לידרס. יונתן עראמי וערן ניזרי
צילום: יחסי ציבור

לידרס מכרה טכנולוגיית סושיאל שפיתחה לחברת פרסום מאיטליה

המערכת פועלת לאוטומציית קמפיינים של משפיעני רשת במגוון ערוצים דיגיטליים. ערן ניזרי: "המערכת תאפשר לזרוק את קבצי האקסל, שיחות הוואטסאפ והאי-מיילים לפח"
עינת שחק | (5)

לאחר פיתוח טכנולוגי שארך יותר משלוש שנים, חברת המשפיענים לידרס מכרה את המערכת שבנתה לניתוח קמפיינים של משפיענים, לחברת הפרסום האיטלקית MSL. החברה האיטלקית פועלת ב-37 מדינות ובעלת 110 סניפים ברחבי העולם, ותעניק ללידרס בתמורה למכירת המידע הטכנולוגי המסווג, ריטיינר חודשי ועמלות מכל קמפיין.

המערכת, הנקראת IMAI, מאפשרת למשתמש ליצור קמפיין בקרב אלפי משפיענים במספר לחיצות פשוטות, ומעניקה אוטומציה החל משלב חיפוש ואיתור משפיענים, דרך ניתוח קהל העוקבים שלהם, לרבות ניתוח עוקבים מזויפים, ניתוח דמוגרפי, פסיכוגרפי, תחומי עניין, גילאים, מין ועוד, וכלה במדד ההצלחה שלו.

״אחרי שנים רבות שבהן שמרנו על הטכנולוגיה לעצמנו, יצרנו קייס סטאדי מדהים בשוק הישראלי ובמספר שווקים גלובליים נוספים עם למעלה מ-1,200 קמפיינים שרצו בעזרת בינה מלאכותית, ניתוח ביג דאטה ואלגוריתמים חכמים", אומר ערן ניזרי, מייסד ומנכ״ל קבוצת לידרס יחד עם השותף יונתן עראמי. "IMAI מאפשרת לשדרג משמעותית את העבודה מול משפיענים - לזרוק את קבצי האקסל, שיחות הוואטסאפ והאי-מיילים לפח".

הדאטה מכילה יותר מ-84 מיליוני משפיענים בפלטפורמות סושיאל כמו טיק-טוק, אינסטגרם ויוטיוב ונחשפת כעת לראשונה. מכירה זו הינה סנונית ראשונה במערכת ייעודית למכירה למשרדי פרסום, סוכנויות משפיענים, חברות יחסי ציבור ומותגים עם צוות אינהוס המטפל במשפיענים. מערכת זו היא תוצר ההשקעה הכספית לה זכתה לידרס מחברת האד-טק הישראלית אינטנגו - בסך 2.5 מיליון שקל.

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    הם תותחים! (ל"ת)
    שיר 22/12/2019 22:22
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    ענקיים! כל הכבוד (ל"ת)
    חן 22/12/2019 17:38
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    עדי 22/12/2019 17:31
    הגב לתגובה זו
    המערכת הכי טובה בשוק בפער!
  • 2.
    תותחים (ל"ת)
    יואב 22/12/2019 17:26
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    הכל דיבורים (ל"ת)
    רזי ברקאי 22/12/2019 13:59
    הגב לתגובה זו
מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקומתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקו

רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב

במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג

הדס ברטל |

מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות. 

המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים. 

פריים טיים

הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.


ינון מגל בשידורי הפטריוטים מתוך אתר ערוץ 14
ינון מגל בשידורי הפטריוטים - קרדיט: מתוך אתר ערוץ 14


תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.

יונית לוי חדשות 12
צילום: צילום מסך קשת 12
רייטינג

בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה

טבלת רייטינג מעודכנת, המספרים, השינויים וכמה אנשים צופים בגיא פינס? 

רן קידר |

הנתונים מראים שליטה כמעט אבסולוטית, לכל הפחות במה שנוגע למקום הראשון ברצועות המשמעותיות ביותר בטלוויזיה, מהדורת החדשות המרכזיות והפריים טיים, כולן, בשליטת קשת. ובכלל - קשת היא מונופול לא מוצהר. מונופול מול המפרסמים שאת השאריות מעבירים לערוצים אחרים. 

המהדורה המובילה היא של קשת 12 עם 15.9% ברייטינג ו-394 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 7.9% ו-218 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 5.2% ו-121 אלף צופים וכאן 11, שחזרה למימדים "רגילים", עם 2.6% ו-68 אלף צופים. חדשות 12 היא התוכנית הכי נצפית בכלל - בקרב כל הסגמנטים, גם מול תוכניות הבידור והפריים טיים. 

פריים טיים

גם בפריים טיים קשת הובילה, עם "נוטוק" המקורית שעמדה על 14.8% רייטינג ו-338 אלף צופים. אחריה היה, איך לא, ריאליטי אוכל, כש-"משחקי השף" הגיעו למקום השני עם 10.4% ו-237 אלף צופים, ובמקום השלישי היו הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 8.9% ויותר צופים מהמקום השני, עם 241 אלף צופים. את הרשימה סגרה "זמן אמת" התיעודית של כאן 11, עם 4.4% רייטינג ו-106 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.5% ו-73 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים ואילו רשת סגרה את הרשימה עם 1.7% ו-34 אלף צופים.

במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצוהריים ושעות הערב המוקדמות מובילה עדיין קשת 12 כאשר המהדורה המוקדמת בהנחיית קרן מרציאנו מובילה עם 10.2% ברייטינג ו-236 אלף צופים. אחריה שש עם עודד בן עמי עם 7.1% רייטינג ו-173 אלף צופים. המהדורות הנוספות של שעה שבע בערב הן שבע עם שלזינגר וברדוגו ב-14 עם 6.2% ו-160 אלף צופים ואזור בחירה של רביב דרוקר וברוך קרא בפער משמעותי עם 4.5% ו-115 אלף צופים. רפי רשף בחמש אחר הצוהריים מוביל עם 6.6% ו-156 אלף צופים בעוד שמעון ריקלין בשעה שש בערוץ 14 עם 5.3% ו-133 אלף צופים ומוריה וברקו ב-13 עם רייטינג של 3.6% ו-84 אלף צופים.