שירותי בניית קישורים: מגיעים לאתרים המובילים

תוכן בחסות |

אחת השאלות שבעל העסק נוהג לשאול לקוח חדש היא "איך הגעת אליי?". יש המגיעים אל בית העסק דרך המלצות של חברים טובים, אך הרוב מגיעים דרך האינטרנט. ואין הכוונה היא רק לאתר האינטרנט של העסק עצמו, אלא גם לאתרים חיצוניים שאליו הוא מקושר. זה יכול להיות אתר חדשות מוביל או אתר מושקע העוסק בתחום מסוים כמו אופנה, בידור, פורטל בעלי מקצוע ועוד. כדי להגדיל את סיכויי החשיפה ולקדם את האתר, כדאי להשתמש בכל האמצעים, וביניהם גם בשירות בניית קישורים חיצוניים.

אל תנסו את זה בבית: 8 טעויות בבניית קישורים שכדאי לשים לב אליהן

כאמור, שירותי בניית קישורים חיצוניים חשובים לאתר שלכם. אך כדאי לעשות זאת בחכמה ולהימנע מטעויות שעלולות לפגוע באתר שלכם. אלה כמה מבין הטעויות הנפוצות שכדאי להימנע מהן:

  1. לקדם רק את עמוד הבית – ישנם בעלי עסקים המקדמים את העמוד הראשי שלהם בלבד, מבלי להתייחס לעמודים הפנימיים באתר. לדוגמה, חברה להפקת אירועים המספקת שירותים שונים וביניהם הפקת מסיבות בר מצווה, בוחרת לקדם רק את עמוד הבית שלה באתר לצעירים, במקום לקדם את הקישור הפנימי העוסק בהפקות מסיבות בר מצווה. בסופו של דבר, אם נקשר את עמוד הבית בלבד, נפגע בקידום הטבעי של האתר.
  2. כשהעוגן הוא מילת המפתח בלבד – הבחירה במילת המפתח כעוגן הבלעדי של האתר המקודם עלולה להיראות בלתי טבעית בעיני גוגל. מומלץ לשתול קישורים גם בביטויים ומשפטים.
  3. החלפת קישורים בין אתרים – אפשר לעשות זאת, אך בזהירות. אם גוגל תופסת חווה שלמה של מחליפי קישורים, היא עלולה להעניש את בעלי האתרים.
  4. הוצאת קישורים מאתרים בלתי רלוונטיים לתחום העיסוק – לדוגמה, אם אתם עוסקים בטיפולי שיניים, לא כדאי למקם את הקישור שלכם באתר לעיצוב פנים. פעולה זו תפגע בקידום הטבעי.
  5. שוכחים את הקישורים הפנימיים – קישורים חיצוניים חיוניים מאוד לקידום האתר, אך לא מומלץ להסתמך רק עליהם. אל תשכחו שהקישורים הפנימיים תורמים רבות לקידום האתר שלכם. כך לדוגמה, אם יש לכם עמוד פנימי המקודם טוב יותר, תוכלו לקשר אותו לעמוד "חלש" יותר כדי לשפר את הקידום. כמו כן, קישורים פנימיים מסייעים להתמצאות באתר ומשפרים את חוויית המשתמש.
  6. השגת קישורים בחינם – ישנם אתרים שמציעים שירותי בניית קישורים בחינם, אך רצוי להיזהר מהם. לא אחת מדובר באתרי זבל בעלי דירוג נמוך שעלולים לפגוע באתרכם.
  7. מעלים קישורים בקצב מטורף – אתם מעוניינים לקדם את האתר שלכם כמה שיותר מהר, וזה מובן. אך העלאת שלושה מאמרים הכוללים קישורים חיצוניים לא תעזור. ההיפך הוא הנכון, היא עלולה להזיק לקידום האתר שלכם. מומלץ לשמור על קצב אחיד ולפרוס את העלאת הקישורים על פני תקופה של כחודש.
  8. ממקמים יותר משני קישורים בעמוד – לא מומלץ למקם יותר משני קישורים במאמר. שלושה או ארבעה קישורים עלולים לפגוע ברצף הקריאה של הגולש, וגם אינם אפקטיביים לקידום.
לא יודעים מאיפה להתחיל? קנו קישורים מחברה מקצועית

ניתן להשיג שירותי בניית קישורים בתמורה למחירים הוגנים  כמו מחברת BUYPOST  הותיקה. מדובר בקישורים איכותיים שיכולים לשמש אתכם לזמן ארוך (שנה אחת לפחות). דווקא ברגע שאתם משלמים עבור קישור, אתם יכולים לזכות בקידום האתר ולהמשיך לעבוד ולקדם את העסק שלכם בראש שקט. אנשי מקצוע איכותיים יכתבו עבורכם את המאמר, ימקמו אותו באתר מוביל ואיכותי מתוך שורה ארוכה של אתרים לבחירתכם ויאפשרו לכם למקם שני קישורי dofollow שאתם רוצים לקדם. כמו כן, בזכות עבודה של מקצוענים, תוכלו להמנע מטעויות שהוזכרו לעיל. אז כשמדובר בקידום האתר שלכם, אין מקום לפשרות. רק הטובים ביותר יכולים להביא לכם את התוצאות הראויות.

הכתבה באדיבות חברת BUYPOST פרסום מאמרי קידום ויח"צ

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אביטל אופק. צילום: מיכה לובטוןאביטל אופק. צילום: מיכה לובטון

רכש מרשים לקבוצת דלקל: אביטל אופק מנהל פעילות דוראל ישראל עובר לנהל את חטיבת האנרגיה המתחדשת

בעוד הביקוש לחשמל ירוק מזנק וגם המדינה מציבה יעדים שאפתניים לשנים הקרובות, קבוצת דלקל מגייסת את אביטל אופק, זוכה פרס איש השנה בכלכלה הירוקה. עם ניסיון מוכח בפרויקטים פורצי דרך, הוא צפוי להוביל את הקבוצה קדימה באחד התחומים הצומחים בשוק המקומי והעולמי



נושאים בכתבה חשמל ירוק

בשנים האחרונות עולם הגגות הסולאריים צובר תאוצה משמעותית, בעיקר בזכות השיפור המתמשך באיכות החומרים ובטכנולוגיות ההתקנה, שמאפשרים לייצר על כל גג כמות גדולה בהרבה של מגהוואטים לעומת העבר. 

כדי לסבר את האוזן, בין שנת 2023 לשנת 2024 בלבד נרשמה קפיצה של יותר מ-25% בתפוקה. הנתון הזה הוא חלק מהמגמה הגלובלית, כאשר גם משרד האנרגיה הציב לעצמו יעד שאפתני, להוסיף עד שנת 2030 עוד כ-100 אלף גגות סולאריים בישראל. 

המהלך המדובר של דלקל

על רקע זה, קבוצת דלקל ביצעה מהלך שנחשב לדרמטי בשוק האנרגיה, כאשר גייסה לשורותיה את אביטל אופק, מי שזכה בשנה שעברה בתואר איש השנה בכלכלה הירוקה. אופק, מהשמות הבולטים בתחום האנרגיה המתחדשת, נחשב לדמות שהובילה פרויקטים חדשניים לשילוב אנרגיה סולארית בשדות חקלאיים וכל זה מבלי לפגוע בגידולים ואף לתרום לשיפור שלהם.

עבור דלקל, שמזה למעלה מ-25 שנה פועלת בענף האנרגיה הישראלי, מדובר בחיזוק משמעותי. הקבוצה שנמצאת בבעלות של יניב כהן ויונתן חי, עוסקת במגוון תחומים ובהם מימון חוץ בנקאי, גז, נדל"ן מניב, אנרגיה ירוקה ודלקים, וכיום היא מספקת שירות לכ-50 אלף לקוחות עסקיים ופרטיים ברחבי הארץ.

חטיבת המימון של החברה באה לידי ביטוי בדמות הענקת מימון חוץ-בנקאי ללקוחות החברה, דבר שמאפשר לה להקים פרויקטים רבים ומורכבים מבלי להיות תלויה בגורמים  מימון חיצוניים.