לידרס מכרה טכנולוגיית סושיאל שפיתחה לחברת פרסום מאיטליה
לאחר פיתוח טכנולוגי שארך יותר משלוש שנים, חברת המשפיענים לידרס מכרה את המערכת שבנתה לניתוח קמפיינים של משפיענים, לחברת הפרסום האיטלקית MSL. החברה האיטלקית פועלת ב-37 מדינות ובעלת 110 סניפים ברחבי העולם, ותעניק ללידרס בתמורה למכירת המידע הטכנולוגי המסווג, ריטיינר חודשי ועמלות מכל קמפיין.
המערכת, הנקראת IMAI, מאפשרת למשתמש ליצור קמפיין בקרב אלפי משפיענים במספר לחיצות פשוטות, ומעניקה אוטומציה החל משלב חיפוש ואיתור משפיענים, דרך ניתוח קהל העוקבים שלהם, לרבות ניתוח עוקבים מזויפים, ניתוח דמוגרפי, פסיכוגרפי, תחומי עניין, גילאים, מין ועוד, וכלה במדד ההצלחה שלו.
״אחרי שנים רבות שבהן שמרנו על הטכנולוגיה לעצמנו, יצרנו קייס סטאדי מדהים בשוק הישראלי ובמספר שווקים גלובליים נוספים עם למעלה מ-1,200 קמפיינים שרצו בעזרת בינה מלאכותית, ניתוח ביג דאטה ואלגוריתמים חכמים", אומר ערן ניזרי, מייסד ומנכ״ל קבוצת לידרס יחד עם השותף יונתן עראמי. "IMAI מאפשרת לשדרג משמעותית את העבודה מול משפיענים - לזרוק את קבצי האקסל, שיחות הוואטסאפ והאי-מיילים לפח".
הדאטה מכילה יותר מ-84 מיליוני משפיענים בפלטפורמות סושיאל כמו טיק-טוק, אינסטגרם ויוטיוב ונחשפת כעת לראשונה. מכירה זו הינה סנונית ראשונה במערכת ייעודית למכירה למשרדי פרסום, סוכנויות משפיענים, חברות יחסי ציבור ומותגים עם צוות אינהוס המטפל במשפיענים. מערכת זו היא תוצר ההשקעה הכספית לה זכתה לידרס מחברת האד-טק הישראלית אינטנגו - בסך 2.5 מיליון שקל.
- 5.הם תותחים! (ל"ת)שיר 22/12/2019 22:22הגב לתגובה זו
- 4.ענקיים! כל הכבוד (ל"ת)חן 22/12/2019 17:38הגב לתגובה זו
- 3.עדי 22/12/2019 17:31הגב לתגובה זוהמערכת הכי טובה בשוק בפער!
- 2.תותחים (ל"ת)יואב 22/12/2019 17:26הגב לתגובה זו
- 1.הכל דיבורים (ל"ת)רזי ברקאי 22/12/2019 13:59הגב לתגובה זו

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.