סושיאל
צילום: shutterstock

אקסטרה דיגיטל - כי כך מקדמים אתר בשנת 2019

תוכן בחסות |

הקמת אתר אינטרנט לא מספיקה על מנת לייצר נוכחות במרחב המקוון. בעלי עסקים, עצמאיים, נותני שירותים ובעלי מלאכה חייבים לדאוג לקידום אינטנסיבי של האתר ולהופעה על גבי הפלטפורמות השונות של התקשורת החדשה. בין היתר, כדאי להם גם להיעזר בחברה מקצועית כמו אקסטרה דיגיטל – שמרכזת את כל השירותים הנדרשים תחת קורת גג אחת.

אקסטרה מייצגת במובנים רבים את השינויים שעברו על התחום של קידום אתרים. למרות שהוקמה כבר בשנת 2006 ועוד לפני שהרשת החברתית של FACEBOOK השתלטה על העולם, המומחים של אקסטרה דיגיטל הבינו את המשמעות האמיתית של SEO וקידום במנועי חיפוש. בין היתר, החברה הדגישה את הערך המוסף של UI וכמובן UX בשיפור חווית המשתמש וכך הצליחה לקדם בצורה אורגנית שורה ארוכה של לקוחות ובעלי אתרים. בנוסף, באקסטרה דיגיטל פעלו בצורה משולבת על מנת להשיג את הנוכחות המבוקשת באינטרנט. מלבד SEO בסיסי של קידום במנוע החיפוש של גוגל, נציגי החברה המליצו לבעלי אתרים כיצד לפעול על מנת להפוך את הכלי השיווקי של PPC למשתלם יותר עבורם. כתוצאה מכך, בעלי עסקים קטנים הצליחו להתחרות בחברות גדולות ובעלי אתרי אינטרנט חדשים השיגו נוכחות דיגיטלית מיידית.

שירותי החברה :

העתיד של קידום אתרים כבר כאן על אף האמור לעיל, הדבר המרשים ביותר שנעשה על ידי חברת אקסטרה דיגיטל בא לידי ביטוי באופן שבו החברה פועלת כיום. נכון לשנת 2019, ברור מאליו שיש צורך בפעילות מקוונת אינטנסיבית על מנת למשוך את תשומת הלב של הלקוחות. מצד שני, לא כדאי להשקיע רק בקידום SEO או בקידום ב-FACEBOOK כי הגולשים מגיעים מפלטפורמות נוספות. הפתרון שנמצא על ידי החברה ב-2019 היה לרכז את השירותים באופן נוח ובצורה שתשרת את הצרכים המיידים של בעלי אתרים. כיום משלבים באקסטרה דיגיטל בין קידום אורגני וקידום ממומן לפי הצרכים של הלקוחות ומסגרת התקציב שעומדת לרשותם. אם למשל המטרה היא לשווק מוצר לטווח קצר ובצורה אינטנסיבית, הפתרון שימליצו עליו המומחים של אקסטרה דיגיטל יהיה קידום ברשתות חברתיות וכמובן קידום ממומן במנועי חיפוש. מנגד, בקמפיין ארוך טווח ישקיעו המומחים של אקסטרה דיגיטל במהלכי UI או UX על מנת להאריך את משך הזמן שאותו מבלים הגולשים באתר ולפיכך גם את היכולת שלו ליהנות מהיתרונות של קידום אורגני. במילים אחרות, אקסטרה דיגיטל הוא לא משרד פרסום רגיל. במובנים רבים, זהו משרד פרסום שמתפקד גם בתור סטודיו לבניית אתרים ובהמשך כגורם שאליו אפשר לפנות כדי לתאם שירות מיוחד של עיצוב אתרים בהתראה קצרה או ארוכה. זו ככל הנראה הדרך היחידה ללוות את התהליך של שיפור חווית המשתמש בלי לוותר על קידום אורגני, קידום ממומן ובולטות מול המתחרים.

מה בעלי אתרי אינטרנט יכולים לעשות? הדבר החשוב ביותר מבחינת בעלי אתרי אינטרנט שרוצים לקדם את עצמם הוא לפנות מוקדם לנציגי חברת אקסטרה דיגיטל. נציגי החברה יכולים להחליט יחד איתם האם להעביר את הפרויקט לתחום האחריות של סטודיו לבניית אתרים, או לחילופין להסתפק במאמצי SEO או קידום בפלטפורמה של FACEBOOK עבור האתר הנוכחי. כמו כן, חברת אקסטרה דיגיטל מספקת שירותי קידום ובניית אתרי אינטרנט עבור מותגים גדולים ולקוחות קטנים. השילוב בין סוגים שונים של לקוחות עולה בקנה אחד עם הצרכים של בעלי אתרים כי הוא מאפשר להם ליהנות מגב כלכלי וזמינות גבוהה. לכל זה יש משמעות ב-2019 והיה צפויה לבלוט גם בעתיד. מוזמנים לבקר באתר החברה https://www.extra.co.il/    

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה