עדן בן זקן. קמפיין רנואר
צילום: דורון ברסקי

עדן בן זקן והראפר איזי בקמפיין גיוס התרומות השנתי לגדולים מהחיים

קמפיין הדיגיטל שיזם משרד הפרסום בריקמן יעלה היום בסושיאל, לקראת יום ההתרמה שיתקיים בשבוע הבא. בקמפיין חידשו בן זקן ואיזי את שיר מיתולוגי של דורי בן זאב
ביז מדיה |
עדן בן זקן בקמפיין "גדולים מהחיים" (צילום: הילה אייזינגר) . הזמרת עדן בן זקן והראפר איזי, יובילו את קמפיין גיוס התרומות השנתי שלעמותת "גדולים מהחיים", הפועלת למען ילדים חולי סרטן ובני משפחותיהם. קמפיין הסושיאל יעלה לקראת משדר ההתרמה השנתי שיתקיים בשבוע הבא.   במרכז הקמפיין חידוש שעשה איזי לשיר "מה אתה רוצה להיות כשתהיה גדול" של דורי בן זאב ובביצועם של בן-זקן ואיזי עצמו, יחד עם ילדי העמותה. .. את הקמפיין יזם ומפיק משרד הפרסום בריקמן, ועל הגרפיקה אחראי סטודיו בהיר. הקמפיין יעלה היום בסושיאל במטרה לגייס תרומות ולהעלות את המודעות לקושי של ילדים חולי סרטן ובני משפחותיהם בתקופה זו. מדי שנה מאובחנים למעלה מ-500 מקרים חדשים של ילדים בישראל, כחולים במחלת הסרטן. הילדים מתמודדים עם אתגרים גדולים מהם כמו אבחון המחלה, האשפוז והטיפולים הקשים וכל זאת לצד מגפת הקורונה (קצת פחות רלוונטי לטעמי להמשיך לדבר על הקורונה בהקשר זה) המאיימת על בריאותם ובריאות בני משפחותיהם.   סו שדות, מנכ"לית עמותת "גדולים מהחיים": "הקמפיין נועד לגייס תרומות לילדים ולמשפחות כדי שיוכלו להמשיך ולהילחם, ואני בטוחה שהציבור הרחב ירתם לטובת מטרה חשובה זו. השנים האחרונות היוו קE5שי עצום לא רק עבור הילדים החולים אלא גם עבור משפחותיהם. מלבד התמודדות עם גילוי וטיפול במחלה נוסף גם משבר קורונה ולאחריו משבר כלכלי ובו משפחות רבות נקלעו לקשיים והעמותה עושה ככל יכולתה על מנת לעזור לאותן המשפחות".  

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.