עדן בן זקן. קמפיין רנואר
צילום: דורון ברסקי

עדן בן זקן והראפר איזי בקמפיין גיוס התרומות השנתי לגדולים מהחיים

קמפיין הדיגיטל שיזם משרד הפרסום בריקמן יעלה היום בסושיאל, לקראת יום ההתרמה שיתקיים בשבוע הבא. בקמפיין חידשו בן זקן ואיזי את שיר מיתולוגי של דורי בן זאב
ביז מדיה |
עדן בן זקן בקמפיין "גדולים מהחיים" (צילום: הילה אייזינגר) . הזמרת עדן בן זקן והראפר איזי, יובילו את קמפיין גיוס התרומות השנתי שלעמותת "גדולים מהחיים", הפועלת למען ילדים חולי סרטן ובני משפחותיהם. קמפיין הסושיאל יעלה לקראת משדר ההתרמה השנתי שיתקיים בשבוע הבא.   במרכז הקמפיין חידוש שעשה איזי לשיר "מה אתה רוצה להיות כשתהיה גדול" של דורי בן זאב ובביצועם של בן-זקן ואיזי עצמו, יחד עם ילדי העמותה. .. את הקמפיין יזם ומפיק משרד הפרסום בריקמן, ועל הגרפיקה אחראי סטודיו בהיר. הקמפיין יעלה היום בסושיאל במטרה לגייס תרומות ולהעלות את המודעות לקושי של ילדים חולי סרטן ובני משפחותיהם בתקופה זו. מדי שנה מאובחנים למעלה מ-500 מקרים חדשים של ילדים בישראל, כחולים במחלת הסרטן. הילדים מתמודדים עם אתגרים גדולים מהם כמו אבחון המחלה, האשפוז והטיפולים הקשים וכל זאת לצד מגפת הקורונה (קצת פחות רלוונטי לטעמי להמשיך לדבר על הקורונה בהקשר זה) המאיימת על בריאותם ובריאות בני משפחותיהם.   סו שדות, מנכ"לית עמותת "גדולים מהחיים": "הקמפיין נועד לגייס תרומות לילדים ולמשפחות כדי שיוכלו להמשיך ולהילחם, ואני בטוחה שהציבור הרחב ירתם לטובת מטרה חשובה זו. השנים האחרונות היוו קE5שי עצום לא רק עבור הילדים החולים אלא גם עבור משפחותיהם. מלבד התמודדות עם גילוי וטיפול במחלה נוסף גם משבר קורונה ולאחריו משבר כלכלי ובו משפחות רבות נקלעו לקשיים והעמותה עושה ככל יכולתה על מנת לעזור לאותן המשפחות".  

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
"אח לילה" של רשת. קרדיט: אתר רשת 13"אח לילה" של רשת. קרדיט: אתר רשת 13

תכנית הפרשנות של "האח הגדול" מתקרבת למספר הצופים של חדשות 12

כמו בכל מוצ"ש, חדשות 14 עם רייטינג נמוך במיוחד ו-"האח הגדול" של רשת בראש כל השידורים, גם בפריים טיים וגם לאחריו

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

כמו בכל מוצ"ש, אנחנו רואים שינוי במהדורות החדשות המרכזיות. אמנם חדשות 12 של קשת נשארת בראש, ממש מדי יום ביומו, ויש לה כמעט את מספר הצופים הכולל של שאר המהדורות, עם 13.4% רייטינג ו-345 אלף צופים, אבל השינוי נובע בעיקרו מחדשות 14, שהמהדורה שלהם נופלת למקום ה-4 במוצאי השבת, לפחות בקיץ כשהשבת יוצאת מאוחר והיא עומדת על 4% רייטינג בלבד ו-111 אלף צופים. אל המקום השני מתברגת מהדורת החדשות של ערוץ 13, עם 6.6% רייטינג ו-167 אלף צופים. מרוויחה נוספת היא מהדורת חדשות 11, שאותה מנחה איילה חסון, ועולה למקום השלישי עם רייטינג של 4.7% ומצליחה לחצות מזה זמן רב את רף 100 אלף הצופים, עם 106 אלף צופים. 

