והם יכנסו לשפוט באמצעות קוד וסיסמא. כל הנתונים יהיו מאובטחים ובלתי נגישים למשתמש חיצוני. בסיום תהליך השיפוט, יפתח האתר לצפייה רחבה ברשת האינטרנט.

* פריסקיס של נסטלה-פורינה מתרחבת. סדרת החטיפים לחתולים תצע ארבעה טעמים חדשים: עוף מובחר, דגי אוקיינוס וטונה, הודו מעודן, סלמון ופירות ים. חטיף פריסקיס הנו חטיף לח למחצה, באריזה המאפשרת פתיחה וסגירה חוזרת, על מנת לשמר את טריותו של המוצר לאחר פתיחת האריזה. החטיף בעל ערכים תזונתיים, מכיל ויטמינים ומינרלים.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
לוגו יד2 – שימוש הוגן לצורכי דיווח וחדשותלוגו יד2 – שימוש הוגן לצורכי דיווח וחדשות

יד 2 - מאפס ל-3 מיליארד שקל; האתר הכי רווחי בישראל עובר לאייפקס

מאתר מודעות צנוע ליד שנייה ודרושים לעסק דיגיטלי שנמכר בכ-950 מיליון דולר לקרן אייפקס, אחרי מסלול בעלים שנע בין וואלה, אקסל שפרינגר ו-KKR

ליאור דנקנר |

מה שהתחיל כפלטפורמה פשוטה לפרסום מודעות דרושים ומכירת יד שנייה, הפך לאחד האתרים המרכזיים בישראל ששווה 950 מיליון דולר (3.07 מיליארד שקל). יד2, אחד המותגים החזקים באינטרנט הישראלי, נמכר היום לאייפקס. המוכרת KKR קיבלה את האתר כחלק מרכישת אקסל שפרינגר שהחזיקה בו, אחרי שרכשה אותו מוואלה ב-2014 ב-820 מיליון שקל.


יד2 - כך נבנתה הדרך לאקזיט

2005 - ההתחלה הצנועה

שני יזמים, שמעון וינר ויאיר גולן, משיקים את yad2.co.il כפלטפורמה לפרסום מודעות קנייה ומכירה של מוצרים ושירותים - בעיקר רכבים, נדל"ן, דרושים ויד שנייה. תוך זמן קצר האתר הופך לכתובת מוכרת למודעות חינם באינטרנט.

2009 - רכישה על ידי וואלה תקשורת

לוחם מקבל מידע מסוכן AI (דובר צה"ל)לוחם מקבל מידע מסוכן AI (דובר צה"ל)

צה"ל מקים חטיבת AI - סוכני AI יעזרו ללוחמים במידע וניתוח מהיר ורלבנטי

צה"ל מפרק את לוט"ם ומקים שתי חטיבות טכנולוגיות לקראת עימותים עתידיים. במקום חטיבה אחת יפעלו מעתה שתי זרועות מתמחות - אחת תעסוק ביישומי בינה מלאכותית לשדה הקרב, והשנייה תתמקד בשליטה בתקשורת לוויינית ולוחמה אלקטרונית



רן קידר |

צה"ל מודיע על ארגון מחדש של מערך הטכנולוגיה הצבאית: חטיבת לוט"ם תפורק, ובמקומה יוקמו שתי חטיבות נפרדות שיסמנו את כיוון הפעולה של הצבא בעשורים הקרובים. מדובר במהלך אסטרטגי שמתבסס על לקחי מבצע חרבות ברזל, ומטרתו להיערך לאתגרי הלחימה בעידן מבוסס מידע, אלגוריתמים וקישוריות גלובלית.

חטיבת AI: מהפכה דיגיטלית בעבודת המטה והשטח

חטיבת הבינה המלאכותית תאגד את כל כוחות המחשוב, התוכנה והדאטה של צה"ל, כולל יחידות ממר"ם, מצפן ושחר. המשימה המרכזית: לפתח ולהטמיע מודלים מבצעיים מתקדמים, מבוססי AI, שישמשו את כלל הדרגים בלחימה.

בין השימושים המרכזיים של החטיבה: סיכום שיחות ברשתות קשר, תחקור אירועים בזמן אמת, הצגת תמונת קרב עדכנית על גבי מפות דיגיטליות, תיאום תקיפות ומניעת ירי דו-צדדי. כל זאת, תוך שמירה הדוקה על אבטחת מידע וצמצום התלות בשירותי ענן מסחריים, באמצעות שימוש בקוד פתוח ומערכות מבוזרות.

בצה"ל כבר החלו בשדרוג משמעותי של תשתיות העיבוד הגרפי, עם הגדלה ניכרת של כמות המעבדים והרחבת תשתיות החשמל הייעודיות ל-AI. תפקידים חדשים נולדים במסגרת החטיבה, ביניהם: מידענים צבאיים, אנליסטים ומדעני נתונים שילוו את הכוחות בשטח.

חטיבת הספקטרום: מענה צבאי למרוץ לחלל

החטיבה השנייה תתמקד בתחום הספקטרום והלוויינים, ותאגד את יחידות חושן, מעוף ופריזמה. יעדה המרכזי: מתן פתרונות תקשורת ולוחמה אלקטרונית גם בזירות מרוחקות ומאוימות, תוך היערכות לאתגרי מרחב החלל.