לידרס. יונתן עראמי וערן ניזרי
צילום: יחסי ציבור

לידרס מכרה טכנולוגיית סושיאל שפיתחה לחברת פרסום מאיטליה

המערכת פועלת לאוטומציית קמפיינים של משפיעני רשת במגוון ערוצים דיגיטליים. ערן ניזרי: "המערכת תאפשר לזרוק את קבצי האקסל, שיחות הוואטסאפ והאי-מיילים לפח"
עינת שחק | (5)

לאחר פיתוח טכנולוגי שארך יותר משלוש שנים, חברת המשפיענים לידרס מכרה את המערכת שבנתה לניתוח קמפיינים של משפיענים, לחברת הפרסום האיטלקית MSL. החברה האיטלקית פועלת ב-37 מדינות ובעלת 110 סניפים ברחבי העולם, ותעניק ללידרס בתמורה למכירת המידע הטכנולוגי המסווג, ריטיינר חודשי ועמלות מכל קמפיין.

המערכת, הנקראת IMAI, מאפשרת למשתמש ליצור קמפיין בקרב אלפי משפיענים במספר לחיצות פשוטות, ומעניקה אוטומציה החל משלב חיפוש ואיתור משפיענים, דרך ניתוח קהל העוקבים שלהם, לרבות ניתוח עוקבים מזויפים, ניתוח דמוגרפי, פסיכוגרפי, תחומי עניין, גילאים, מין ועוד, וכלה במדד ההצלחה שלו.

״אחרי שנים רבות שבהן שמרנו על הטכנולוגיה לעצמנו, יצרנו קייס סטאדי מדהים בשוק הישראלי ובמספר שווקים גלובליים נוספים עם למעלה מ-1,200 קמפיינים שרצו בעזרת בינה מלאכותית, ניתוח ביג דאטה ואלגוריתמים חכמים", אומר ערן ניזרי, מייסד ומנכ״ל קבוצת לידרס יחד עם השותף יונתן עראמי. "IMAI מאפשרת לשדרג משמעותית את העבודה מול משפיענים - לזרוק את קבצי האקסל, שיחות הוואטסאפ והאי-מיילים לפח".

הדאטה מכילה יותר מ-84 מיליוני משפיענים בפלטפורמות סושיאל כמו טיק-טוק, אינסטגרם ויוטיוב ונחשפת כעת לראשונה. מכירה זו הינה סנונית ראשונה במערכת ייעודית למכירה למשרדי פרסום, סוכנויות משפיענים, חברות יחסי ציבור ומותגים עם צוות אינהוס המטפל במשפיענים. מערכת זו היא תוצר ההשקעה הכספית לה זכתה לידרס מחברת האד-טק הישראלית אינטנגו - בסך 2.5 מיליון שקל.

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    הם תותחים! (ל"ת)
    שיר 22/12/2019 22:22
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    ענקיים! כל הכבוד (ל"ת)
    חן 22/12/2019 17:38
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    עדי 22/12/2019 17:31
    הגב לתגובה זו
    המערכת הכי טובה בשוק בפער!
  • 2.
    תותחים (ל"ת)
    יואב 22/12/2019 17:26
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    הכל דיבורים (ל"ת)
    רזי ברקאי 22/12/2019 13:59
    הגב לתגובה זו
מאסטר שף עונה 12. קרדיט: אתר מאקומאסטר שף עונה 12. קרדיט: אתר מאקו
רייטינג

מאסטר שף בראש כל רצועות השידור

כמות הצופים במהדורות החדשות חזרה לנורמה, אחרי פיק חריג, אך המגמה נשמרה, 12 עדיין בראש, 14 מצמצם פערים ו-13 מגרד את ה-100 אלף צופים; אחד מעשרה צופי המהדורות המרכזיות צופה במהדורה המרכזית של כאן11

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

לאחר ששככה הסערה, אמש כמות הצופים במהדורות המרכזיות ירדה ל-742 אלף צופים. כמובן, שמבחינת הנתונים של כל ערוץ וערוץ נרשמה ירידה מאשר בערב יום ראשון החריג, אבל מבחינת הדירוג עצמו, המגמות נותרו זהות. 12 עדיין בראש, 14 מדביק פערים, 13 מאבד גובה וכאן11 על גבול הנישה. 

מבחינת הנתונים עצמם, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 13.5% רייטינג ו-320 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 8.1% רייטינג ו-241 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.6% רייטינג ו-1010 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 80 אלף צופים ו-3.3% רייטינג.


פריים טיים

בערב של ריאליטי חזק, הריאליטי תמיד יהיה בראש, וכך היה גם אמש, כש-"מאסטר שף" של קשת הובילה בגאון, עם 14.2% רייטינג ו-333 אלף צופים (והיתה התכנית הנצפית ביותר בכל לוח השידורים). אחריה היתה "הפטריוטים" שהולכת ומתחזקת מדי ערב, ואתמול היתה התכנית השלישית הנצפית בלוח השידורים, עם 9.2% רייטינג ו-297 אלף צופים. השעשועון של רשת, "כלוב הזהב", היה הרחק מאחור, עם 4.9% רייטינג ו-115 אלף צופים ואילו עוד הרחק מאחור היה תכנית ראיונות חדשה של כאן11, "הייתי שם", שפתחה עם רצח רבין וקיבלה 2.5% רייטינג עם 56 אלף צופים בלבד. 

רצועות נוספות 

מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.3% ו-108 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.8% רייטינג ו-66 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 2% רייטינג ו-52 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, אך ערוץ 14 לקח את ההובלה, עם "על הבוקר" עם נוי בר, שהיה בראש עם 2.8% רייטינג ו-58 אלף צופים. אחריו היה משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור, שעמד על רייטינג של 2.5% ו-55 אלף צופים בלבד, ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.2% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.