עדן בן זקן. קמפיין רנואר
צילום: דורון ברסקי

עדן בן זקן והראפר איזי בקמפיין גיוס התרומות השנתי לגדולים מהחיים

קמפיין הדיגיטל שיזם משרד הפרסום בריקמן יעלה היום בסושיאל, לקראת יום ההתרמה שיתקיים בשבוע הבא. בקמפיין חידשו בן זקן ואיזי את שיר מיתולוגי של דורי בן זאב
ביז מדיה |
עדן בן זקן בקמפיין "גדולים מהחיים" (צילום: הילה אייזינגר) . הזמרת עדן בן זקן והראפר איזי, יובילו את קמפיין גיוס התרומות השנתי שלעמותת "גדולים מהחיים", הפועלת למען ילדים חולי סרטן ובני משפחותיהם. קמפיין הסושיאל יעלה לקראת משדר ההתרמה השנתי שיתקיים בשבוע הבא.   במרכז הקמפיין חידוש שעשה איזי לשיר "מה אתה רוצה להיות כשתהיה גדול" של דורי בן זאב ובביצועם של בן-זקן ואיזי עצמו, יחד עם ילדי העמותה. .. את הקמפיין יזם ומפיק משרד הפרסום בריקמן, ועל הגרפיקה אחראי סטודיו בהיר. הקמפיין יעלה היום בסושיאל במטרה לגייס תרומות ולהעלות את המודעות לקושי של ילדים חולי סרטן ובני משפחותיהם בתקופה זו. מדי שנה מאובחנים למעלה מ-500 מקרים חדשים של ילדים בישראל, כחולים במחלת הסרטן. הילדים מתמודדים עם אתגרים גדולים מהם כמו אבחון המחלה, האשפוז והטיפולים הקשים וכל זאת לצד מגפת הקורונה (קצת פחות רלוונטי לטעמי להמשיך לדבר על הקורונה בהקשר זה) המאיימת על בריאותם ובריאות בני משפחותיהם.   סו שדות, מנכ"לית עמותת "גדולים מהחיים": "הקמפיין נועד לגייס תרומות לילדים ולמשפחות כדי שיוכלו להמשיך ולהילחם, ואני בטוחה שהציבור הרחב ירתם לטובת מטרה חשובה זו. השנים האחרונות היוו קE5שי עצום לא רק עבור הילדים החולים אלא גם עבור משפחותיהם. מלבד התמודדות עם גילוי וטיפול במחלה נוסף גם משבר קורונה ולאחריו משבר כלכלי ובו משפחות רבות נקלעו לקשיים והעמותה עושה ככל יכולתה על מנת לעזור לאותן המשפחות".  

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.