אמדיה הודיעה על אסטרטגיה עסקית חדשה:המניה טסה 20%
חברת אמדיה נטוורקס, ספקית דרכי גישה למידע מגוון תדרים רחב, הודיעה היום במכתב למשקיעים במניה על עדכון מיוחד למחצית השנייה של 2007. במכתב נאמר, כי החברה השלימה שלוש שנים מייגעות של פיתוחים והשקות, ומעתה והלאה יש בידיה את ההזדמנות להקטנת ההוצאות ובידול המוצרים בקרב הלקוחות.
במהלך שלוש שנים אלו, השיקה החברה מגוון רחב של מוצרים ופיתוחים,והחלה במכירות ראשוניות לחברת מוטורלה. כמו כן, הדגישה החברה את הצלחתה במשא ומתן המתחדש עם מטורולה על ייצור החומרה. הפיתוחים החדשים של החברה הביאו להעברת נתונים מאתרים רבים ברחבי העולם בניהן יו-טיוב ללא צורך במחשב.
" הקבוצה עשתה התקדמות מופלאה בפיתוח המוצרים שהיבאו למגוון רחב של העברת וידאו מידע, ואפליקציות משחק לבתים רבים ברחבי העולם. בעוד שהיו התקנים איטים למדי של תקשורת אלחוטית רחבת תדרים ברחבי ארה"ב במהלך 18 החודשים האחרונים. כרגע אנו רואים סימנים של שינויי- מובלים על ידי וריזון עם רשת ה- FiOS ו- AT&T. ככל שמאפשר המומנטום אמדיה מצויה בעמדה טובה מאוד להפוך לשחקנית משמעותית בשוק העברת המידע."
במהלך שלוש השנים האחרונות השקיעה אמדיה במגוון רחב של תוכנות וחומרה, כולל את ה- MIPXשפותח יחד עם מוטורולה. רוב מלאכת הפיתוח הושלמה לעת עתה, ונפתחת בידי החברה האפשרות לבנות מחדש את החברה ולהפחית את הוצאות הפיתוח-כך שהחברה שקבל לידיה אסטרטגית חומרה חדישה.
"התוכנית שלנו היא למצב את מוצרינו במיוחד לאור כמות החברות החדשות אשר בונות דרכי גישה למידע בעבור בתי מגורים, אלו עונות על צרכים חדשים של מעבירי השירותים."
"אמדיה תשקוד על לקוחותיה ותסייע להם להתאים את טכנולוגיות העברת המידע שלה לצרכיהם, בכך תשיג הכנסה שוטפת ממכירתם של מוצרים אלו לספקי השירותים ברחבי העולם. אלו מאפשרים לחברה להשקיע מחדש בפיתוחי חומרה יקרים, ולהביא את החומרה הקיימת כיום למינימום הוצאה נדרשת."