מבחינת הפריים טיים, "האח הגדול" של רשת משאיר את כולם מאחור, עם 21.8% רייטינג ומעל חצי מיליון צופים, עם 572 אלף צופים. ריאליטי נוסף, "רוקדים עם כוכבים" של קשת, גם הוא פופולרי עם 15.7% ו-411 אלף צופים. פגישה עם רוני קובן, של כאן11, שבה התקיים ראיון עם חגי סגל, קיבלה 3.7% בלבד, עם 98 אלף צופים. 

בשאר הרצועות, פגוש את העיתונות היתה עם 7.4% רייטינג ו-197 אלף צופים ברצועה המוקדמת שלה, ועלתה לאחר מכן ל-7.9% עם 209 אלף צופים. מוריה וברקו היו עם 3.4% רייטינג ו-85 אלף צופים ברצועה המוקדמת ולאחר מכן עלו ל-5.2% ו-131 אלף צופים. 

מבחינת תכניות הלילה, שוב רשת מראה עד כמה מותג "האח הגדול" חזק, כשתכנית הפרשנות, "אח לילה" זכתה ל-297 אלף צופים, עם 11.7% רייטינג, נתון חריג לרצועה הזו. לעומתה, שרקי וג'קי ששודרו בקשת היו עם 7% רייטינג ו-174 אלף צופים. 




"אח לילה" של רשת. קרדיט: אתר רשת 13"אח לילה" של רשת. קרדיט: אתר רשת 13

תכנית הפרשנות של "האח הגדול" מתקרבת למספר הצופים של חדשות 12

כמו בכל מוצ"ש, חדשות 14 עם רייטינג נמוך במיוחד ו-"האח הגדול" של רשת בראש כל השידורים, גם בפריים טיים וגם לאחריו

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

כמו בכל מוצ"ש, אנחנו רואים שינוי במהדורות החדשות המרכזיות. אמנם חדשות 12 של קשת נשארת בראש, ממש מדי יום ביומו, ויש לה כמעט את מספר הצופים הכולל של שאר המהדורות, עם 13.4% רייטינג ו-345 אלף צופים, אבל השינוי נובע בעיקרו מחדשות 14, שהמהדורה שלהם נופלת למקום ה-4 במוצאי השבת, לפחות בקיץ כשהשבת יוצאת מאוחר והיא עומדת על 4% רייטינג בלבד ו-111 אלף צופים. אל המקום השני מתברגת מהדורת החדשות של ערוץ 13, עם 6.6% רייטינג ו-167 אלף צופים. מרוויחה נוספת היא מהדורת חדשות 11, שאותה מנחה איילה חסון, ועולה למקום השלישי עם רייטינג של 4.7% ומצליחה לחצות מזה זמן רב את רף 100 אלף הצופים, עם 106 אלף צופים. 

מבחינת הפריים טיים, "האח הגדול" של רשת משאיר את כולם מאחור, עם 21.8% רייטינג ומעל חצי מיליון צופים, עם 572 אלף צופים. ריאליטי נוסף, "רוקדים עם כוכבים" של קשת, גם הוא פופולרי עם 15.7% ו-411 אלף צופים. פגישה עם רוני קובן, של כאן11, שבה התקיים ראיון עם חגי סגל, קיבלה 3.7% בלבד, עם 98 אלף צופים. 

בשאר הרצועות, פגוש את העיתונות היתה עם 7.4% רייטינג ו-197 אלף צופים ברצועה המוקדמת שלה, ועלתה לאחר מכן ל-7.9% עם 209 אלף צופים. מוריה וברקו היו עם 3.4% רייטינג ו-85 אלף צופים ברצועה המוקדמת ולאחר מכן עלו ל-5.2% ו-131 אלף צופים. 

מבחינת תכניות הלילה, שוב רשת מראה עד כמה מותג "האח הגדול" חזק, כשתכנית הפרשנות, "אח לילה" זכתה ל-297 אלף צופים, עם 11.7% רייטינג, נתון חריג לרצועה הזו. לעומתה, שרקי וג'קי ששודרו בקשת היו עם 7% רייטינג ו-174 אלף צופים.